Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Φανατικοί e-shoppers οι Έλληνες: 1 στους 2 ψωνίζει πλέον από το κινητό

Τα πάνω-κάτω στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων έφερε η πανδημία, καθώς όχι μόνο εξελίσσονται σε φανατικούς e-shoppers, αλλά προτιμούν να αγοράζουν online από όπου και εάν βρίσκονται, με το κινητό να εξελίσσεται σε κρίσιμο κανάλι ηλεκτρονικών αγορών. Σήμερα, σχεδόν οι μισοί Έλληνες ηλικίας έως 44 ετών (το 45%) όχι μόνο δηλώνουν ότι είναι ψηφιακοί καταναλωτές, αλλά απαντούν ότι θα ήθελαν να αγοράζουν τα πάντα online. 

Στον γενικό πληθυσμό το ποσοστό αυτό φτάνει στο 40%, ενώ στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (άνω των 45 ετών) διαμορφώνεται στο 35%. Τη στιγμή που σχεδόν το ήμισυ των αγοραστών στην Ελλάδα προτιμά να ψωνίζει από ηλεκτρονικά καταστήματα, μόλις το 1/3 των καταναλωτών μένει πιστό στη συμβατική αγοραστική εμπειρία και δηλώνει ότι προτιμά τα φυσικά καταστήματα, με το ποσοστό αυτό μάλιστα να βαίνει μειούμενο. 

Οι Έλληνες θέλουν μάλιστα να μπορούν να κάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές τους από όπου και εάν βρίσκονται, γι’ αυτό το κινητό εξελίσσεται σε σημαντικό κανάλι για τις online αγορές. Σήμερα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες απαντούν ότι έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά μέσα από το smartphone τους. 

Δεν είναι τυχαίο ότι το 61% των αγοραστών θεωρεί ότι το να διαθέτει ένα e-shop δική του εφαρμογή (app) για mobile συσκευές είναι το πιο σημαντικό που μπορεί να κάνει για να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία, που προσφέρει. 

Θυμήσου το όνομά μου…

Όπως προκύπτει από διεθνή έρευνα της Sitecore, που περιλαμβάνει και δείγμα 1.070 Ελλήνων και παρουσιάστηκε χθες, το ηλεκτρονικό κανάλι έγινε, εν μέσω πανδημίας, ο συνεκτικός ιστός που κράτησε συνδεδεμένους τους καταναλωτές με τα brands της αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι πλέον οι μισοί Έλληνες απαντούν ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες μέσω της online εμπειρίας τους. 

Αποκτώντας ψηφιακή συνείδηση, οι Έλληνες δείχνουν σήμερα να είναι πιο αυστηροί όσον αφορά το τι ζητάνε από μια online αγοραστική τους εμπειρία. Σύμφωνα με την έρευνα, οι e-shoppers σε ποσοστό 50% θέλουν να θυμάται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το ιστορικό των αγορών τους και τις προτιμήσεις τους. 

Επίσης, το 40% θέλει να έχει προσωπική και μάλιστα αποκλειστική ενημέρωση για προσφορές και εκπτώσεις, ένά ποσοστό 30% θα ήθελε το customer service να θυμάται το όνομά του όταν καλεί, ενώ το 27% θα προτιμούσε να ψωνίζει από e-shops που έχουν δημιουργήσει virtual εμπειρίες. 

Αγκάθι οι χρόνοι παράδοσης 

Τα ίδια τα brands δείχνουν να προσαρμόζονται σε αυτή την ψηφιακή στροφή των καταναλωτών, ώστε να προσφέρουν βελτιωμένες online αγοραστικές εμπειρίες στους Έλληνες. Σε ποσοστό 77% οι καταναλωτές απαντούν ότι σήμερα έχει βελτιωθεί η διαδικασία online πληρωμών, ενώ το 70% απαντά ότι πλέον μπορεί να ψωνίζει ηλεκτρονικά με λίγα μόνο «κλικ». 

Χαμηλότερα παραμένουν, πάντως, τα ποσοστά ικανοποίησης από τις παραδόσεις των προϊόντων, καθώς μόνο οι μισοί (54%) απαντούν ότι έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι παράδοσης, ενώ μόνο το 48% απαντά ότι τηρούνται με ακρίβεια τα χρονικά περιθώρια που τίθενται από τα e-shops για το delivery των προϊόντων. 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!