Γ.Δ.
1460.46 -0,51%
ACAG
+1,56%
5.86
CENER
+0,42%
9.64
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
-0,77%
9
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,66%
12.24
TITC
-1,08%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,28%
1.41
ΑΒΕ
+1,72%
0.473
ΑΔΜΗΕ
-1,11%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+0,53%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,31%
3.1
ΑΛΦΑ
0,00%
1.666
ΑΝΔΡΟ
+1,82%
6.72
ΑΡΑΙΓ
-0,69%
11.54
ΑΣΚΟ
+1,42%
2.85
ΑΣΤΑΚ
+3,93%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.58
ΑΤΤ
+1,51%
9.44
ΑΤΤΙΚΑ
-1,90%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,67%
5.91
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.44
ΒΙΟΣΚ
+1,72%
1.475
ΒΙΟΤ
0,00%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
17.9
ΔΑΑ
-0,75%
7.96
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,62%
11.54
ΔΟΜΙΚ
+1,62%
3.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,31%
0.322
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.62
ΕΕΕ
-0,48%
33.32
ΕΚΤΕΡ
-0,47%
2.1
ΕΛΒΕ
+1,80%
5.65
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.18
ΕΛΛ
+0,37%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,96%
1.97
ΕΛΠΕ
-0,41%
7.27
ΕΛΣΤΡ
-1,30%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,68%
1.82
ΕΛΧΑ
+1,62%
1.878
ΕΝΤΕΡ
-0,12%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,17%
1.295
ΕΤΕ
-1,16%
8.002
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.32
ΕΥΔΑΠ
-2,08%
5.66
ΕΥΡΩΒ
+0,98%
2.07
ΕΧΑΕ
+0,10%
4.8
ΙΑΤΡ
-1,48%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,12%
0.41
ΙΛΥΔΑ
-1,59%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
4.97
ΙΝΛΙΦ
+1,96%
5.2
ΙΝΛΟΤ
-0,96%
1.234
ΙΝΤΕΚ
-0,68%
5.88
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.285
ΙΝΤΚΑ
-0,45%
3.305
ΚΑΡΕΛ
+1,20%
338
ΚΕΚΡ
-2,30%
1.485
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-1,99%
0.492
ΚΟΥΑΛ
+0,69%
1.172
ΚΟΥΕΣ
-0,37%
5.44
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,87%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+0,85%
1.18
ΛΑΒΙ
-0,34%
0.881
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
7.44
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-1,62%
0.91
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+1,89%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
+1,26%
4.01
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
+0,81%
3.745
ΜΙΝ
+0,84%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,53%
23.24
ΜΟΝΤΑ
+4,55%
3.68
ΜΟΤΟ
+26,89%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,84%
24.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.51
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
+9,48%
0.635
ΜΥΤΙΛ
-2,05%
36.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
+0,21%
0.974
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.281
ΞΥΛΠ
-6,13%
0.398
ΟΛΘ
+0,47%
21.3
ΟΛΠ
-1,16%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+0,78%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,62%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.898
ΟΤΕ
+1,60%
15.23
ΟΤΟΕΛ
-1,85%
11.68
ΠΑΙΡ
-0,92%
1.08
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,26%
3.768
ΠΕΤΡΟ
-1,60%
8.6
ΠΛΑΘ
+0,48%
4.175
ΠΛΑΚΡ
+2,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,40%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
-1,27%
1.95
ΣΑΡ
-0,37%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,60%
1.68
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.68
ΣΠΙ
-4,78%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.25
ΤΖΚΑ
0,00%
1.465
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
+0,38%
3.925
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

ΑΑΔΕ: Ποια οχήματα θα πληρώσουν περιβαλλοντικό τέλος 1.000 ευρώ

Οδηγίες στους εισαγωγείς – εμπόρους μεταχειρισμένων οχημάτων και τις τελωνειακές αρχές για την επέκταση του περιβαλλοντικού τέλους των 1.000 ευρώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα και τα φορτηγά αυτοκίνητα δίνει με εγκύκλιο της ΑΑΔΕ.

Πιο συγκεκριμένα με τις νέες διατάξεις επεκτείνεται η επιβολή περιβαλλοντικού τέλος ταξινόμησης ύψους 1.000 ευρώ:

για τα επιβατικά αυτοκίνητα, της παρ. 1 του άρθρου 121 του ν.2960/01, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής στις προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 5b (πλέον αυτών που υπάγονται σε Euro 5a), όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 και στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 692/2008 της 18ης Ιουλίου 2008, καθώς και
για τα φορτηγά αυτοκίνητα των περ. β’, γ’, ε’ της παρ. 1 του άρθρου 123 του ν.2960/01 και τις μεταχειρισμένες βάσεις αυτών, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων και Euro 5b, (πλέον αυτών που υπάγονται σε Euro 5a), όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 715/2007 της 20ης Ιουνίου 2007 (L 171) και στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 692/2008 της 18ης Ιουλίου 2008 (L 199),

Επιπλέον, σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις δεν καταλαμβάνονται από την υποχρέωση καταβολής του περιβαλλοντικού τέλους , τα οχήματα τα οποία υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 5b, για τα οποία έχουν υποβληθεί έως και την 1η Μαρτίου 2022 δήλωση άφιξης οχήματος (Δ.Α.Ο.) ή δηλωτικά εισαγωγής.

Σύμφωνα με τις οδηγίες Πιτσιλή:

Εξαιρούνται από το περιβαλλοντικό τέλος τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των τριάντα (30) ετών, τα οποία προορίζονται να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος.
Δεν επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος σε οχήματα που παραλαμβάνονται με πλήρη απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης, βάσει των ισχυουσών διατάξεων (οχήματα που παραλαμβάνονται από ΑΜΕΑ, πολύτεκνους, τρίτεκνους, μετοικούντες, Διεθνείς Οργανισμούς, Πρεσβείες, κ.λπ.),
Επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος σε οχήματα για τα οποία προβλέπεται, μερική απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης, σε ποσοστό, ανάλογο με το οφειλόμενο ποσό του τέλους ταξινόμησης (οχήματα που παραλαμβάνονται από ΑΜΕΑ, πολύτεκνους, κ.λπ.).
Επίσης δεν υφίσταται υποχρέωση καταβολής του περιβαλλοντικού τέλους για:

τα μεμονωμένα οχήματα ιδιαίτερης κατασκευής (ΜΟΙΚ), όπως αυτά μετατρέπονται ή κατασκευάζονται σύμφωνα με τις υποπερ. αα) και ββ) της περ. α’ του άρθρου 2 της υπ’ αρ. 33692/2202/5.11.2014 απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών (Β’ 3134)

τα οχήματα που περιέρχονται σε κατάσχεση ή δέσμευση ή ακινητοποίηση ή ανεύρεση ή εγκατάλειψη και καθίστανται αντικείμενο διαχείρισης δημοσίου υλικού,
οχήματα, τα οποία επαναταξινομούνται με απαλλαγή από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης βάσει της παρ. 7 του άρθρου 121 του ν. 2960/2001 (Α’ 265).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!