Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΣΕΕΝ: Αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο για την προσεχή τριετία

Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καθώς και οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου για την προσεχή τριετία.

Κατ΄ αλφαβητική σειρά, εκλέχθηκαν οι ακόλουθοι:

  • Αγγελιδάκης Σταύρος
  • Απέργης Ευστράτιος
  • Βερνίκος Ευγενίδης Ιωάννης
  • Γελασάκης Αντώνιος
  • Θεοδωράτος Διονύσιος
  • Μάμμης Βασίλειος
  • Μιχαήλ Μιχαήλ
  • Παναγιωτάκης Θεολόγος
  • Πασχάλης Σπυρίδων
  • Πρωτοπαπαδάκης Σπυρίδων
  • Σακέλλης Μιχαήλ

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο θα συνέλθει προκειμένου να συγκροτηθεί σε Σώμα, αύριο Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022.

Θετικές οι πρώτες ενδείξεις για τον τουρισμό το καλοκαίρι του 2022

Κατά την ετήσια Γενική Συνέλευση, ο κ. Μιχάλης Σακέλλης έκανε αναφορά στα θέματα που απασχόλησαν τον Σύνδεσμο στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς. Όπως τόνισε μεταξύ άλλων:

«Το Ακτοπλοϊκό μεταφορικό έργο επιβατών το 2021 ήταν αυξημένο σε σχέση με το 2020 αλλά μειωμένο κατά 40% περίπου σε σχέση με το 2019. Σε ότι αφορά τα οχήματα η μείωση κυμάνθηκε -15% έως -20%, ενώ η διακίνηση φορτηγών οχημάτων παρουσιάζει μία σχετική σταθερότητα και είναι μειωμένη κατά 5%-10%, σε σχέση πάντα με το 2019. Δυστυχώς δεν είναι ακόμα διαθέσιμα τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αλλά δεν προβλέπουμε να υπάρχουν σοβαρές διαφοροποιήσεις με τις εκτιμήσεις μας.

Στις γραμμές Αδριατικής επίσης υπήρξε σημαντική βελτίωση σε σχέση με το 2020 αλλά το μεταφορικό έργο παρέμεινε χαμηλό σε σχέση με το 2019 και συγκεκριμένα -35% σε επιβάτες, -28% σε οχήματα ΙΧ, ενώ παρουσιάζεται αύξηση στη διακίνηση φορτηγών οχημάτων κατά 10%. Τα αποτελέσματα για την επιβατική κίνηση το 2021 οπωσδήποτε δεν ήταν τα αναμενόμενα. Υπήρξε μακρά περίοδος με απαγόρευση των θαλάσσιων μετακινήσεων αλλά και μετέπειτα με επιβολή περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις. Οι προϋποθέσεις της υπό όρους απελευθέρωσης των μετακινήσεων ανακοινώθηκαν αργά, μόλις τον Μάιο, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της έναρξης της τουριστικής περιόδου, ενώ η εφαρμογή των μέτρων υπήρξε επιλεκτική και σε βάρος των θαλάσσιων μεταφορών.

Τα μειωμένα πρωτόκολλα στις θαλάσσιες μεταφορές ήταν άδικο μέτρο αφού στις αερομεταφορές δεν ισχύει και αποτελεί ανεπίτρεπτη παρέμβαση στον ελεύθερο ανταγωνισμό. Πρωταρχικό καθήκον της νέας διοίκησης του Συνδέσμου μας είναι η κατάργηση των περιορισμών αυτών και της άνισης μεταχείρισης σε βάρος του Κλάδου μας.
Εκτός από τα παραπάνω οι υγειονομικές εξελίξεις δεν ήταν οι αναμενόμενες, οι εμβολιασμοί δεν ήταν όσο αποτελεσματικοί περιμέναμε και θέλαμε να πιστεύουμε, ενώ οι μεταλλάξεις είχαν ως αποτέλεσμα να αυξηθούν τα κρούσματα σημαντικά, ευτυχώς με ελαφρότερα συμπτώματα.

Το ενθαρρυντικό είναι ότι οι καλοκαιρινοί μήνες του 2021 απέδειξαν ότι ο τουρισμός μας έχει μεγάλη δυναμική και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο θα είχαμε πλησιάσει το μεταφορικό έργο του 2019 εάν δεν ίσχυαν τα μειωμένα πρωτόκολλα.
Για το 2022 οι προοπτικές είναι θετικές και οι κρατήσεις, συμπεριλαμβανομένων και αυτών των ξενοδοχείων, σημαντικά αυξημένες συνεπώς περιμένουμε μία καλή χρονιά για τον τουρισμό κοντά στα επίπεδα του 2019 για τους θερινούς μήνες, ενώ είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει βελτίωση και στο ετήσιο μεταφορικό έργο.

Στόχος μας παραμένει το μεταφορικό έργο του 2019 αλλά σε ετήσια βάση, το οποίο δεν θα συμβεί το 2022».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!