Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Κόπτσης: Νέο σχολικό έτος με τρεις νέους θεσμούς

Από το νέο σχολικό έτος, το οποίο αρχίζει την επόμενη εβδομάδα, τρεις νέοι θεσμοί εισάγονται σε όλα τα Δημοτικα, Γυμνάσια και Λύκεια της Ελλάδας και συγκεκριμένα οι Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι/Μέντορες, οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές και οι Όμιλοι.

Οι μέντορες και οι συντονιστές είναι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται εκτός διδακτικού αλλά εντός εργασιακού ωραρίου. Όσο για τους Ομίλους, θα λειτουργούν μετά τη λήξη του ημερήσιου προγράμματος ή και κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου Σχολείου, χωρίς όμως «να έχουν “φροντιστηριακό” χαρακτήρα, δηλαδή επέκταση, ενίσχυση ή προετοιμασία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Σχετικά με τους νέους θεσμούς, ο κ. Κόπτσης επισημαίνει, ότι «στόχος είναι να αποκτηθεί πρωτίστως μία οργανωσιακή, πολυεπίπεδη και συνεργατική κουλτούρα στα σχολεία, να αναβαθμιστεί το σχολικό πρόγραμμα, να παρασχεθεί μία ποιοτικότερη εκπαίδευση, να εκσυγχρονίσουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα, να εξαλείψουμε στεγανά και παθογένειες του παρελθόντος».

Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας

Ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας ορίζεται με απόφαση του διευθυντή και αντιστοιχεί ένας μέντορας για κάθε 1 με 8 εκπαιδευτικούς, εξηγεί ο κ. Κόπτσης.

Ο ρόλος του προορίζεται «να εμπνεύσει, να υποστηρίξει νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές έως 5έτη υπηρεσία και να συμβάλλει στην ενσωμάτωση στο σχολικό περιβάλλον». Για παράδειγμα, ο μέντορας «πληροφορεί και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς στο διδακτικό κομμάτι, οργανώνει δειγματικές διδασκαλίες, βοηθάει για τον ορθό τρόπο επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες» σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γγ του υπουργείου Παιδείας.

Τα κριτήρια βάσει των οποίων επιλέγεται ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας είναι τα παρακάτω με μοριοδότηση: Διδακτική εμπειρία, διδακτορικό δίπλωμα, μεταπτυχιακός τίτλος, προηγούμενη θητεία ως μέντορας /σύμβουλος κλπ, πιστοποίηση επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η ξένη γλώσσα.

Ενδοσχολικός Συντονιστής

Οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές είναι όργανα συντονισμού του εκπαιδευτικού έργου, περιγράφει ο κ. Κόπτσης. Συντονίζουν τα της διδακτέας ύλης, υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους ανά ομάδες τάξεων ή ειδικοτήτων, παρακολουθούν και εποπτεύουν τον συντονισμό της διδακτέας ύλης, σχεδιάζουν και οργανώνουν διδασκαλίες, εξηγεί.

Επίσης, «εισηγούνται καινοτόμα προγράμματα, παρακολουθούν και εποπτεύουν τις διαδικασίες αξιολόγησης μαθητών, οργανώνουν συναντήσεις εκπαιδευτικών για επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών θεμάτων».

Για 1-10 τμήματα προβλέπεται ένας συντονιστής τάξης και εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον 3 εκπαιδευτικοί ειδικότητας για το Δημοτικό και 4 για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προβλέπεται και ένας συντονιστής ειδικοτήτων.

Ο κ. Κόπτσης σημειώνει, ότι οι Μέντορες μπορούν να αναλαμβάνουν και καθήκοντα Ενδοσχολικών Συντονιστών.

Όμιλοι

Οι Όμιλοι συγκροτούνται μετά από απόφαση του διευθυντή του σχολείου και εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων ή από πρόταση εκπαιδευτικών, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γγ του υπουργείου Παιδείας.

Κάθε Όμιλος έχει 6-12 μαθητές, ενώ μπορούν να αποτελούνται και από μαθητές διαφόρων σχολείων.

Έχουν ως αντικείμενα σχετιζόμενα με αθλητισμό, τέχνες, χορό, εικαστικά, μουσική, ρομποτική, επιχειρηματικότητα, διδακτικά αντικείμενα.

Το γνωστικό αντικείμενο, τονίζει ο κ. Κόπτσης, θα πρέπει να ανταποκρίνεται κατά το δυνατόν στα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών, «χωρίς οι διδάσκοντες/διδάσκουσες να παραγνωρίζουν το περιεχόμενο και τις μεθοδολογικές προσεγγίσεις των διδασκόμενων μαθημάτων, σύμφωνα με το αναλυτικό τους πρόγραμμα».

Οι παραπάνω καινοτομίες, υπογραμμίζει ο κ. Κόπτσης, αποσκοπούν «ώστε το σχολείο να γίνει ενδιαφέρον, δημιουργικό, ευχάριστο, χρήσιμο, χρηστικό, αποτελεσματικό και αποδοτικό».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!