Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Beat: Σε εφαρμογή το έξτρα κόστος προμίσθωσης έως 2 ευρώ

Σε ισχύ είναι από σήμερα η απόφαση της Beat να επιβάλει πρόσθετο κόστος προμίσθωσης από 1,92 ευρώ έως και 2 ευρώ για όλες τις διαδρομές. Στην ανακοίνωση της εταιρείας που στάλθηκε στους πελάτες υποστηρίζεται ότι το ποσό αυτό ενισχύει την κάλυψη των υψηλών λειτουργικών εξόδων των συνεργαζόμενων οδηγών καθώς και ότι αυτή της «επιτρέπει να εξυπηρετεί περισσότερους επιβάτες».

Το μήνυμα της Beat για τις αλλαγές στις χρεώσεις:

«Αγαπητέ επιβάτη, Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας! Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.

Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.

Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».

Ποιός εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;

Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.

Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;

Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.

Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;

Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!