Γ.Δ.
1453.45 +0,07%
ACAG
-0,68%
5.8
BOCHGR
-0,22%
4.53
CENER
+1,43%
9.24
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+0,90%
7.89
NOVAL
+0,44%
2.295
OPTIMA
+1,11%
12.7
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,40%
1.5
ΑΒΕ
-2,00%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,44%
4.54
ΑΛΦΑ
+0,63%
1.5895
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,89%
10.16
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,30%
0.668
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.2
ΒΙΟ
+1,52%
5.35
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
1.9
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,36%
1.385
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,77%
18.34
ΔΑΑ
-0,18%
7.986
ΔΑΙΟΣ
-2,23%
3.5
ΔΕΗ
+2,07%
11.84
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
+1,71%
1.785
ΕΕΕ
+1,31%
32.6
ΕΚΤΕΡ
+4,11%
1.822
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,67%
2.26
ΕΛΛ
+1,03%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,62%
1.95
ΕΛΠΕ
-1,10%
7.22
ΕΛΣΤΡ
-3,37%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.888
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,42%
1.18
ΕΤΕ
-1,79%
7.7
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-1,11%
2.225
ΕΧΑΕ
+0,67%
4.5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
4.835
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,40%
1.012
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.88
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,40%
2.9
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,65%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.178
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
-0,98%
15.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,88%
2.83
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,46%
20.26
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,74%
2.67
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,79%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,18%
33.46
ΝΑΚΑΣ
+2,13%
2.88
ΝΑΥΠ
-4,14%
0.788
ΞΥΛΚ
+0,37%
0.272
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,45%
15.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,63%
0.811
ΟΤΕ
-0,67%
14.75
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,31%
3.879
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
+2,43%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,01%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,93%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-1,92%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,34%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+2,43%
3.79
ΧΑΙΔΕ
-16,67%
0.5

Ποιες οι αλλαγές στην ανακύκλωση μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων

Η μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτρικούς κινητήρες αλλάζει τη δομή της παροχής υπηρεσιών στους κάτοχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ταυτόχρονα, η ανάγκη επισκευής και ανακύκλωσης των μπαταριών υψηλής τάσης συμβάλλει σημαντικά στη βιωσιμότητα και τη διατήρηση των πόρων.

Η Porsche εργάζεται πιιλοτικά προκειμένου να επιτρέψει την επαναχρησιμοποίηση των μπαταριών υψηλής τάσης. Αυτές οι μπαταρίες αποσυναρμολογούνται και μετά από αξιολόγηση τα καταλληλά τμήματα επαναχρησιμοποιούνται για την κατασκευή νέων μπαταριών.

Επίσης, έχει αναπτυχθεί ένα νέο πρόγραμμα για την τεχνική υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων Porsche. Έως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, το Taycan έχει πολύ διαφορετικές ανάγκες σέρβις και επισκευής σε σύγκριση με οχήματα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για παράδειγμα, το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο έχει ένα διάστημα σέρβις δύο ετών ή 30.000 χιλιομέτρων. Ωστόσο, καθώς εργασίες, όπως μπουζί και αλλαγές λαδιών, δεν είναι πλέον απαραίτητες, το εύρος της συντήρησης είναι πιθανό να μειωθεί κατά περίπου 30%, όπως αποκαλύπτουν οι αρχικοί δείκτες σε σχέση με το Taycan.

Επιπλέον, το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας υψηλής τάσης, δεν χρειάζεται καθόλου συντήρηση. Ωστόσο, οι εργασίες επισκευής σε ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν εκπαίδευση ειδικών και εξειδικευμένα εργαλεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!