Γ.Δ.
1451.97 -0,30%
ACAG
-0,52%
5.78
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
+0,55%
9.17
CNLCAP
-0,67%
7.4
DIMAND
-0,75%
7.94
NOVAL
-0,43%
2.29
OPTIMA
-0,78%
12.76
TITC
-1,50%
39.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,83%
1.5
ΑΒΕ
+2,68%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-1,15%
2.57
ΑΚΡΙΤ
+1,45%
0.7
ΑΛΜΥ
-1,30%
4.54
ΑΛΦΑ
-0,69%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
-0,59%
10.18
ΑΣΚΟ
-1,77%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,30%
0.668
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.21
ΒΙΟ
-1,28%
5.38
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.895
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.4
ΔΑΑ
+0,10%
8.008
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,43%
11.62
ΔΟΜΙΚ
-1,90%
2.84
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,60%
0.316
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,31%
32.32
ΕΚΤΕΡ
+0,23%
1.772
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.12
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,55%
1.968
ΕΛΠΕ
-0,27%
7.26
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
+0,64%
1.888
ΕΛΧΑ
-0,84%
1.878
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.778
ΕΥΑΠΣ
+1,24%
3.27
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,49%
2.247
ΕΧΑΕ
-1,32%
4.48
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.98
ΙΝΚΑΤ
-0,42%
4.76
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.78
ΙΝΛΟΤ
+0,62%
0.98
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.84
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.85
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-0,84%
1.185
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,67%
1.525
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.431
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.164
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.83
ΚΡΙ
0,00%
15.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+1,49%
0.75
ΛΑΜΔΑ
-0,70%
7.12
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.58
ΛΟΥΛΗ
-1,04%
2.85
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-2,33%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,90%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,49%
20.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.74
ΜΠΡΙΚ
+0,47%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,59%
33.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
-1,83%
29.55
ΟΛΥΜΠ
-0,87%
2.29
ΟΠΑΠ
-1,14%
15.55
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,76%
0.799
ΟΤΕ
-0,68%
14.66
ΟΤΟΕΛ
-0,57%
10.44
ΠΑΙΡ
+4,17%
1
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-1,14%
3.887
ΠΕΡΦ
-0,74%
5.34
ΠΕΤΡΟ
+1,20%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.935
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+7,83%
0.248
ΠΡΕΜΙΑ
+0,68%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,96%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
-0,58%
1.7
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,60%
0.333
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.82
ΣΠΙ
0,00%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,86%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.638
ΥΑΛΚΟ
-9,88%
0.146
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-0,53%
3.75
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Αθηναϊκή Ριβιέρα: Mειώνονται οι θέσεις στάθμευσης με απόφαση ΣτΕ

Νόμιμο κρίθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, με το οποίο μειώνονται οι θέσεις στάθμευσης στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού – Αγίου Κοσμά.

Στο ΣτΕ κατατέθηκε για επεξεργασία σχέδιο ΠΔ για την «αναθεώρηση του από 28-2-2018 Π.Δ. “έγκριση του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά Αττικής”».

Το Ε΄ Τμήμα του ΣτΕ, με πρόεδρο την αντιπρόεδρο Μαργαρίτα Γκορτζολίδου και εισηγήτρια την πάρεδρο Θεοδώρα Ζιάμου, με την υπ΄ αριθμ. 53/2022 γνωμοδότησή της, έκρινε νόμιμο το σχέδιο ΠΔ, ενώ έκανε ορισμένες παρατηρήσεις.

Σύμφωνα πάντα με το σχέδιο ΠΔ, οι επίμαχες ρυθμίσεις αποσκοπούν «στην αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε χρήσεις γης και πόλους έλξης σημαντικού αριθμού μετακινήσεων, κυρίως εργαζομένων, όπως είναι ο Μητροπολιτικός Πόλος Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, μέσω της εφαρμογής παγιωμένων διεθνών πρακτικών και εμπειριών σε σχέση με τις πολιτικές στάθμευσης» και από νομικής απόψεως, οι επίμαχες ρυθμίσεις προτείνονται «ως πρώτη εφαρμογή της αρχής της βιώσιμης κινητικότητας».

Σύμφωνα με το σχέδιο ΠΔ, η αναθεώρηση του ΣΟΑ αφορά στον αριθμό θέσεων στάθμευσης για κάθε κτιριακή χρήση πλην της κατοικίας στην περιοχή του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει το σχέδιο ΠΔ, με την προτεινόμενη τροποποίηση σκοπείται η εφαρμογή, το πρώτον, στην έκταση του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, να εφαρμοστούν οι διατάξεις του νεότερου περιβαλλοντικού νόμου 4685/2020 και ειδικά εκείνη με την οποία παρέχεται «η δυνατότητα καθορισμού του αριθμού των απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης, σε όλες τις περιοχές που καλύπτονται από Τοπικά και Ειδικά Χωρικά Σχέδια, ΣΟΑ, ΕΣΧΑΣΕ και ΕΣΧΑΔΑ, ανά κάθε προβλεπόμενη κτιριακή χρήση και κατά παρέκκλιση των οριζόμενων στο ΠΔ 111/2004, εφόσον διαπιστώνεται ότι το ακίνητο εξυπηρετείται από μέσα σταθερής τροχιάς σε ακτίνα 500 μέτρων από τον σταθμό των μέσων αυτών και η επιχειρούμενη ρύθμιση αιτιολογείται καταλλήλως από την απαιτούμενη κυκλοφοριακή μελέτη».

Οι προτεινόμενοι συντελεστές μείωσης του αριθμού των θέσεων στάθμευσης διαφοροποιούνται κατά ποσοστό με βάση τις ακόλουθες συνιστώσες ανάλογα: 1) Με το αν πρόκειται για χρήσεις που εξυπηρετούνται από σταθμό μετρό, το οποίο εμφανίζει, συγκριτικά, καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης ή από στάση τραμ, το οποίο χαρακτηρίζεται από χαμηλή επιβατική κίνηση και μειωμένη συχνότητα δρομολογίων σε σχέση με το μετρό και 2) Με την ακτινική απόσταση των χρήσεων από σταθμό μετρό ή στάση τραμ.

Όπως αναφέρεται στο σχέδιο ΠΔ «για χρήσεις, οι οποίες απέχουν έως και 500 μέτρα από τον σταθμό μετρό, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 60%. Για χρήσεις, οι οποίες απέχουν: έως και 300 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 30%, ενώ από 301 μέτρα έως και 450 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 20% και από 451 μέτρα έως και 500 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 15%».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!