Γ.Δ.
1401.96 -0,12%
ACAG
-0,74%
5.39
BOCHGR
+0,68%
4.41
CENER
+0,58%
8.65
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
+0,22%
2.275
OPTIMA
-0,16%
12.64
TITC
0,00%
38.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,69%
1.44
ΑΒΕ
-1,08%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.37
ΑΚΡΙΤ
-2,19%
0.67
ΑΛΜΥ
+2,32%
3.75
ΑΛΦΑ
+0,10%
1.4915
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
9.745
ΑΣΚΟ
+2,26%
2.71
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
+1,79%
0.57
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
+0,57%
5.27
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,71%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,86%
2.16
ΓΕΒΚΑ
+0,78%
1.295
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,43%
18.42
ΔΑΑ
+0,07%
8.048
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.62
ΔΟΜΙΚ
+4,64%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,34%
0.289
ΕΒΡΟΦ
-0,36%
1.37
ΕΕΕ
-0,87%
34.02
ΕΚΤΕΡ
+1,20%
1.518
ΕΛΒΕ
+0,43%
4.68
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.97
ΕΛΛ
-0,76%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,23%
1.76
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.765
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
+2,30%
1.866
ΕΛΧΑ
-0,76%
1.826
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
+0,18%
6.818
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,98%
2.016
ΕΧΑΕ
-0,80%
4.36
ΙΑΤΡ
+1,99%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-1,66%
0.2965
ΙΛΥΔΑ
-0,26%
1.895
ΙΝΚΑΤ
-0,62%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,69%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.92
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,84%
0.958
ΙΝΤΚΑ
+0,75%
2.69
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,72%
0.417
ΚΟΥΑΛ
-1,49%
1.06
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΙ
+0,70%
14.4
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.928
ΛΑΒΙ
+0,84%
0.721
ΛΑΜΔΑ
-1,25%
7.11
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
-21,76%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.035
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,08%
19.74
ΜΟΝΤΑ
+1,09%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,79%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
31.14
ΝΑΚΑΣ
-1,37%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,38%
0.86
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,93%
21.6
ΟΛΠ
+1,95%
31.35
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.33
ΟΠΑΠ
-0,76%
15.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.79
ΟΤΕ
+0,33%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
0,00%
3.5
ΠΕΡΦ
-1,31%
5.26
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,90%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+1,62%
1.565
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
+7,48%
1.15
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.328
ΣΙΔΜΑ
+0,99%
1.535
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,39%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,40%
19.88
ΤΖΚΑ
-2,78%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-6,10%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.204
ΦΡΛΚ
+0,56%
3.605
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Δύο βραβεία για τη ZeniΘ στα Influencer Marketing Awards 2022

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, διακρίθηκε και επιβραβεύθηκε για τις συνεργασίες της με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τη Φαίη Σκορδά κατά τη διάρκεια των Influencer Marketing Awards 2022. Η εταιρεία κέρδισε Silver βραβείο στην κατηγορία Most Effective Collaboration και Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Influencer Marketing for Product/Service Launch. Οι καμπάνιες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία αγγίζοντας εκατομμύρια καταναλωτές, ξεπερνώντας ευρωπαϊκούς μέσους όρους και διεθνή benchmarks!

Η Silver βράβευση αφορά την ανατρεπτική καμπάνια με την οποία η ΖeniΘ καλωσόρισε τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη στην #KoryfaiaOmada ενέργειας. Εκκίνηση της καμπάνιας αποτέλεσε η διάδοση της επικείμενης «υπογραφής συμβολαίου» του, η οποία απασχόλησε την κοινή αθλητική γνώμη, ενώ η ενέργεια κορυφώθηκε με μια «Συνέντευξη Τύπου» στην οποία ο διακεκριμένος αθλητής και προπονητής ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τη ΖeniΘ, την ομάδα που του εμπνέει εμπιστοσύνη. Η καμπάνια έκανε χατ τρικ σημειώνοντας τρεις πανηγυρικές “νίκες” σε επίπεδο Social Media, Digital Campaign και Total Campaign, καθώς ξεπέρασε κάθε στόχο, συμπεριλαμβανομένων διεθνών benchmarks (Benchmark in Energy & Utilities)!

Εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα

Η Bronze βράβευση αφορά την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας λανσαρίσματος του e-contract, της καινοτόμας υπηρεσίας της ΖeniΘ που επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη σύναψη online συμβολαίου για Ηλεκτρικό Ρεύμα και Φυσικό Αέριο. Ως πρόσωπα της καμπάνιας επιλέχθηκαν ο εμβληματικός Παναγιώτης Γιαννάκης και η αγαπημένη του κοινού Φαίη Σκορδά, οι οποίοι ηγήθηκαν μιας καμπάνιας που άγγιξε 4,6 εκατομμύρια καταναλωτές και εντυπωσίασε με την αποτελεσματικότητά της: ξεπέρασε τον Ευρωπαϊκό Μ.Ο. Nielsen DAR, σημείωσε best-in-class Ad Recall και best-in-class lift Favorability (YouTube), ξεπέρασε σε performance τον μέσο όρο του ενεργειακού κλάδου EMEA σε Ad Recall και Brand Awareness (Facebook), ενώ μείωσε το κόστος προσέγγισης νέων πελατών κατά 10%!

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Εμπορικός Διευθυντής της ΖeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Το influencer marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας μας, η οποία συμβαδίζει απόλυτα με την ψηφιακή εποχή. Η διπλή διάκρισή μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς επιβραβεύει τις ορθές και στρατηγικές πρακτικές μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα Marketing της ZeniΘ, καθώς και την Ogilvy για την υπέροχη συνεργασία, που είχε σαν αποτέλεσμα τα βραβεία αυτά».

H #KoryfaiaOmada της ΖeniΘ μετρά πάνω από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εγχώρια αγορά ενέργειας, έχοντας χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: Facebook, LinkedIn, Instagram και Twitter.

#ZeniΘ #KoryfaiaEnergeia #KoryfaiaOmada

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!