THEPOWERGAME
Στάση στο Μετρό του Λονδίνου κάνει αυτές τις μέρες η Θεσσαλονίκη με το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημά της: Τη γαστρονομία της.
Σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προτρέπει τους ταξιδιώτες του, να επισκεφτούν την πόλη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO.
«Η Θεσσαλονίκη ταξιδεύει στο Λονδίνο για να σαγηνεύσει τους Βρετανούς», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από την βρετανική πρωτεύουσα η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού, Βούλα Πατουλίδου.
Η γεύση χτίζει αναμνήσεις
«Στις αποσκευές μας έχουμε το “ελιξίριο των αναμνήσεων”. Η γεύση χτίζει αναμνήσεις. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι απλά μια ειδυλλιακή εικόνα μιας μεγάλης ελληνικής πόλης. Έχει το αδιαμφισβήτητο ατού της γαστρονομίας που υπερτερεί των ανταγωνιστών της. Φτάνει να την γευθείς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μεταξύ των στάσεων του Μετρό, είναι και η Angel που οδηγεί στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Ιουλίου.
Όπως είπε η κ. Πατουλίδου, η ομάδα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Φεστιβάλ με τον Θεσσαλονικιό chef και καθηγητή γαστρονομίας Γιώργος Παλησίδη είναι έτοιμη να διεγείρει…. και τις πέντε αισθήσεις.
«Την ακοή, με τον ήχο του τραγανού θεσσαλονικιώτικου κουλουριού που σπάει, για μπει στην ελληνική σαλάτα. Την όσφρηση, με το άρωμα από το τσιγαριστό λουκάνικο με καραμελωμένο με μέλι πεύκου. Την αφή, με την εξαιρετική ποιότητα που έχει το παρθένο ελαιόλαδο της περιοχής μας και την καταλαβαίνεις με δυο σταγόνες που θα στάξουν στα δάχτυλά σου.Την εικόνα ενός πιάτου με αχνιστά μύδια. Και τέλος την γεύση, μ’ ένα κρεσέντο προτάσεων που κανείς δεν θα μπορέσει να αντισταθεί».
Ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης στο Βρετανικό κοινό
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του νέου project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο «London Calling, Thessaloniki Cooking», με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο Βρετανικό κοινό.
To project συμπεριλαμβάνει την παρουσίαση του προορισμού στο Food Festival του National Geographic Traveler, digital καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, δημοσιεύσεις σε σημαντικά Βρετανικά έντυπα όπως η εφημερίδα Guardian και το press trip που υποστηρίζει ο ΟΤΘ σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας για το δημοσιογράφο του Greentraveller, Richard Hammond.
Η κουζίνα της Θεσσαλονίκης έχει αποκτήσει διεθνή πιστοποίηση καθώς εντάχθηκε στο Παγκόσμιο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας και πρόσφατα το αμερικανικό περιοδικό TIME την συμπεριέλαβε στη λίστα με τα 50 σπουδαιότερα μέρη του κόσμου για το 2022.