THEPOWERGAME
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά στην επέκταση του MyEfkaLive το υπουργείο Εργασίας, θέλοντας να καταστήσει ευκολότερη και πιο άμεση την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Μέσω της πλατφόρμας οι ασφαλισμένοι εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Έρχονται σε επαφή με εργαζομένους των ταμείων μέσω τηλεδιάσκεψης και εξυπηρετούνται για μια σειρά θεμάτων, γλιτώνοντας την πολύωρη αναμονή στα γκισέ και τις υπηρεσίες του υπερταμείου ασφάλισης.
Το powergame.gr αποκαλύπτει σήμερα το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα του ΕΦΚΑ για την επέκταση της υπηρεσίας στο σύνολο της χώρας. Η έναρξη λειτουργίας της τέταρτης φάσης του myEFKA Live πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο, με την ένταξη της Εύβοιας, των υπόλοιπων περιοχών της Ηπείρου και της Κέρκυρας.
Έτσι, μέχρι σήμερα, έχουν ενταχθεί στο σύνολό τους οι περιφέρειες Β. Αιγαίου, Ν. Αιγαίου, Ηπείρου και Κέρκυρας και περιοχές των περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Στερεάς Ελλάδας, Δ. Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πέμπτη φάση λειτουργίας του myEFKALive έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί προς τα τέλη του Μαΐου. Σε αυτή τη φάση, αναμένεται να ενταχθούν στο σύστημα η Κρήτη, ολοκληρώνοντας το σύνολο σχεδόν των νησιών της Ελλάδας, (εκτός από τα νησιά του Αργοσαρωνικού χωρικής αρμοδιότητας της ΠΥΣΥ Αττικής), η Πελοπόννησος και οι υπόλοιπες περιοχές της Δ. Ελλάδας.
Τον Ιούλιο, θα μπουν στην πλατφόρμα οι περιοχές της Θεσσαλίας και της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, που δεν έχουν ενταχθεί μέχρι σήμερα στο myEFKA Live, αλλά και η Δυτική Μακεδονία. Μετά το καλοκαίρι – και συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο- το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης μπαίνει στην τελική ευθεία. Η πλατφόρμα θα επεκταθεί στην Κεντρική Μακεδονία, ενώ στο σύστημα θα εισέλθουν και οι υπόλοιπες περιοχές της Στερεάς Ελλάδας.
Το πάζλ του myEFKA Live ολοκληρώνεται τον Δεκέμβριο με την ένταξη της Αττικής, η οποία συγκεντρώνει και τον μεγαλύτερο αριθμό ασφαλισμένων. Ωστόσο, σύμφωνα με υπηρεσιακούς παράγοντες του υπερταμείου ασφάλισης, για να επιτευχθεί η επέκταση στην Αττική και να μην προκύψουν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων θα πρέπει πρώτα να έχουν διευθετηθεί κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν το πληροφοριακό σύστημα του ταμείου (ΟΠΣ – ΕΦΚΑ). Σε περίπτωση που δεν έχουν λυθεί τα τεχνικά θέματα, τότε δεν αποκλείεται το myEFKA Live να κάνει τελικά «πρεμιέρα» στην Αττική το 2023.
Μεγάλη προσπάθεια γίνεται και για την διεύρυνση των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας. Σύμφωνα με πληροφορίες του «powergame.gr» μέχρι τέλος του έτους έχει τεθεί στόχος για αύξηση των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω του myEFKA Live κατά 30%. Μάλιστα, μετά από σύσκεψη υπηρεσιακών στελεχών του ΕΦΚΑ που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες εβδομάδες με θέμα την αναβάθμιση των υφιστάμενων συστημάτων κράτησης στο desk , αποφασίστηκε να προστεθεί ο μηχανισμός αυτόματης αποστολής δικαιολογητικών από τον πολίτη προς τον υπάλληλο / upload των δικαιολογητικών, κάτι που δίνει ακόμη μεγαλύτερη ανάσα στους ασφαλισμένους, βάζοντας τέλος στη χαρτούρα και την γραφειοκρατία.