Γ.Δ.
1483.95 +0,10%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,21%
9.68
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,12%
8.99
NOVAL
-0,72%
2.75
OPTIMA
+0,33%
12.14
TITC
+0,33%
30.85
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.454
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,65%
3.09
ΑΛΦΑ
+0,44%
1.73
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.7
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
+2,15%
2.85
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+7,25%
9.76
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,33%
5.96
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+0,36%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,45%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.12
ΔΑΑ
+0,38%
8.028
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+0,52%
11.56
ΔΟΜΙΚ
+1,37%
3.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,93%
0.324
ΕΒΡΟΦ
+2,58%
1.59
ΕΕΕ
-0,42%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+1,62%
4.39
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,89%
2.27
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.08
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.64
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,12%
8.424
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,31%
2.247
ΕΧΑΕ
+0,52%
4.845
ΙΑΤΡ
+0,86%
1.755
ΙΚΤΙΝ
+0,48%
0.421
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+2,72%
5.28
ΙΝΛΟΤ
-0,63%
1.252
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.06
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+2,38%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+1,17%
3.45
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,99%
1.475
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+1,00%
1.52
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+1,67%
1.218
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.35
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,40%
7.38
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,76%
23.76
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,89%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
25.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,99%
36.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+1,09%
0.279
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,18%
27.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
-0,06%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
-0,82%
14.43
ΟΤΟΕΛ
+0,34%
11.74
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
+0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,48%
3.97
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.24
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,77%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
+2,57%
1.995
ΣΑΡ
+0,36%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,75%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,37%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ψηλά ο πήχης για την εταιρεία λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης

Σε έμπειρους διεθνείς «παίκτες» με μεγάλη παρουσία στη διαχείριση γραμμών μετρό, που πιθανώς θα συμμαχήσουν με εγχώριους ομίλους, απευθύνεται ο διαγωνισμός που προκήρυξε η Αττικό Μετρό για τον ιδιωτικό φορέα που θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης. Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος στον διαγωνισμό των 292 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ) που πραγματοποιείται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) λήγει στις 2 Δεκεμβρίου.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία του Πληροφοριακού Συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενσωματωμένου και σε λειτουργική ενότητα με τα λοιπά υφιστάμενα συστήματα (λογισμικό, λειτουργική υποδομή/εξοπλισμό και κεντρικά υπολογιστικά συστήματα). Θα παρέχει επίσης: «Α. Υπηρεσίες Εμπορικής Λειτουργίας. Β. Υπηρεσίες Προληπτικής και Διορθωτικής Συντήρησης Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού. Γ. Υπηρεσίες καθαρισμού: ο καθαρισμός των Χώρων του Έργου. Δ. Υπηρεσίες φύλαξης και ασφάλειας: η προστασία του Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τους επί μέρους όρους της παρούσας Σύμβασης και, Ε. Υπηρεσίες κομίστρου».

Σε σχέση με την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα κάθε υποψήφιος πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων δέκα ετών να έχει παράσχει υπηρεσίες λειτουργίας γραμμής/ών μετρό με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Το μήκος γραμμής/ών σε ένα έργο είναι τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα.
  • Τουλάχιστον 10 σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Το μέγεθος στόλου είναι τουλάχιστον 20 συρμοί.
  • Η επιβατική κίνηση είναι τουλάχιστον 12.000 επιβάτες κατ’ ελάχιστον ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

Ταυτόχρονα πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε λειτουργία του συνόλου του δικτύου του έργου με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, περιλαμβανομένης και της λειτουργίας ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων. Επιπλέον οι υποψήφιοι πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων 10 ετών, να έχει εκτελέσει σε δίκτυο μετρό τις εξής εργασίες συντήρησης:

  • Επιδομής με μήκος γραμμής/ών σε ένα δίκτυο τουλάχιστον δέκα χιλιομέτρων, από τα οποία τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα επιδομής να είναι υπόγειο.
  • Έργων πολιτικού μηχανικού και αρχιτεκτονικών τελειωμάτων σε δίκτυο μετρό, όπου τουλάχιστον δέκα σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Του συνόλου του εξοπλισμού ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων (περιλαμβανομένου του συστήματος κομίστρου [ΑΣΣΚ]) ενός δικτύου μεγέθους τουλάχιστον 10 χιλιομέτρων.
  • Μεγέθους στόλου τουλάχιστον είκοσι (20) συρμών, με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, με σύστημα ελέγχου συρμών τύπου CBTC.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!