THEPOWERGAME
Πως άλλαξε το τοπίο της ψυχαγωγίας και της εξόδου στην post Covid εποχή; Ποια προϊόντα χρειάζεται ο καταναλωτής και δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί; Ποιες αναπάντεχες συνέργειες μπορούν να προκύψουν; Τι εμπειρίες αποζητά πια ο καταναλωτής από τους χώρους αλλά και τα brands;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που απαντάει η έρευνα που υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, και τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.
Από τις σημαντικότερες αλλαγές που καταγράφονται στην έρευνα είναι ότι κατά την έξοδο οι Έλληνες έχουν γίνει πλέον περισσότερο «Ευρωπαίοι».
Η ώρα αιχμής από αργά το βράδυ έχει μετακινηθεί νωρίτερα και συγκεκριμένα μεταξύ 7 το απόγευμα με 10 το βράδυ φαινόμενο που παρατηρείται πιο έντονο στα προάστια.
Παράλληλα το «μετά το γραφείο» έχει αρχίσει να καθιερώνεται τις καθημερινές ενώ οι παρέες μπορεί να μικραίνουν σε αριθμό ατόμων όμως οι λογαριασμοί που κάνουν στα καταστήματα που επισκέπτονται είναι μεγαλύτεροι.
Σπίτι vs έξοδος
Ένα από πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας αφορά την διασκέδαση στην εποχή του covid. Από ότι προκύπτει η διασκέδαση στο σπίτι «έχει πάρει κεφάλι» και η διανομή «κατ’ οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής.
Στην ερώτηση, πόσες φορές από τις 10 εσείς και οι φίλοι σας βγαίνετε έξω για να διασκεδάσετε και πόσες φορές μένετε μέσα, η διασκέδαση στο σπίτι βραχεία κεφαλή με 5,4 φορές έναντι 4,6 φορών του έξω.
Σε σχέση με την προ πανδημίας εποχή σχεδόν τα 2/3 (66%) απάντησαν ότι βγαίνουν λιγότερο έξω ενώ θετικό είναι ότι στις εξόδους τους η πλειοψηφία (55%) συνεχίζει να καταναλώνει το ίδιο με την pre covid εποχή.