THEPOWERGAME
Oλοκληρώθηκε ο Τακτικός Φορολογικός Έλεγχος της Jumbo για τις χρήσεις 2017/2018 και 2018/2019, ο οποίος διενεργήθηκε από το ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ. της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης.
Aπό τον έλεγχο, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, προέκυψαν πρόσθετοι φόροι και προσαυξήσεις 1,6 εκατ. ευρώ εκ των οποίων ποσό 1,5 εκατ. θα επιβαρύνει τα αποτελέσματα της τρέχουσας χρήσης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε την Πέμπτη η εταιρεία, το α΄ εξάμηνο του 2022 φαίνεται να κλείνει επιτυχημένα, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,8% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021, ενώ σταθερά κινήθηκαν οι πωλήσεις και τον Ιούνιο, παρά την εισοδηματική αναστάτωση λόγω των πληθωριστικών πιέσεων.
Όπως ανέφερε η εταιρεία, η στρατηγική επιλογή του Ομίλου JUMBO να εξαιρέσει από το προϊοντικό του φάσμα, κάθε προϊόν που λόγω των νέων κοστολογικών δεδομένων η σχέση μεταξύ τιμής και ποιότητας, κρίνεται ότι δεν κλίνει προς όφελος του καταναλωτή, αποδίδει ήδη συγκεκριμένα θετικά αποτελέσματα και διατηρεί ακέραια την αισιοδοξία για την επόμενη μέρα όταν η κρίση σταδιακά περιοριστεί.
Ειδικότερα, η πορεία των πωλήσεων είχε ως εξής:
- Ελλάδα: Για τον Ιούνιο 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν μείωση κατά -1,4% περίπου σε σχέση με τον Ιούνιο του 2021.
Συνολικά για το εξάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +21% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
- Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Ιούνιο του 2022 αυξήθηκαν κατά +14% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το εξάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +25% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
- Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +1,5% περίπου τον Ιούνιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το εξάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -0,3% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
- Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου ήταν μειωμένες κατά -4% περίπου τον Ιούνιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.