Γ.Δ.
1456.28 +0,04%
ACAG
0,00%
5.81
BOCHGR
-0,22%
4.54
CENER
-1,41%
9.12
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-3,73%
8
NOVAL
-2,34%
2.3
OPTIMA
+0,47%
12.86
TITC
+2,30%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,91%
1.528
ΑΒΕ
-0,89%
0.448
ΑΔΜΗΕ
+0,78%
2.6
ΑΚΡΙΤ
-2,13%
0.69
ΑΛΜΥ
+0,11%
4.6
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.587
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,58%
10.24
ΑΣΚΟ
-1,74%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
-0,91%
5.45
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.87
ΒΙΟΣΚ
+1,58%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+1,46%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.42
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,68%
11.67
ΔΟΜΙΚ
-2,03%
2.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,35%
0.308
ΕΒΡΟΦ
+10,15%
1.79
ΕΕΕ
-1,16%
32.42
ΕΚΤΕΡ
-0,45%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
-0,93%
2.12
ΕΛΛ
+0,71%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,31%
1.938
ΕΛΠΕ
-0,89%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,35%
1.894
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,88%
7.778
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-1,53%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+1,13%
2.236
ΕΧΑΕ
-0,55%
4.54
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-0,45%
0.335
ΙΛΥΔΑ
-0,50%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+0,74%
4.78
ΙΝΛΙΦ
-0,63%
4.76
ΙΝΛΟΤ
-0,61%
0.974
ΙΝΤΕΚ
-1,18%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,64%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-1,03%
2.87
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+1,70%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+0,47%
0.431
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+1,39%
5.85
ΚΡΙ
-0,33%
15.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+1,02%
0.99
ΛΑΒΙ
-1,47%
0.739
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.17
ΛΑΜΨΑ
-1,60%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.58
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,69%
2.89
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,87%
20.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.74
ΜΠΡΙΚ
+1,42%
2.14
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,82%
33.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.82
ΞΥΛΚ
-0,73%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,85%
22
ΟΛΠ
+1,18%
30.1
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,06%
15.73
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,51%
0.793
ΟΤΕ
+1,30%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-0,57%
10.5
ΠΑΙΡ
-3,81%
0.96
ΠΑΠ
-0,84%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,43%
3.932
ΠΕΡΦ
-1,65%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,21%
8.34
ΠΛΑΘ
0,00%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-3,36%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+1,17%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-1,16%
1.71
ΣΑΡ
-0,56%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
-1,15%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.83
ΤΖΚΑ
-1,32%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,79%
3.77
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Μ. Zámec: Ο Τσέχος της Notino απειλεί Hondos και Σαράντη

Είναι Τσέχος, τον λένε Michal Zámec και το 2004 ίδρυσε τη Notino. Πρόκειται για ένα από τα πιο μεγάλα online καταστήματα καλλυντικών που τα τελευταία χρόνια έχει εισέλθει στην Ελλάδα και απειλεί παραδοσιακούς εγχώριους παίκτες όπως είναι η Hondos, η Γρηγόρης Σαράντης και σε επίπεδο διανομής καλλυντικών αλλά και παρουσίας στο διαδίκτυο  (η οικογένεια Σαράντη ελέγχει την Scarlet Beauty)- τα Attica Πολυκαταστήματα κ.λπ.

Πέρυσι, ο Τσέχος λιανέμπορος καλλυντικών που εξελίσσεται σταδιακά εξελίχθηκε στον μεγαλύτερο πωλητή αρωμάτων και καλλυντικών στην Ευρώπη στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται, πέτυχε υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Ο κύκλος εργασιών της Notino, αυξήθηκε 35% σε σχέση με το 2020. Η αγορά της Τσεχίας αντιπροσωπεύει το 14% των πωλήσεων της.

Η υψηλότερη ανάπτυξη 106% καταγράφηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σημαντικές επιδόσεις πέτυχε επίσης στην Ιταλία (αύξηση 72%), τη Βουλγαρία (70%) και τη Γαλλία (47%).

Όπως λέει ο Zbyněk Kocián, διευθύνων σύμβουλος της Notino, ο συνολικός αριθμός πελατών της εταιρείας ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια, κατά 4 εκατομμύρια περισσότεροι από το 2020.

Πέρυσι, η Notino έστειλε 16 εκατομμύρια παραγγελίες, από 4 εκατομμύρια το 2020, και η ημέρα ρεκόρ ήταν η Black Friday με 182.000 παραγγελίες και 570.000 πωλήσεις προϊόντων – κατά μέσο όρο 6,5 τεμάχια ανά δευτερόλεπτο. Η Notino πούλησε συνολικά 77 εκατομμύρια προϊόντα, 22 εκατομμύρια περισσότερα από το 2020. Οι αυξανόμενοι δείκτες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην επέκταση της Notina σε νέες αγορές όπως στην Ιρλανδία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και την Εσθονία. Ωστόσο, δεν τελειώνει εκεί και σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής ενός νέου κέντρου διανομής.

Σήμερα, ο πρώτος παίκτης, στην εγχώρια ηλεκτρονική αγορά καλλυντικών, βάσει τζίρου και αριθμού μαρκών στο διαδίκτυο είναι  η Hondos. Ο τζίρος της  αντιπροσωπεύει το 1/3 των συνολικών πωλήσεων στο διαδικτυακό κανάλι. Ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης που «παράγει» το 1/4 του online τζίρου των καλλυντικών είναι το Attica Beauty που το πρώτο εξάμηνο εμφάνισε ανάπτυξη πάνω από 10%. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων του, κοντά στο 90%, αφορά luxury καλλυντικά. Η Sephora, που είναι ο τρίτος παίκτης και πραγματοποιεί το 1/8 του συνολικού τζίρου στο κανάλι του online, πέτυχε ανάπτυξη πωλήσεων 20% με το κομμάτι των luxury καλλυντικών να σημειώνει αύξηση γύρω στο 4%. Η Estee Group και ο Σαράντης, εμφανίζονται πιεσμένοι ενώ στους βασικούς παίκτες της online αγοράς είναι και η Galerie de Beauté.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!