THEPOWERGAME
Οι υψηλές τιμές κρατήσεων βοήθησαν την Airbnb να αποκτήσει ισχυρά έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο, καθώς ο ιστότοπος των καταλυμάτων συνέχισε να κεφαλαιοποιεί τη συσσωρευμένη ζήτηση των καταναλωτών για ταξίδια.
Η εταιρεία ανέφερε την Τρίτη, 103,7 εκατομμύρια κρατήσεις στην πλατφόρμα την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, κάτω από τα 106,4 εκατομμύρια που ανέμενε η Wall Street. Τα έσοδα ήταν σύμφωνα με τις προσδοκίες στα 2,1 δισ. δολάρια, συγκεκριμένα αυξήθηκαν κατά 58% σε ετήσια βάση, συμβάλλοντας στη δημιουργία του πιο κερδοφόρου β’ τριμήνου της εταιρείας μέχρι σήμερα.
Παρ’ όλ’ αυτά, οι μετοχές της εταιρείας που διαπραγματεύονται στον Nasdaq, προσυνεδριακά την Τετάρτη σημειώνουν μεγάλη πτώση άνω του 8% κάτι που δείχνει πως οι επενδυτές της Wall Street αναζητούσαν ταχύτερη ανάπτυξη και ακόμη μεγαλύτερα έσοδα.