Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+15,07%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-2,60%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+3,42%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
+1,50%
2.03
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+3,96%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Η Ferrari SP48 Unica διαμορφώνεται με βάση τις επιθυμίες του αγοραστή

Η Ferrari SP48 Unica, αποκαλύφθηκε την Πέμπτη και εντάσσεται στο πιο αποκλειστικό γκρουπ σε ολόκληρη την παραγωγή του Maranello, το οποίο περιλαμβάνει μοναδικά, απόλυτα εξατομικευμένα αυτοκίνητα κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός και μόνο υποψήφιου αγοραστή και σχεδιασμένα με βάση τις δίκες του ατομικές απαιτήσεις.

Η SP48 Unica, που σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Center υπό τη διεύθυνση του Flavio Manzoni, Chief Design Officer, είναι μια διθέσια σπορ berlinetta που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα F8 Tributo. Οι νέες γραμμές και η επιθετική του στάση το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Κεντρικό στοιχείο για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος ήταν ο επανασχεδιασμός των προβολέων και η αλλαγή θέσης των εισαγωγών αέρα των φρένων.

Βασική πτυχή του σχεδιασμού αυτού του αυτοκινήτου είναι η εκτεταμένη χρήση τεχνικών μοντελοποίησης και τρισδιάστατων πρωτοτύπων που επέτρεψαν στους σχεδιαστές του Ferrari Styling Center και στους μηχανικούς του Maranello να επανασχεδιάσουν πλήρως την μπροστινή μάσκα και τις εισαγωγές αέρα του κινητήρα. Αυτή η προηγμένη διαδικασία παραγωγής είχε ως αποτέλεσμα τις τρισδιάστατες γρίλιες δημιουργώντας μια αίσθηση απρόσκοπτης συνέχειας και ρευστότητας.

Η σχεδίαση της SP48 Unica εγγυάται ότι ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις ψύξης και την παροχή αεροδυναμικής ισορροπίας. Οι μεγαλύτερες αλλαγές σε σύγκριση με το στυλ του F8 Tributo περιλαμβάνουν τις εισαγωγές αέρα για τις ροές ψύξης για τον κινητήρα στον μπροστινό προφυλακτήρα και κάτω από την πίσω αεροτομή.

Παρόλο που η καμπίνα διατηρεί την τεχνική ταυτότητα του F8 Tributo σχολαστική εργασία εξέλιξης έγινε για να επιτευχθεί ο κατάλληλος συνδυασμός χρωμάτων και διακοσμήσεων που αντικατοπτρίζει την κομψή, σπορ και επιθετική προσωπικότητα της Ferrari SP48 Unica.

Ένα καλό παράδειγμα είναι το ειδικά αναπτυγμένο μαύρο Alcantara με διάτρητο λέιζερ που χρησιμοποιείται στα καθίσματα και στο μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης της καμπίνας

Σχεδιασμένη για έναν οδηγό που συμμετείχε σε κάθε βήμα της δημιουργίας της, η Ferrari SP48 Unica είναι μια ερμηνεία ενός αυθεντικού σπορ αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!