THEPOWERGAME
Επενδύσεις ύψους 45 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιηθούν φέτος στον όμιλο Metro (τα ομώνυμα cash & carry και τα σούπερ μάρκετ MyMarket) όπως ανέφερε κατά την επίσκεψη του στην HoReCa o Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης. Το επενδυτικό πρόγραμμα είναι αυξημένο κατά 10 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα προηγούμενα πλάνα της διοίκησης, καθώς εντάχθηκε σε αυτό ένα ευρύ πρόγραμμα τοποθέτησης φωτοβολταϊκών σε καταστήματα και αποθήκες του ομίλου.
Η επένδυση η οποία θα ξεπεράσει τα 18 εκατομμύρια ευρώ θα ξεκινήσει σύντομα και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας. Κύριος στόχος είναι η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των ακινήτων του ομίλου. Σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη μπορεί να αναμένεται το κόστος ενέργειας να μειωθεί το επόμενο διάστημα όμως το ακριβό ρεύμα ήρθε για να μείνει και για τον λόγο αυτό ο όμιλος θωρακίζεται μακροπρόθεσμα μειώνοντας τις λειτουργικές του δαπάνες. Σε ότι αφορά στις υπόλοιπες επενδύσεις αυτές έχουν να κάνουν κυρίως με την απόκτηση εμπορικών ακινήτων και την δημιουργία νέων καταστημάτων.
Ανεβαίνει το Cash & Carry
Μετά από δύο χρόνια πανδημίας που ανέτρεψαν και καθυστέρησαν τα πλάνα του ομίλου, ο κ. Παντελιάδης ανέφερε ότι επανέρχεται έστω και με αργούς ρυθμούς η κανονικότητα. Θετικότερα είναι τα μηνύματα από τον τομέα του Cash & Carry o οποίος καλύπτει ιδιαίτερα γρήγορα το κενό που είχε δημιουργηθεί εξαιτίας των περιορισμών και των lockdowns στον τουρισμό και στην εστίαση. Ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων στο συγκεκριμένο κανάλι είναι αντιστρόφως ανάλογος από αυτό των σούπερ μάρκετ που το τελευταίο τετράμηνο κινούνται καθοδικά.
Συγκεκριμένα τα Metro Cash & Carry τον τελευταίο χρόνο αύξησαν σημαντικά την πελατειακή τους βάση ενώ στην HoReCa παρουσίασαν τη νέα πλατφόρμα b2b στο e-shop της. Το online κατάστημα προσφέρει περισσότερα από 20.000 κωδικούς στους επαγγελματίες ενώ για την εξυπηρέτηση τους έχει αναπτυχθεί ένας στόλος από 80 ιδιόκτητα van και 22 φορτηγά.
Τέλος σε ότι αφορά στο «πείραμα» με την ανάθεση στην Wolt διανομής προϊόντων της αλυσίδας στους Αμπελόκηπους ο κ. Παντελιάδης ανέφερε ότι τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά και σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές πάντα σε διερευνητικό επίπεδο καθώς η συγκεκριμένη συνεργασία δεν θα υποκαταστήσει το ήδη υπάρχον δίκτυο διανομών της MyMarket. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της αλυσίδας, δείχνει να είναι ένα ενδιαφέρον κανάλι διανομών καθώς απευθύνεται σε ένα κοινό – κυρίως νεανικό – που πραγματοποιεί σταθερά τις αγορές του μέσα από τέτοιου είδους πλατφόρμες προσφέροντας έξτρα κύκλο εργασιών σε όσους συνεργάζονται με αυτές.