Γ.Δ.
1435.81 0,00%
ACAG
0,00%
5.87
CENER
0,00%
9.85
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.59
NOVAL
0,00%
2.716
OPTIMA
0,00%
11.84
TITC
0,00%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.438
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.97
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.624
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.9
ΑΣΚΟ
0,00%
2.97
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.74
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.6
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.05
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.47
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.4
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.324
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.5
ΕΕΕ
0,00%
32.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.29
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.35
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
0,00%
7.93
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.29
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.704
ΕΛΧΑ
0,00%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.3
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.3
ΕΤΕ
0,00%
7.948
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.54
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.118
ΕΧΑΕ
0,00%
4.75
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.65
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.232
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.45
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.39
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.58
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.192
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.16
ΛΑΒΙ
0,00%
0.874
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.29
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.76
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.645
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.02
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.44
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.845
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
0,00%
0.974
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.484
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
0,00%
25.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
0,00%
14.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.89
ΟΤΕ
0,00%
13.48
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.68
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.648
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.68
ΠΛΑΘ
0,00%
3.8
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
0,00%
4.865
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2.09
ΣΑΡ
0,00%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.625
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.6
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.61
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.995
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Παπαδόπουλος: Αναβάθμιση με έργα στις σιδηροδρομικές υποδομές

Τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών, αλλά και τη στελέχωση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας, παρουσίασε σήμερα στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, με αφορμή επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου, σχετικά με το τμήμα του σιδηρόδρομου στη Μαγνησία.

Κατά την πρωτολογία του ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε πως όταν μια γραμμή δεν έχει συντηρηθεί σωστά ή δεν έχει αποκατασταθεί σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές λειτουργίας της, αναγκάζει τον διαχειριστή υποδομής να μειώνει τις ταχύτητες κίνησης των συρμών.

Όπως είπε ο Υφυπουργός Μεταφορών :

«Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, όχι μόνο για το σιδηροδρομικό δίκτυο Μαγνησίας, αλλά για ολόκληρη τη χώρα, θα μιλήσουμε με αριθμούς και στοιχεία και όχι με γενικόλογες αναφορές που αποσκοπούν στον εντυπωσιασμό.

Θα αρχίσουμε με τη στελέχωση του ΟΣΕ, καθώς στα 4,5 χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ εγκρίθηκαν 25 προσλήψεις.

Στον αντίποδα, τα τελευταία τρία χρόνια εγκρίθηκαν από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας 121 προσλήψεις.

Εγκρίνουμε, λοιπόν, σχεδόν πέντε φορές περισσότερες προσλήψεις προκειμένου να υπάρχει προσωπικό και να διευκολύνεται η σιδηροδρομική κυκλοφορία.

Ας πάμε και στην υποδομή.

Πέρα από την επιχορήγηση που παραμένει σταθερή από το 2015 στα 45 εκατομμύρια ευρώ, την περίοδο από το 2015 έως και το πρώτο εξάμηνο του 2019 είχαν εγγραφεί στο σύνολο του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων 12,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ από το δεύτερο εξάμηνο του 2019 μέχρι σήμερα έχουν εγγραφεί 59,3 εκατομμύρια ευρώ».

Ειδικότερα για την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Λάρισα – Βόλος, ο Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε:

«Στις 4 Μαΐου 2022 υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS. Η συνολική προθεσμία περαίωσης του έργου, που προβλέπεται στη σύμβαση, είναι 36 μήνες.

Διαπιστώνουμε έτσι ότι μετά τα 4,5 χρόνια απραγίας και αποεπένδυσης της περιόδου 2015 – 2019, η σημερινή Κυβέρνηση αγωνίζεται αποδεδειγμένα για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών μεταφορών με έργα, όχι με λόγια».

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι η κατάργηση της ξεχωριστής διοικητικής μονάδας Επιθεώρησης Βόλου δεν σημαίνει και υποβάθμιση των υπηρεσιών κυκλοφορίας.

Όπως εξήγησε ο κ. Παπαδόπουλος :

«Οι Υπηρεσίες θα συνεχίσουν να καλύπτονται από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου και Βελεστίνου.

Οι υπηρεσίες διοίκησης που εκτελεί η επιθεώρηση στη Λάρισα, συγκεντρώνονται, ώστε να γίνει καλύτερη κατανομή προσωπικού.

Η επιλογή της Λάρισας ως έδρας έγινε με καθαρό λειτουργικό και γεωγραφικό κριτήριο, καθώς έχει κεντρική θέση σε σχέση με την περιοχή δικαιοδοσίας της».

Ο Υφυπουργός Μεταφορών συμπλήρωσε πως το Γραφείο Βόλου θα στελεχωθεί με επαρκές προσωπικό, προκειμένου να υποστηριχθούν τα έργα αναβάθμισης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου στη Μαγνησία.

Κλείνοντας, ο Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε:

«Θεωρώ πως έγινε κατανοητό από όλους, που δύνανται να έχουν μια αντικειμενική θεώρηση της πραγματικότητας, ότι τα τελευταία τρία χρόνια υφίσταται συστηματική προσπάθεια αποκατάστασης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος και της σιδηροδρομικής υποδομής που αυτός διαχειρίζεται.

Έγινε σαφές ότι η εποχή των ελάχιστων πόρων και της ουσιαστικής αδιαφορίας έχει τελειώσει μαζί με την προηγούμενη διακυβέρνηση και σήμερα, σε συνθήκες ιδιαίτερα δύσκολες για τα δημόσια οικονομικά, καταφέρνουμε να δώσουμε ουσιαστική στήριξη στον ελληνικό σιδηρόδρομο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!