Γ.Δ.
1422.53 -0,20%
ACAG
-0,17%
5.82
CENER
+1,02%
9.86
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.4
NOVAL
-0,56%
2.685
OPTIMA
-0,48%
12.5
TITC
+0,79%
31.85
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.386
ΑΒΕ
0,00%
0.458
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.13
ΑΚΡΙΤ
-1,23%
0.8
ΑΛΜΥ
-2,44%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,77%
1.5525
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,45%
10.95
ΑΣΚΟ
-0,72%
2.76
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.64
ΑΤΤ
+0,96%
8.38
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.77
ΒΙΟΚΑ
+0,77%
1.97
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.665
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-2,53%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.28
ΔΑΑ
+0,49%
7.838
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,09%
11.44
ΔΟΜΙΚ
+2,17%
3.29
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,32%
0.316
ΕΒΡΟΦ
-2,21%
1.55
ΕΕΕ
-0,60%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+0,21%
1.94
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-1,85%
2.12
ΕΛΛ
-1,09%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.025
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.05
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
-2,31%
1.688
ΕΛΧΑ
+0,22%
1.844
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.265
ΕΤΕ
-0,97%
7.796
ΕΥΑΠΣ
+1,56%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-1,09%
5.46
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.038
ΕΧΑΕ
-0,66%
4.54
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
+1,45%
0.3855
ΙΛΥΔΑ
-0,62%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-1,38%
5.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.9
ΙΝΛΟΤ
+1,73%
1.174
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,45%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-3,23%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-0,16%
3.18
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.458
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+0,97%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.2
ΚΤΗΛΑ
+3,37%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,89%
1.13
ΛΑΒΙ
-2,36%
0.826
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
-1,55%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
-9,35%
0.252
ΛΕΒΠ
0,00%
0.232
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-2,67%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-0,85%
2.34
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
0,00%
3.37
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,39%
21.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,79%
2.555
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+0,71%
22.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.56
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.985
ΜΠΤΚ
-4,41%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-0,81%
34.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
+1,56%
0.91
ΞΥΛΚ
+4,96%
0.275
ΞΥΛΠ
0,00%
0.4
ΟΛΘ
-2,38%
20.5
ΟΛΠ
-0,57%
26.2
ΟΛΥΜΠ
+0,42%
2.4
ΟΠΑΠ
+1,14%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,36%
0.843
ΟΤΕ
+1,37%
14.83
ΟΤΟΕΛ
-0,54%
11.14
ΠΑΙΡ
-0,49%
1.015
ΠΑΠ
0,00%
2.4
ΠΕΙΡ
+0,55%
3.825
ΠΕΡΦ
-0,60%
6.64
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
8.14
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.905
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,50%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
4.545
ΡΕΒΟΙΛ
-1,60%
1.845
ΣΑΡ
-0,20%
10.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,13%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,31%
1.605
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
-0,33%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,16%
19.12
ΤΖΚΑ
-0,39%
1.265
ΤΡΑΣΤΟΡ
-4,35%
1.1
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,80%
7.6
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
-0,90%
3.86
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Ποιες είναι οι τάσεις στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Με σκοπό να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς γύρω από τον κλάδο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες της, η Spotawheel προχώρησε σε μία άκρως ενδιαφέρουσα έρευνα, που αποκαλύπτει τις τάσεις της αγοράς, ενώ δίνει χρήσιμα insights για τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ποια οχήματα αναζητούν οι Έλληνες και τί επηρεάζει την επιλογή τους; Πώς νιώθουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου online και ποιους εμπιστεύονται περισσότερο;

Η μειωμένη παραγωγή καινούργιων αυτοκινήτων και η παγκόσμια κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας, σε συνδυασμό με τον αυξανόμενο πληθωρισμό, έχουν συμβάλλει στην αύξηση ενδιαφέροντος στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα για τους Έλληνες, η εύρεση ενός αξιόπιστου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι δύσκολη υπόθεση – μάλιστα, για την πλειοψηφία των Ελλήνων, το αυτοκίνητο πέρα από ένα μέσο μεταφοράς, καθορίζει επίσης την κοινωνική τους κατάσταση.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 56.8% έχει απλά μία γενική ιδέα για το είδος αυτοκινήτου που ψάχνει, ωστόσο δεν μένει προσκολλημένο σε συγκεκριμένες μάρκες, σε αντίθεση με το 38.8% που είναι πλήρως συνειδητοποιημένο σχετικά με τις ανάγκες του και το ιδανικό αυτοκίνητο που θα τις καλύψει.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή αυτοκινήτου; Σύμφωνα με την έρευνα, το κύρος της μάρκας/μοντέλου κατέχει τα ηνία των απαντήσεων, για να ακολουθήσει η αξιοπιστία του οχήματος και η οικονομία στα καύσιμα. Εντύπωση προκαλεί ότι χαρακτηριστικά όπως ο eco-friendly χαρακτήρας, η εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση και η χωρητικότητα είναι λιγότερο σημαντικά για τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Αν υπάρχει ένα κομβικό σημείο, στην διαδικασία αγοράς, το 27% υπέδειξε πως το Test drive του αυτοκινήτου συντελεί καθοριστικά στην τελική απόφαση. Ακολουθούν η αξιοπιστία και διαφάνεια του πωλητή, η αναλυτική οικονομική προσφορά και η επέκταση εγγύησης και των παροχών που καλύπτει, στοιχεία που αποτελούν προτεραιότητα  και καινοτομία της Spotawheel στην ελληνική αγορά.

Μεγάλο ενδιαφέρον προκαλεί το εύρημα που υποδεικνύει ότι 15% των Ελλήνων δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει αυτοκίνητο online – μία τάση που γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρη τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, το 31% του προαναφερθέντος δείγματος θα αγόραζε online εάν είχε το δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων, ενώ το 11.5% απαιτεί πιστοποίηση της κατάστασης του αυτοκινήτου για να έχει μία πολύ καθαρή εικόνα του οχήματος. Η Spotawheel αποτελεί τη μόνη εταιρία στην ελληνική αγορά αυτήν τη στιγμή που κατανοεί πλήρως τους προβληματισμούς στην αγορά και προσφέρει όχι μόνο γραπτό τεχνικό έλεγχο 200+ σημείων για κάθε όχημα εντελώς δωρεάν, αλλά παράλληλα δίνει και το δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ημερών χωρίς ερωτήσεις, για μία διαφανή και ειλικρινή διαδικασία.

Τέλος, με όλο και περισσότερους εμπόρους και μάντρες αμφιβόλου ποιότητας να εισέρχονται στην αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το 43.5% των ερωτηθέντων καταναλωτών εμπιστεύεται περισσότερο τις Επίσημες Αντιπροσωπείες που διαθέτουν και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ενώ δεύτεροι έρχονται οι ιδιώτες με 31.5%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!