THEPOWERGAME
Αύξηση πωλήσεων κατά άνω του 8% στο β’ τρίμηνο και διατήρηση του guidance για το β’ εξάμηνο ανακοίνωσε την Τρίτη η Walmart, βλέποντας ωστόσο μερίδα των καταναλωτών να στρέφεται σε καταστήματα με εκπτωτικές τιμές για απαραίτητα καταναλωτικά είδη.
Η μετοχή της εταιρείας ενισχυόταν κατά 4% στις προσυνεδριακές ηλεκτρονικές συναλλαγές, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Τα αποτελέσματα του κολοσσού των λιανικών πωλήσεων ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ωστόσο αποτύπωσαν το περιεχόμενο της προειδοποίησης για περιστολή των καθαρών κερδών που είχε εκδώσει η εταιρεία τον προηγούμενο μήνα, όταν η Walmart ανέφερε ότι οι τραυματισμένοι από τον πληθωρισμό καταναλωτές μειώνουν τις αγορές προϊόντων πολυτελείας και στρέφουν τις δαπάνες τους προς τα απαραίτητα.
Οι αγορές από τα φυσικά καταστήματά της στις ΗΠΑ αναμένεται, σύμφωνα με τις προβλέψεις της, να αυξηθούν κατά 3% στο β’ εξάμηνο (με την εξαίρεση των καυσίμων), δηλαδή κατά 4% για το σύνολο του έτους.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή αναμένεται στο σύνολο του έτους να καταγράψουν μείωση από 9% έως 11%, έναντι μείωσης 11% έως 13% που προέβλεπε η εταιρεία προ τριών εβδομάδων.
Τα κέρδη ανά μετοχή στο τρίμηνο (προσαρμοσμένα) έφτασαν τα 1,77 δολ. έναντι προβλέψεων για 1,62 δολ., ενώ τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 152,86 δισ. δολ. έναντι προσδοκιών για 150,81 δισ. δολ.
Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο έφθασαν τα 5,15 δισ. δολ. ή 1,88 δολ. ανά μετοχή, έναντι 4,28 δισ. ή 1,52 δολ. ανά μετοχή την ίδια περίοδο πέρσι.
Η αύξηση των πωλήσεων σε φυσικά καταστήματα στο β’ τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 6,5% (πλην καυσίμων), σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 5,9%.
Οι πωλήσεις του κλάδου ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση στο τρίμηνο, ενώ σε σχέση με δύο χρόνια πριν η αύξηση έφτασε το 18%.
Στο κλείσιμο της αγοράς τη Δευτέρα, η μετοχή της Walmart σημείωνε απώλειες 8% από τις αρχές του 2022, με την κεφαλαιοποίησή της να διαμορφώνεται στα 363,48 δισ. δολ.