THEPOWERGAME
Η ιαπωνική κυβέρνηση έχει ξεκινήσει έναν εθνικό διαγωνισμό καλώντας για ιδέες που θα ενθαρρύνουν τους πολίτες να πίνουν περισσότερο αλκοόλ, μετά από μια αλλαγή στη συμπεριφορά μεταξύ των νέων που οδήγησε σε διολίσθηση τα φορολογικά έσοδα.
Η εκστρατεία με την ονομασία «Sake Viva!», η οποία διευθύνεται από την Εθνική Φορολογική Υπηρεσία (NTA), ζητά από άτομα ηλικίας 20 έως 39 ετών να υποβάλουν προτάσεις για να βοηθήσουν στην αναζωογόνηση της δημοτικότητας των αλκοολούχων ποτών, τα οποία έχουν πέσει σε δυσμένεια λόγω των αλλαγών στον τρόπο ζωής κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού μεταξύ των νέων.
Ο διαγωνισμός, που θα διαρκέσει έως τις 9 Σεπτεμβρίου, ζητά «νέα προϊόντα και σχέδια» καθώς και τρόπους προώθησης της κατανάλωσης στο σπίτι. Οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται επίσης να εξερευνήσουν μεθόδους πωλήσεων χρησιμοποιώντας το metaverse, σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα JiJi.com.
Η NTA ανέφερε ότι η κατανάλωση αλκοόλ στην Ιαπωνία μειώθηκε από 100 λίτρα κατά μέσο όρο ανά άτομο το χρόνο το 1995 σε 75 λίτρα το 2020. Η μείωση των πωλήσεων αλκοόλ έχει πλήξει τον προϋπολογισμό της Ιαπωνίας, η οποία έχει ήδη έλλειμμα άνω των 48 τρισ. σε γιεν Ιαπωνίας.
Οι φόροι στο αλκοόλ αντιπροσώπευαν το 1,7% των φορολογικών εσόδων της Ιαπωνίας το 2020, από 3% το 2011 και 5% το 1980. Τα συνολικά έσοδα από φόρους στο αλκοόλ το οικονομικό έτος 2020 μειώθηκαν κατά περισσότερο από 110 δισ. γιεν Ιαπωνίας σε 1,1 τρισ. γιεν Ιαπωνίας, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ανέφερε η NTA νωρίτερα αυτό το μήνα. Ήταν η μεγαλύτερη πτώση στα έσοδα από φόρους αλκοόλ τα τελευταία 31 χρόνια, σύμφωνα με τους Japan Times.
«Καθώς η εργασία από το σπίτι έκανε βήματα προόδου σε κάποιο βαθμό κατά τη διάρκεια της κρίσης του Covid 19, πολλοί άνθρωποι μπορεί να αναρωτιούνται εάν πρέπει να συνεχίσουν τη συνήθεια να πίνουν με τους συναδέλφους τους για να εμβαθύνουν την επικοινωνία», είπε ένας αξιωματούχος. «Εάν το «νέο κανονικό» ριζώσει, αυτό θα είναι ένας πρόσθετος αντίθετος άνεμος για τα φορολογικά έσοδα». Υπήρξε μια ιδιαίτερα απότομη μείωση στην κατανάλωση μπύρας, με τον όγκο πωλήσεων να μειώνεται κατά 20% σε λιγότερο από 1,8 δισεκατομμύρια λίτρα.