Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+0,91%
9.94
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,58%
8.54
NOVAL
-0,63%
2.699
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,17%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,28%
1.442
ΑΒΕ
+0,67%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,32%
2.695
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.628
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
-0,59%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,77%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,15%
6.18
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.47
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.8
ΔΑΙΟΣ
-7,23%
3.08
ΔΕΗ
-0,44%
11.35
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,40%
0.313
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
-0,06%
32.06
ΕΚΤΕΡ
-0,12%
4.285
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.59
ΕΛΠΕ
+1,89%
8.08
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,53%
1.73
ΕΛΧΑ
0,00%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,54%
8.07
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,62%
5.63
ΕΥΡΩΒ
+0,09%
2.12
ΕΧΑΕ
0,00%
4.75
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.545
ΙΚΤΙΝ
-0,97%
0.3565
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-1,59%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,44%
1.41
ΚΕΠΕΝ
+5,49%
1.92
ΚΛΜ
-1,27%
1.56
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.194
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-5,17%
1.1
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-0,53%
0.935
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,90%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,75%
2.64
ΜΑΘΙΟ
+5,26%
0.8
ΜΕΒΑ
-1,25%
3.95
ΜΕΝΤΙ
+0,38%
2.65
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+18,52%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,43%
23.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,93%
2.725
ΜΟΥΖΚ
+1,48%
0.685
ΜΠΕΛΑ
-0,66%
27.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,93%
37.04
ΝΑΚΑΣ
+1,48%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,97%
26
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,13%
14.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,45%
13.54
ΟΤΟΕΛ
+1,20%
11.82
ΠΑΙΡ
-0,43%
1.145
ΠΑΠ
-0,41%
2.44
ΠΕΙΡ
+0,58%
3.669
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,39%
3.815
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,20%
1.182
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-3,83%
2.01
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-2,01%
0.342
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.59
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,99%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-5,59%
7.6
ΦΡΙΓΟ
+4,35%
0.24
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ρωσία: Ξεμένει από ανταλλακτικά αεροσκαφών λόγω των κυρώσεων

Αεροπορικές εταιρείες της Ρωσίας, μεταξύ των οποίων και η κρατική Aeroflot αρχίζουν να «γδύνουν» από εξαρτήματα τα αεροσκάφη τους για να εξασφαλίζουν ανταλλακτικά που δεν μπορούν πια να αγοράζουν από το εξωτερικό εξαιτίας των δυτικών κυρώσεων.

Αυτή η πρακτική ακολουθεί, σύμφωνα με το Reuters που κάνει το σχετικό ρεπορτάζ επικαλούμενο τέσσερις διαφορετικές πηγές που δεν κατονομάζει, την κυβερνητική οδηγία που ισχύει από τον Ιούνιο για τις αεροπορικές εταιρείες, ώστε τα ξένης προέλευσης αεροσκάφη τους να μπορούν να πετούν τουλάχιστον μέχρι το 2025. Οι κυρώσεις εμποδίζουν την προμήθεια τόσο ανταλλακτικών από τις δυτικές χώρες αλλά και τα σέρβις των αεροσκαφών στη Δύση.

Τουλάχιστον ένα ρωσικής κατασκευής Sukhoi Superjet 100 και ένα Airbus A350 και τα δύο ιδιοκτησία της Aeroflot, παραμένουν στο έδαφος και διαλύονται σε εξαρτήματα. Μάλιστα, το δεύτερο αεροσκάφος είναι σχεδόν καινούριο, επισημαίνεται από πηγή.

Το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της Ρωσίας απαρτίζεται από δυτικής κατασκευής αεροσκάφη αλλά ακόμα και τα ρωσικής κατασκευής Sukhoi εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό σε ανταλλακτικά από τις δυτικές χώρες. Ένας κινητήρας έχει ήδη αφαιρεθεί από ένα Superjet για να τοποθετηθεί σ’ ένα άλλο ώστε αυτό να μπορέσει να συνεχίσει να πετάει.

Είναι «θέμα χρόνου» να κανιβαλιστούν τα αεροσκάφη με βάση τη Ρωσία, επισημαίνει πηγή της δυτικής αεροπορικής βιομηχανίας. Τα τζετ νεότερης γενιάς, βλέπε τα A320neo, A350 και Boeing 737 MAX και 787, έχουν τεχνολογία η οποία πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς.

Η πρακτική αφαίρεσης ανταλλακτικών επιστρατευόταν κατά κανόνα όταν υπήρχαν οικονομικά προβλήματα σε μια εταιρεία και δεν έχει γίνει ποτέ στην κλίμακα στην οποία ακολουθείται τώρα στη Ρωσία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!