THEPOWERGAME
H Max Media Greece ανακοίνωσε την Πέμπτη σειρά νέων συνεργασιών, αναθέτοντας τους τον λογαριασμό των media τα ελληνικά αναψυκτικά Frutop, τα δημητριακά Kid’s Valley, οι λέβητες Wolf και τα μπισκότα Vita Free.
Πιο αναλυτικά, το Δελτίο Τύπου αναφέρει:
Σειρά νέων συνεργασιών τόσο με fmcg brands όσο και με διαρκή προϊόντα ανακοίνωσε χθες η Max Media Greece. Συγκεκριμένα, ύστερα από διαδικασία κλειστού spec, στην εταιρεία ανέθεσαν τον λογαριασμό των media τα ελληνικά αναψυκτικά Frutop, τα δημητριακά Kid’s Valley, οι λέβητες Wolf και τα μπισκότα Vita Free και συγκεκριμένα υπηρεσίες media campaign performance που αποτελεί άλλωστε και σημαντική εξειδίκευση της Max Media Greece.
Οι καμπάνιες των brands έχουν ήδη ξεκινήσει να υλοποιούνται και αφορούν ένα πλαίσιο στρατηγικής με κύριους πυλώνες τη Τηλεόραση (τόσο σε επίπεδο TVC όσο και product placement) και το Digital (τόσο στην ανάπτυξη περιεχομένου και τη χρήση social media όσο και σε πρακτικές performance marketing) αλλά και στοχευμένες ενέργειες στο ραδιόφωνο. «Καλωσορίζουμε τους νέους μας συνεργάτες και είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που τόσο αξιόλογα brands από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, εμπιστεύονται το εύρος και τη ποιότητα των υπηρεσιών της Max Media Greece αλλά και, καίρια, τις πολλαπλασιαστικές συνέργειες που επιφέρει η στρατηγική μας προσέγγιση» δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της Max Media Greece κ. Χρήστος Κουτσούκος.
H Max Media Greece, είναι μια δυναμική εταιρεία με ταχεία ανάπτυξη στο χώρο των media agencies που παρέχει campaign performance media planning υπηρεσίες μέσα από εξειδικευμένα εργαλεία για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της διαφημιστικής επένδυσης. Επενδύει στην τεχνολογία και εισάγει την καινοτομία με σκοπό να γίνει ένας καταλύτης ανάπτυξης για κάθε brand που την εμπιστεύεται.