Γ.Δ.
1472.88 -0,50%
ACAG
-0,68%
5.85
CENER
-0,83%
9.59
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,33%
9
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
-1,31%
12.04
TITC
+1,14%
31.1
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
-0,42%
0.474
ΑΔΜΗΕ
-1,54%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+2,12%
0.965
ΑΛΜΥ
-0,97%
3.05
ΑΛΦΑ
-1,48%
1.699
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,17%
11.68
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.85
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-3,46%
8.94
ΑΤΤΙΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,50%
5.94
ΒΙΟΚΑ
-1,69%
2.33
ΒΙΟΣΚ
-2,82%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,61%
1.64
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,56%
17.84
ΔΑΑ
-0,35%
7.892
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
-1,79%
11.49
ΔΟΜΙΚ
-1,67%
3.83
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
-0,30%
33
ΕΚΤΕΡ
+3,95%
2.235
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,31%
2.26
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,06%
7.48
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-1,70%
1.73
ΕΛΧΑ
-0,85%
1.866
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
-6,25%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,76%
1.3
ΕΤΕ
-0,71%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,49%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-1,35%
2.199
ΕΧΑΕ
-0,84%
4.74
ΙΑΤΡ
+1,16%
1.745
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.415
ΙΛΥΔΑ
-2,19%
1.79
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
1.24
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
+0,89%
3.42
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,00%
1.485
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.491
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.196
ΚΟΥΕΣ
+1,67%
5.49
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,43%
11.45
ΚΤΗΛΑ
-3,53%
1.64
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.19
ΛΑΒΙ
0,00%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-9,41%
0.77
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,81%
3.66
ΜΙΝ
-2,48%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,51%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+0,54%
3.72
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.84
ΜΟΥΖΚ
-2,22%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
24.92
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,11%
36.44
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.936
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.279
ΞΥΛΠ
0,00%
0.41
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
-0,54%
27.4
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,69%
15.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.899
ΟΤΕ
-1,17%
14.37
ΟΤΟΕΛ
-0,51%
11.74
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,43%
3.864
ΠΕΤΡΟ
-0,68%
8.82
ΠΛΑΘ
-1,04%
4.27
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,50%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,96%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2.06
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,59%
1.7
ΣΠΕΙΣ
+1,46%
6.94
ΣΠΙ
+0,59%
0.684
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,86%
4.035
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Πλακιωτάκης: Τα περιβαλλοντικά μέτρα για τη ναυτιλία να είναι πρακτικά

«Οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί για τα πλοία που θα πρέπει να εφαρμοστούν έως το 2030 για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να είναι πρακτικοί ρεαλιστικοί και υλοποιήσιμοι, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου ναυτιλιακής δραστηριότητας».

Αυτό τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, μιλώντας στο 1o Ελληνοκυπριακό Business Summit, με θέμα τον δρόμο προς την απανθρακοποίηση του Ναυτιλιακού κλάδου.

«Η Ελλάδα, έχοντας σαφή προσανατολισμό και σύμμαχο ομονοούντα ναυτιλιακά κράτη, όπως η Κύπρος, θα συνεχίσει να συνεισφέρει με συγκεκριμένες προτάσεις στις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις σε επίπεδο ΕΕ και Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τη νέα περιβαλλοντική νομοθεσία, με στόχο την υιοθέτηση κανονισμών που θα προάγουν τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια με περιεκτικό τρόπο, χωρίς να διακυβεύεται η κυριαρχία της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και η ανθεκτικότητα των οικονομιών μας, ιδιαίτερα οι προοπτικές ανάπτυξης και η ευημερία των πιο ευάλωτων πολιτών όπως οι νησιώτες» προσέθεσε ο υπουργός.

Αναφερόμενος στην κρίση στην Ουκρανία, ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι «δύο είναι οι κύριες προτεραιότητές μας: πρώτον, να αντιμετωπίσουμε τις απειλές για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και πρωτίστως των ναυτικών και δεύτερον, οι οικονομικές επιπτώσεις στη ναυτιλία όπως η περαιτέρω αύξηση του κόστους των καυσίμων».

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου, ο κ. Πλακιωτάκης στάθηκε στην «πολύτιμη συμβολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», χάρη στην οποία «κατέστη δυνατό να υλοποιηθεί μια αμοιβαία επιδίωξη Ελλάδας και Κύπρου».

«Από την πρώτη στιγμή, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής», προσέθεσε, «στήριξε με όλες του τις δυνάμεις αυτή την πρωτοβουλία και πλέον μετά από 21 ολόκληρα χρόνια, Έλληνες και Κύπριοι θα μπορούν να ταξιδέψουν δια θαλάσσης μεταφέροντας και το ιδιωτικό τους όχημα, ενώ να μην ξεχνάμε και το σημαντικό αποτύπωμα που αναμένεται να αφήσει αυτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση στον τουρισμό και των δύο χωρών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!