Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Επιδότηση καυσίμων: Έρχονται ανακοινώσεις για δύο κατηγορίες πολιτών

Αναλυτικές απαντήσεις και εξηγήσεις για την επιδότηση καυσίμων έδωσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για τα Πληροφοριακά Συστήματα της Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος και προανήγειλε αλλαγές.

Ανακοίνωσε πως εντός της ημέρας θα υπάρξουν ανακοινώσεις για δύο κατηγορίες πολιτών που μέχρι στιγμής δεν δικαιούνται της επιδότησης: τους ιδιοκτήτες μηχανών έως 50 κυβικά εκατοστά και τους ΑΜΕΑ. Οι δεύτεροι είναι εκτός επιδότησης, καθώς δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.

Ο κ. Αναγνωστόπουλος είπε πως το ενδιαφέρον των πολιτών για την επιδότηση είναι μεγάλο, καθώς μέσα στις πρώτες 24 ώρες από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας, έγιναν περίπου 240.000, από τις οποίες μάλιστα ήδη οι 210.000 έχουν εγκριθεί και έχει δρομολογηθεί η αποστολή τους στις τράπεζες προκειμένου να πιστωθούν τα ποσά στους δικαιούχους.

Όπως σημείωσε ο κ. Αναγνωστόπουλος, η καταβολή της επιδότησης γίνεται μέσα σε δύο εργάσιμες από την έγκριση της αίτησης.

Όσοι δεν διαθέτουν smartphone ή mail, μπορούν με μια επίσκεψη σε ΚΕΠ να εξυπηρετηθούν και να υποβληθεί μέσω του ΚΕΠ η αίτηση, ενώ σημείωσε πως μια διεύθυνση mail μπορεί να καταχωριστεί μόνο για μία αίτηση και όχι πχ. να υπάρχει το ίδιο mail στην αίτηση ενός γιού και του πατέρα του.

«Τα χρήματα αποτελούν οικονομική ενίσχυση του πολίτη για την αύξηση των τιμών των καυσίμων. Πρόκειται περί οικονομικής ενίσχυσης που δεν είναι αποκλειστικά για αγορά καυσίμων, μπορεί να τα χρησιμοποιήσει οπουδήποτε», είπε ο κ. Αναγνωστόπουλος για τα χρήματα που θα πιστωθούν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων, εξηγώντας πως η λογική του μέτρου εδράζεται στο ότι ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου ή μηχανής, σε κάθε περίπτωση, θα καταναλώσει το ποσό της επιδότησης σε καύσιμα εντός του διαστήματος που αφορά η επιδότηση.

Σημείωσε παράλληλα, πως τα χρήματα της ψηφιακής κάρτας, που είναι και 5 ευρώ περισσότερα, ως κίνητρο για τις ψηφιακές συναλλαγές, μπορούν να διατεθούν αποκλειστικά για την αγορά καυσίμων.

Κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να πάρει ενίσχυση μόνο για ένα όχημα, όχι πχ. και για το αυτοκίνητο και για το μηχανάκι που έχει στο όνομα του ή για το δεύτερο αυτοκίνητο που έχει στην ιδιοκτησία του, ξεκαθάρισε ο κ Αναγνωστόπουλος.

Ακόμη είπε πως υπάρχει δυνατότητα χωριστών δηλώσεων από τους δύο συζύγους, όπως ισχύει και για την υποβολή φορολογικών δηλώσεων, ωστόσο τόνισε πως για την εξέταση των αιτήσεων θα ληφθεί υπόψη, όπως προβλέπεται στην ΚΥΑ, το οικογενειακό εισόδημα και όχι τα ατομικά τους.

Υπενθύμισε ακόμη πως για να πάρει κάποιος την επιδότηση, για το όχημα δεν πρέπει να οφείλονται τέλη κυκλοφορίας, πρέπει να είναι ασφαλισμένο και να μην έχει τεθεί σε ακινησία.

Τέλος, σημείωσε πως θα εξεταστεί η ευχέρεια για διορθώσεις, εάν πχ. κάποιος πολίτης στην αίτηση του ανέγραψε λανθασμένα τον αριθμό IBAN.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!