Γ.Δ.
1533.42 +0,17%
ACAG
-1,00%
5.96
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
-1,23%
9.6
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,68%
1.49
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-0,15%
12.98
TITC
+0,35%
43.2
ΑΑΑΚ
-10,00%
4.32
ΑΒΑΞ
+1,01%
1.808
ΑΒΕ
-0,65%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.745
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,12%
4.04
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.7645
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,99%
10.18
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
-0,35%
5.73
ΒΙΟΚΑ
+2,37%
1.94
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,33%
18.46
ΔΑΑ
-0,02%
8.048
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,10%
12.85
ΔΟΜΙΚ
-0,68%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
+1,36%
1.86
ΕΕΕ
-0,12%
33.06
ΕΚΤΕΡ
+1,03%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,67%
2.26
ΕΛΠΕ
-0,07%
7.515
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
+1,86%
1.858
ΕΛΧΑ
+1,67%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
-0,14%
8.468
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-0,51%
5.9
ΕΥΡΩΒ
+0,82%
2.47
ΕΧΑΕ
+0,21%
4.73
ΙΑΤΡ
-2,67%
1.64
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+1,70%
1.79
ΙΝΚΑΤ
-0,74%
4.705
ΙΝΚΑΤΔ
-21,57%
0.008
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+0,57%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.14
ΙΝΤΚΑ
-0,64%
3.1
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+4,42%
0.449
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-0,66%
6.06
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+2,16%
1.89
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
+1,01%
0.799
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.24
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
-7,30%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-0,98%
3.02
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-3,09%
3.76
ΜΕΝΤΙ
+1,30%
2.34
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,70%
2.83
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,37%
21.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
+1,25%
2.845
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,79%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,45%
2.23
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+1,00%
34.26
ΝΑΚΑΣ
+6,67%
3.2
ΝΑΥΠ
+0,51%
0.784
ΞΥΛΚ
-1,38%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,05%
28.6
ΟΛΠ
+1,21%
29.3
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
-0,68%
16.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,26%
0.783
ΟΤΕ
-0,54%
14.8
ΟΤΟΕΛ
+0,55%
10.9
ΠΑΙΡ
+2,97%
1.04
ΠΑΠ
+1,63%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,05%
4.368
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.42
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,72%
4.175
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,65%
1.234
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,88%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.66
ΣΑΡ
+0,37%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,56%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-2,86%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-5,15%
0.184
ΦΡΛΚ
-0,13%
3.965
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Insurance Europe: Αυξημένες αιτήσεις αποζημιώσεων το 2021

Μια νέα έκθεση της Insurance Europe (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ασφαλίσεων και Αντασφάλισης) αποκαλύπτει αυξανόμενες πιέσεις στις ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, καθώς έχει αυξηθεί ο όγκος της κυκλοφορίας των οχημάτων, με αποτέλεσμα η κινητικότητα να επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα στην Ευρώπη.

Η ομοσπονδία που εδρεύει στις Βρυξέλλες, ανέφερε αύξηση στη συχνότητα αιτήσεων αποζημιώσεων το 2021 σε σύγκριση με το 2020, όταν οι περισσότεροι εργαζόμενοι έμειναν στα σπίτια τους και δούλευαν απομακρυσμένα. Φυσικά οι συχνότητες αποζημιώσεων εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από τα προ-πανδημικά επίπεδα, αλλά το κόστος διευθέτησης αποζημιώσεων είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω του πληθωρισμού και της αύξησης της τιμής των ανταλλακτικών.

Στην Ιταλία, για παράδειγμα, το μέσο κόστος των απαιτήσεων αστικής ευθύνης από αυτοκίνητα αυξήθηκε σε 4.800 ευρώ το 2021 από 4.560 ευρώ που ήταν το 2019 και στην Ισπανία το κόστος των απαιτήσεων αυξήθηκε κατά 7,6%. Στη Γαλλία, το αυξανόμενο κόστος σήμαινε ότι οι συνολικές αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν ήταν σχεδόν στα επίπεδα του 2019, με τη συχνότητα των αποζημιώσεων να εκτινάσσεται κατά 18,1% σε ετήσια βάση, ενώ υπήρξε τεράστια αύξηση κατά 24,7% στις αξιώσεις για σωματικές βλάβες.

Ο ασφαλιστικός σύνδεσμος της Σουηδίας απέδωσε το υψηλότερο κόστος των αποζημιώσεων στην αύξηση του αριθμού των υβριδικών αυτοκινήτων, των οποίων τα εξαρτήματα αντικατάστασης είναι συνήθως πιο ακριβά, ενώ στη γειτονική Νορβηγία, τα ασφάλιστρα αυξήθηκαν κατά 32,9% το 2021. Από την άλλη υπήρχαν καλύτερα νέα για τους οδηγούς στη Γερμανία, όπου η αύξηση των συνολικών ασφαλίστρων ήταν μόνο 1% το 2021, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Στην Μεγ. Βρετανία τα μέσα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με το 2020, αν και άρχισαν να υπάρχουν πιέσεις κόστους στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI) προειδοποιεί ότι η συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και ανταλλακτικών αυξάνει τους χρόνους επισκευής οχημάτων, γεγονός που αυξάνει παράλληλα και το κόστος των οχημάτων αντικατάστασης. Επίσης, επισήμανε ότι οι επισκευές γίνονται επίσης πιο ακριβές, με τον πληθωρισμό να επηρεάζει την τιμή των πρώτων υλών, όπως το χρώμα.

Ο διευθυντής γενικής ασφαλιστικής πολιτικής της ABI, James Dalton δήλωσε πως «όπως και άλλοι κλάδοι, οι ασφαλιστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν αυξανόμενα κόστη». Κάνοντας μια πρόβλεψη για το μέλλον, προέβλεψε ότι οι ασφαλιστές στον τομέα αυτοκινήτου θα έχουν ζημίες φέτος λόγω του υποκείμενου πληθωρισμού και της πτώσης των ασφαλίστρων, οδηγώντας σε αύξηση 18% στα ασφάλιστρα των καταναλωτών το 2023, καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις αυξάνουν παράλληλα το κόστος αποζημίωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!