Γ.Δ.
1411.71 +0,39%
ACAG
-0,37%
5.33
BOCHGR
-0,23%
4.43
CENER
-0,47%
8.56
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,21%
8.18
NOVAL
+0,22%
2.28
OPTIMA
-1,69%
12.8
TITC
+0,39%
38.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+3,29%
1.444
ΑΒΕ
+1,77%
0.461
ΑΔΜΗΕ
+0,84%
2.39
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,96%
3.61
ΑΛΦΑ
-0,10%
1.521
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,05%
9.755
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-2,00%
0.588
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,34%
5.28
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
1.77
ΒΙΟΣΚ
+2,90%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.28
ΔΑΑ
+0,25%
8.08
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,51%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-2,23%
2.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,37%
1.365
ΕΕΕ
-0,35%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+1,21%
1.508
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,26%
1.718
ΕΛΠΕ
+1,49%
6.81
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-2,27%
1.81
ΕΛΧΑ
-0,22%
1.842
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.11
ΕΤΕ
+1,57%
6.99
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+0,24%
2.05
ΕΧΑΕ
+3,83%
4.475
ΙΑΤΡ
+0,97%
1.555
ΙΚΤΙΝ
-1,64%
0.3
ΙΛΥΔΑ
+4,84%
1.95
ΙΝΚΑΤ
-0,62%
4.8
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+0,43%
0.934
ΙΝΤΕΚ
+2,63%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+1,81%
1.01
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
2.785
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,03%
1.465
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.05
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
-2,45%
13.95
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-3,81%
0.91
ΛΑΒΙ
+0,28%
0.728
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
-4,04%
0.57
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-0,98%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
19.4
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-1,77%
2.5
ΜΟΥΖΚ
-0,77%
0.645
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
24.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,44%
31.66
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
-0,81%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,09%
15.73
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+1,38%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,11%
3.611
ΠΕΡΦ
-1,10%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.88
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.945
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+1,03%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,64%
1.58
ΣΑΡ
+1,31%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,91%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+2,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
+1,42%
5.72
ΣΠΙ
+0,80%
0.506
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-2,50%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΕΕ: Αυστηροποιεί τους ελέγχους εκπομπών ρύπων στα υβριδικά οχήματα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει να σκληρύνει τη στάση της ως προς τη μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από υβριδικά αυτοκίνητα, δήλωσαν δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα στο Reuters, μετά την κριτική ότι οι τρέχοντες έλεγχοι αποδίδουν αποτελέσματα έως και τέσσερις φορές χαμηλότερα από τις πραγματικές παγκόσμιες εκπομπές.

Η νέα μεθοδολογία θα μπορούσε να σημαίνει ότι ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες το 2021 πούλησαν σχεδόν τόσα plug-in υβριδικά στην Ευρώπη, όσα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), θα πρέπει να πουλήσουν περισσότερα BEV προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές και να αποφύγουν σημαντικά πρόστιμα.

Οι αναθεωρημένοι έλεγχοι είναι πιθανό να εφαρμοστούν από το 2025 περίπου, ανέφεραν οι πηγές.

Δεδομένα από μετρητές κατανάλωσης καυσίμου – που σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ πρέπει να ενσωματωθούν σε νέα αυτοκίνητα από το 2021 – θα ενσωματωθούν στους ελέγχους, είπαν. Αυτό θα δείξει μια πιο ρεαλιστική εικόνα για το πόσο τα υβριδικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να βασίζονται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης έναντι της ηλεκτρικής μπαταρίας.

“Ο παράγοντας χρησιμότητας θα αλλάξει”, δήλωσε στο Reuters ο Petr Dolejsi, διευθυντής βιώσιμων μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), αναφερόμενος στη μέση εκτίμηση για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένα υβριδικό σε ηλεκτρική λειτουργία.

«Ξεκινάμε να συλλέγουμε τα δεδομένα από τα οχήματα… είναι μια συνεχής διαδικασία».

Αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δήλωσε ότι μια τροποποίηση στους κανόνες εφαρμογής της Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων που αναθεωρεί την προσέγγιση ελέγχων – που ονομάζεται Worldwide Light Vehicles Testing Procedure (WLTP) – για τον προσδιορισμό των παραγόντων χρησιμότητας με βάση τα δεδομένα της πραγματικής ζωής από τους μετρητές κατανάλωσης καυσίμου ήταν υπό συζήτηση, αλλά δεν ήταν σε θέση να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η τροπολογία θα συζητηθεί στη συνέχεια από την Ομάδα Εργασίας Μηχανοκίνητων Οχημάτων, αποτελούμενη από ενδιαφερόμενα μέρη από τη βιομηχανία, κυβερνητικούς και τις ενώσεις καταναλωτών, στις 9 Φεβρουαρίου, είπε ο αξιωματούχος, με απόφαση να αναμένεται φέτος.

Η αλλαγή της δοκιμής ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα τις εκπομπές του πραγματικού κόσμου υποστηρίζει την αυξανόμενη συναίνεση μεταξύ περιβαλλοντικών ομάδων και ρυθμιστικών αρχών ότι τα plug-in υβριδικά δεν είναι τόσο “πράσινα” όσο πιστεύαμε κάποτε και δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται εξίσου με τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία κατά τη χάραξη πολιτικής για την ενθάρρυνση της ηλεκτροκίνησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!