THEPOWERGAME
Ενόψει της επαναλειτουργίας του δικτύου εστιατορίων McDonald’s στη Ρωσία, ο νέος ιδιοκτήτης αποκάλυψε το νέο λογότυπο της εταιρείας το οποίο δεν θυμίζει σε τίποτα το παλιό σήμα της εταιρείας.
Το νέο logo περιλαμβάνει έναν κόκκινο-πορτοκαλί κύκλο και δύο πορτοκαλί γραμμές — που λέγεται ότι αντιπροσωπεύουν δύο τηγανιτές πατάτες και ένα μπιφτέκι — σε πράσινο φόντο.
«Το πράσινο φόντο του λογότυπου συμβολίζει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που έχουν συνηθίσει οι επισκέπτες μας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Sistema, νέος ιδιοκτήτης της McDonald’s.
Ο νέος ιδιοκτήτης της McDonald’s, δεν έχει αποφασίσει ακόμη για το νέο εμπορικό όνομα, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Δύο από τα οκτώ ονόματα που εξετάζονται φέρονται να είναι το «Tot Samyi», που μεταφράζεται ως «Το ίδιο» ή «Αυτό» και το «Svobodnaya Kassa» (Διαθέσιμη Ταμειακή Μηχανή).
Οι επιλογές του μενού θα τροποποιηθούν επίσης, με το Filet-O-Fish να γίνεται “Fish Burger” και το Royal Burgers να έχει αλλάξει σε “Grand”.
Δεκαπέντε από τα ανανεωμένα εστιατόρια πρόκειται να ανοίξουν ξανά στη Μόσχα αυτήν την Κυριακή, όταν η χώρα γιορτάζει την Ημέρα της Ρωσίας, ενώ θα ακολουθήσουν 200 ακόμη τοποθεσίες σε ολόκληρη τη Ρωσία στα τέλη Ιουνίου.
Το app της αλυσίδας αναμένεται να ξεκινήσει διαδικτυακvές πωλήσεις επίσης αυτή την Κυριακή με το όνομα «My Burger».
Υπενθυμίζεται ότι μετά από τρεις δεκαετίες παρουσίας, ο αμερικανικός γίγαντας γρήγορου φαγητού τερμάτισε πρόσφατα την παρουσία του στη Ρωσία, πωλώντας για άγνωστο ποσό το δίκτυο των 850 εστιατορίων στον Αλεξάντερ Γκόροφ, δικαιοδόχο της McDonald’s, ως απάντηση στην εισβολή στην Ουκρανία.
New McDonalds Logo in Russia pic.twitter.com/OiSmC1t9oH
— Levi (@Levi_godman) June 9, 2022