Γ.Δ.
1376.47 -1,28%
ACAG
0,00%
5.62
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
6.8
DIMAND
+0,11%
8.92
NOVAL
-0,37%
2.66
OPTIMA
+1,57%
11.62
TITC
-0,82%
30.25
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
-2,25%
1.304
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
-0,72%
2.08
ΑΚΡΙΤ
-7,95%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,18%
2.85
ΑΛΦΑ
-2,22%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-0,64%
10.82
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
-4,31%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.5
ΑΤΤ
+2,20%
8.36
ΑΤΤΙΚΑ
+2,09%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,82%
5.38
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟΣΚ
-2,38%
1.64
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.495
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,18%
16.72
ΔΑΑ
-1,70%
7.52
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,88%
10.95
ΔΟΜΙΚ
-0,88%
3.38
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-0,64%
31
ΕΚΤΕΡ
-0,90%
1.992
ΕΛΒΕ
0,00%
5.3
ΕΛΙΝ
-1,95%
2.01
ΕΛΛ
-1,82%
13.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,06%
1.86
ΕΛΠΕ
-1,20%
7.005
ΕΛΣΤΡ
-0,47%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,12%
1.7
ΕΛΧΑ
+0,23%
1.766
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,98%
1.235
ΕΤΕ
-2,96%
7.21
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.19
ΕΥΔΑΠ
-0,92%
5.37
ΕΥΡΩΒ
-1,54%
1.949
ΕΧΑΕ
-2,23%
4.39
ΙΑΤΡ
+1,28%
1.585
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-3,36%
1.58
ΙΝΚΑΤ
-1,21%
4.9
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.89
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.126
ΙΝΤΕΚ
+1,76%
5.77
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.195
ΙΝΤΚΑ
-2,10%
3.035
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
-1,48%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.65
ΚΛΜ
-0,72%
1.37
ΚΟΡΔΕ
+2,09%
0.439
ΚΟΥΑΛ
-0,18%
1.08
ΚΟΥΕΣ
-1,14%
5.19
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,36%
11.2
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,93%
1.1
ΛΑΒΙ
-1,09%
0.814
ΛΑΜΔΑ
-1,68%
7.02
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.88
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.57
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+2,92%
2.47
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-1,28%
3.47
ΜΙΝ
-3,51%
0.55
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,42%
22.02
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.45
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-3,35%
22.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.51
ΜΠΡΙΚ
-0,78%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,35%
33.98
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.902
ΞΥΛΚ
-3,01%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
-1,54%
25.6
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.36
ΟΠΑΠ
+0,78%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,78%
0.86
ΟΤΕ
-0,88%
14.57
ΟΤΟΕΛ
-1,74%
11.3
ΠΑΙΡ
+2,48%
1.035
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,36%
3.689
ΠΕΡΦ
-1,19%
6.65
ΠΕΤΡΟ
+0,50%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,00%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-1,87%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
-0,85%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,09%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,73%
4.545
ΡΕΒΟΙΛ
-0,56%
1.77
ΣΑΡ
-1,71%
10.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,51%
0.327
ΣΙΔΜΑ
+1,26%
1.61
ΣΠΕΙΣ
-1,51%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,36%
19.12
ΤΖΚΑ
0,00%
1.355
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,76%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,08%
3.65
ΧΑΙΔΕ
-9,38%
0.58

Γεωργάκης: Η Alpha Bank διοχέτευσε κεφάλαια 2,2 δισ. στον τουρισμό

Η Alpha Bank την τελευταία 4ετία έχει διοχετεύσει στον τουρισμό συνολικά 2,2 δισ. ευρώ, ενώ όπως σημειώνει ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας, Τηλέμαχος Γεωργάκης είναι η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.

Όπως εξηγεί ο Τηλέμαχος Γεωργάκης, για να υλοποιηθεί μία επένδυση στον τουριστικό κλάδο, καθοριστικό ρόλο τρεις παράγοντες: ο ξενοδόχος (ιδιοκτήτης), η Πολιτεία και οι τράπεζες: «Από την πλευρά των ξενοδόχων υπάρχει διάθεση για νέες επενδύσεις, για ανέγερση νέων μονάδων και αναβάθμιση υφισταμένων σε μονάδες με πολύ υψηλά standards. Από την Πολιτεία υπάρχει σχέδιο και πόροι για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων και από την Alpha Bank υπάρχει η διάθεση και η τεχνογνωσία, που είναι ιδιαίτερα σημαντική στο συγκεκριμένο αντικείμενο, ενώ επίσης υπάρχουν τόσο τα προϊόντα, όσο και τα κεφάλαια». Σημείωσε επίσης ότι: «Για να γίνει μία επένδυση χρειάζεται να υπάρχει μία ιδέα. Όμως η ιδέα από μόνη της δεν φτάνει. Για να μπορέσει να γίνει μία πετυχημένη επένδυση, πρέπει αυτή η ιδέα να αποτυπωθεί σωστά μέσα από ένα αναλυτικό και τεκμηριωμένο business plan»

