Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Καραγιάννης: Αναβαθμίζεται η οδική σύνδεση Αργοστολίου – Πόρου

Ο διαγωνισμός για το έργο «Βελτίωση του Οδικού άξονα ΑργοστόλιΠόρος» με προϋπολογισμό 55 εκατ. ευρώ αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2022, ενώ ήδη έχει επιτευχθεί σημαντική μελετητική ωρίμανση.

Για το έργο ενημερώθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από τον υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη, στο πλαίσιο της επίσκεψης στην Κεφαλονιά, σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου.

Όπως σημείωσε ο κ. Καραγιάννης: «Πρόκειται για μία σημαντική ημέρα για την Κεφαλονιά καθώς ένα αίτημα ετών της τοπικής κοινωνίας, η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης “Αργοστόλι – Πόρος” ξεκινά. Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αντιληφθήκαμε από την πρώτη στιγμή ότι ο δρόμος που συνδέει το λιμάνι του νησιού με το Αργοστόλι χρειαζόταν την παρέμβασή μας προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στον ρόλο του και στις αυξημένες ανάγκες μετακίνησης.

Με ταχύτατους ρυθμούς χαρακτηρίσαμε το έργο προϋπολογισμού 55 εκατ. ευρώ, Εθνικού Επιπέδου με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή,, το ωριμάσαμε μελετητικά και έως το τέλος του 2022 θα προκηρύξουμε τον διαγωνισμό, για να ξεκινήσει στη συνέχεια η κατασκευή του.

Η Κεφαλονιά, οι κάτοικοι του νησιού και οι επισκέπτες της, θα έχουν στη διάθεσή τους έναν σύγχρονο δρόμο. Οι μετακινήσεις θα είναι ταχύτερες, έως και 20% του σημερινού χρόνου, κυρίως, όμως, θα είναι πιο ασφαλείς. Λαμβάνουμε, επιπλέον, μέριμνα ώστε να ενισχύσουμε την ανθεκτικότητα της οδού σε περίπτωση έντονων καιρικών φαινομένων που στο παρελθόν έχουν “πληγώσει” το νησί.

Αποδεικνύουμε με έργα στους κατοίκους της Κεφαλονιάς ότι η Πολιτεία και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι δίπλα τους και προχωρά σε όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που εξασφαλίζουν την ευημερία του τόπου».

Ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης είναι τα τρία χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου της διαγωνιστικής διαδικασίας μέχρι την υπογραφή της σύμβασης.

Οφέλη

Η οδός διέρχεται μέσα από πληθώρα οικισμών (Τραυλιάτα, Περατάτα, Βλαχάτα, Πλατειές, Βαλεριάνο, Πάστρα, Αγία Ειρήνη, Τζανάτα) και έχει χαρακτηριστικά που μεταβάλλονται σημαντικά ανά τμήματα. Αυτό έχει ως συνέπεια, η μέση ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50χλμ/ώρα χωρίς να υπάρχει δυνατότητα προσπέρασης, με συνέπεια αυξημένη επικινδυνότητα και χρόνο διαδρομής που φθάνει τη μία ώρα.

Με τη κατασκευή του έργου επιτυγχάνεται:

  • Η αύξηση της οδικής ασφάλειας με την παροχή δυνατότητας ασφαλούς προσπέρασης σε ποσοστό άνω του 20% σε κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας ομαλά ισοκατανεμημένο κατά μήκος της διαδρομής, τη λήψη μέτρων πρόληψης των ατυχημάτων εντός και εκτός οικισμών και την εφαρμογή αντιολισθηρού ασφαλτικού τάπητα σε όλο το μήκος.
  • Η μείωση του συνολικού χρόνου διαδρομής κατά 20% περίπου λόγω των διαθέσιμων μηκών προσπέρασης 7χλμ περίπου σε κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας.
  • Η ενίσχυση της ανθεκτικότητας της οδού σε περίπτωση έντονων βροχοπτώσεων τύπου Ιανού με την αντικατάσταση του συνόλου των οχετών και την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κατά μήκος της οδού προβλέπονται, μεταξύ άλλων, οι ακόλουθες εργασίες:

  • Τμήματα εντός οικισμών συνολικού μήκους 14χλμ: Ήπια μέτρα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας.
  • Τμήματα εκτός οικισμών με παρόδιες χρήσεις συνολικού μήκους 8χλμ: Βελτίωση της χάραξης και διαπλάτυνση της οδού.
  • Υπεραστικά τμήματα συνολικού μήκους 15χλμ: Βελτίωση της χάραξης και πρόβλεψη 3ης λωρίδας εναλλασσόμενης προσπέρασης με αύξηση του πλάτους της οδού.
  • Κατασκευή 12 ισόπεδων κόμβων στις κύριες συνδέσεις.
  • Κατασκευή νέας γέφυρας στην είσοδο του Πόρου για την ομαλή ροή της κυκλοφορίας.
  • Αντικατάσταση του συνόλου των 97 υφιστάμενων οχετών της οδού με νέους.
  • Αντιολιθηρή ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας σε όλο το μήκος.
  • Τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας.

Λιμάνι Αργοστολίου

Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για τις στοχευμένες δράσεις που υλοποιούνται στο λιμάνι του Αργοστολίου.

Οι παρεμβάσεις που γίνονται πρόκειται να αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης του Αργοστολίου, να βελτιώσουν την εικόνα της περιοχής και να αναβαθμίσουν τις λιμενικές υποδομές.

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023.

Παράλληλα, γίνεται επικαιροποίηση του master plan του λιμανιού και προχωρά ο σχεδιασμός για την μετεγκατάσταση του εμπορικού κομματιού του λιμανιού από την πόλη. Το όφελος θα είναι η αποσυμφόρηση του αστικού ιστού από την κυκλοφορία μεγάλων οχημάτων και η αναβάθμιση της συνολικής εικόνας της πόλης. Επιπλέον, βελτιώνεται σημαντικά το επίπεδο της οδικής ασφάλειας.

Υπό μελέτη βρίσκεται η κατασκευή νέου εμπορικού προβλήτα στο ανατολικό τμήμα του λιμένα, στην περιοχή του Δραπάνου, ικανοποιώντας και το σχετικό αίτημα της Δημοτικής Αρχής για τη μεταφορά του εμπορικού τμήματος του λιμένα στο Δράπανο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!