Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Η Ferrari SP48 Unica διαμορφώνεται με βάση τις επιθυμίες του αγοραστή

Η Ferrari SP48 Unica, αποκαλύφθηκε την Πέμπτη και εντάσσεται στο πιο αποκλειστικό γκρουπ σε ολόκληρη την παραγωγή του Maranello, το οποίο περιλαμβάνει μοναδικά, απόλυτα εξατομικευμένα αυτοκίνητα κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός και μόνο υποψήφιου αγοραστή και σχεδιασμένα με βάση τις δίκες του ατομικές απαιτήσεις.

Η SP48 Unica, που σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Center υπό τη διεύθυνση του Flavio Manzoni, Chief Design Officer, είναι μια διθέσια σπορ berlinetta που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα F8 Tributo. Οι νέες γραμμές και η επιθετική του στάση το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Κεντρικό στοιχείο για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος ήταν ο επανασχεδιασμός των προβολέων και η αλλαγή θέσης των εισαγωγών αέρα των φρένων.

Βασική πτυχή του σχεδιασμού αυτού του αυτοκινήτου είναι η εκτεταμένη χρήση τεχνικών μοντελοποίησης και τρισδιάστατων πρωτοτύπων που επέτρεψαν στους σχεδιαστές του Ferrari Styling Center και στους μηχανικούς του Maranello να επανασχεδιάσουν πλήρως την μπροστινή μάσκα και τις εισαγωγές αέρα του κινητήρα. Αυτή η προηγμένη διαδικασία παραγωγής είχε ως αποτέλεσμα τις τρισδιάστατες γρίλιες δημιουργώντας μια αίσθηση απρόσκοπτης συνέχειας και ρευστότητας.

Η σχεδίαση της SP48 Unica εγγυάται ότι ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις ψύξης και την παροχή αεροδυναμικής ισορροπίας. Οι μεγαλύτερες αλλαγές σε σύγκριση με το στυλ του F8 Tributo περιλαμβάνουν τις εισαγωγές αέρα για τις ροές ψύξης για τον κινητήρα στον μπροστινό προφυλακτήρα και κάτω από την πίσω αεροτομή.

Παρόλο που η καμπίνα διατηρεί την τεχνική ταυτότητα του F8 Tributo σχολαστική εργασία εξέλιξης έγινε για να επιτευχθεί ο κατάλληλος συνδυασμός χρωμάτων και διακοσμήσεων που αντικατοπτρίζει την κομψή, σπορ και επιθετική προσωπικότητα της Ferrari SP48 Unica.

Ένα καλό παράδειγμα είναι το ειδικά αναπτυγμένο μαύρο Alcantara με διάτρητο λέιζερ που χρησιμοποιείται στα καθίσματα και στο μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης της καμπίνας

Σχεδιασμένη για έναν οδηγό που συμμετείχε σε κάθε βήμα της δημιουργίας της, η Ferrari SP48 Unica είναι μια ερμηνεία ενός αυθεντικού σπορ αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!