Τailor made λύσεις από την Alpha Bank στον κλάδο του τουρισμού

Ο κ. Γεωργάκης υπογράμμισε ότι η Alpha Bank έχει την τεχνογνωσία και τα κατάλληλα χρηματοδοτικά προϊόντα, στα οποία έρχονται να προστεθούν επιπλέον εργαλεία από την Πολιτεία και από οργανισμούς εθνικούς ή υπερεθνικούς που καθιστούν πιο εύκολη τη χρηματοδότηση μίας τουριστικής επένδυσης, αναφερόμενος στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, τα προγράμματα ΕΣΠΑ και τον Αναπτυξιακό Νόμο. «Σε καθεμία περίπτωση προσφέρουμε στον Πελάτη αυτό το οποίο χρειάζεται», τόνισε και σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «ο πελάτης στον χώρο του τουρισμού χρειάζεται μία tailor made λύση, μία λύση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του.

Δεν μπορούμε να του προσφέρουμε απλώς ένα προϊόν ραφιού», ενώ συμπλήρωσε ότι η Τράπεζα, με τη γνώση και την εμπειρία των Στελεχών της και μέσα από τη στενή επαφή που διατηρεί με τον Πελάτη, εξετάζει τις ανάγκες του και προσφέρει λύσεις. Ανέφερε δε ότι τον Μάϊο και τον Ιούνιο, Στελέχη της Τράπεζας επισκέπτονται Πελάτες σε περισσότερους από 20 τουριστικούς προορισμούς με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες των Πελατών. «Έχουμε το πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, το brand Ελλάδα».

Σε σχετική ερώτηση στο 1st International Business and Hospitality Conference στο οποίο συμμετείχε, ο κ. Γεωργάκης προέβλεψε ότι το 2022 θα είναι μία αρκετά καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό και επεσήμανε ότι και μακροπρόθεσμα οι προοπτικές του κλάδου θα είναι εξίσου καλές. Εξηγώντας τη λέξη «μακροπρόθεσμα», διευκρίνισε ότι μία τουριστική επένδυση απαιτεί κεφάλαια που πρόκειται να αποσβεστούν σε ορίζοντα άνω των δέκα ετών, επομένως αυτό που πρέπει να εξετάζουμε είναι ποια θα είναι η πορεία του κλάδου στο διάστημα αυτό και όχι μόνο τα επόμενα 1-2 χρόνια.

«Εκεί η προοπτική είναι έντονα θετική», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ συμπλήρωσε ότι υπάρχουν όμως διάφορα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα ή στο κοντινό μέλλον, όπως το αυξημένο ενεργειακό κόστος, το κόστος των πρώτων υλών και η δυσκολία εξεύρεσης προσωπικού, ενώ για τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να αντιμετωπιστεί, η επικείμενη άνοδος των επιτοκίων και η ενδεχόμενη μείωση της αγοραστικής δυνατότητας των τουριστών. Αναφερόμενος στο θέμα των επιτοκίων, ο κ. Γεωργάκης σημείωσε ότι «θα ζήσουμε την αύξηση επιτοκίων και οφείλουμε να προετοιμαστούμε».

Και πρόσθεσε: «Οι περισσότεροι Πελάτες έχουν κυμαινόμενο επιτόκιο και εμείς στην Alpha Bank τους προτείνουμε λύσεις. Είτε την προφανή λύση, να μετατρέψουν σε σταθερό επιτόκιο το κυμαινόμενο είτε να αποκτήσουν κάποια προστασία, ώστε να μην επιβαρυνθούν με την άνοδο του Euribor πάνω ένα συγκεκριμένο επίπεδο». «Ωστόσο παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για το μέλλον, διότι φαίνεται ότι ο κόσμος σε όλη την Ευρώπη και παγκοσμίως θέλει να ταξιδέψει», και πρόσθεσε ότι η βάση των υποψήφιων νέων τουριστών μεγεθύνεται λόγω της δημιουργίας μίας καινούργιας μεσαίας τάξης σε διάφορες χώρες, αναφέροντας χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της Ινδίας και της Βραζιλίας.

Υπογράμμισε δε ότι «πολύ μεγάλο δικό μας πλεονέκτημα στην προσέλκυση νέων τουριστών είναι το brand Ελλάδα». Η δύναμη του brand ενισχύει όλες τις εξωστρεφείς προσπάθειες των επιχειρήσεων τόσο στον χώρο του Τουρισμού, όσο και στους λοιπούς κλάδους της ελληνικής εξαγωγικής οικονομίας, όπως στον αγροδιατροφικό τομέα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!