Γ.Δ.
1468.83 +0,34%
ACAG
-0,86%
5.79
CENER
-0,62%
9.56
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,44%
9.13
NOVAL
-0,36%
2.755
OPTIMA
+1,15%
12.34
TITC
+0,63%
31.75
ΑΑΑΚ
+8,41%
5.8
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
+0,63%
0.479
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-1,06%
0.935
ΑΛΜΥ
+0,66%
3.04
ΑΛΦΑ
-1,84%
1.65
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.6
ΑΡΑΙΓ
+1,05%
11.56
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.83
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+0,44%
9.06
ΑΤΤΙΚΑ
-1,53%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-1,77%
1.39
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-3,36%
1.58
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
17.66
ΔΑΑ
+1,39%
7.898
ΔΑΙΟΣ
+7,84%
3.3
ΔΕΗ
+2,17%
11.75
ΔΟΜΙΚ
+0,94%
3.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,56%
0.316
ΕΒΡΟΦ
+3,42%
1.665
ΕΕΕ
+0,48%
33.46
ΕΚΤΕΡ
+0,45%
2.22
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
2.23
ΕΛΛ
0,00%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.065
ΕΛΠΕ
+0,41%
7.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,27%
1.76
ΕΛΧΑ
+0,22%
1.836
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,39%
1.29
ΕΤΕ
-0,38%
8.4
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.7
ΙΑΤΡ
+6,27%
1.78
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
+3,61%
1.865
ΙΝΚΑΤ
+0,30%
4.98
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
+0,32%
1.254
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.88
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,60%
1.23
ΙΝΤΚΑ
+0,75%
3.365
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,01%
1.465
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.192
ΚΟΥΕΣ
+0,75%
5.38
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,77%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
+1,14%
0.889
ΛΑΜΔΑ
+1,38%
7.37
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+2,25%
2.73
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,22%
3.63
ΜΙΝ
+0,84%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
23.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+0,73%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,13%
25.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.82
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,29%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,35%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,36%
27.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,50%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
-0,14%
14.7
ΟΤΟΕΛ
+0,68%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.811
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.78
ΠΛΑΘ
+0,48%
4.22
ΠΛΑΚΡ
+1,33%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
+0,99%
2.04
ΣΑΡ
+0,55%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.68
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.226
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.94
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

ΕΕ: Αυστηροποιεί τους ελέγχους εκπομπών ρύπων στα υβριδικά οχήματα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει να σκληρύνει τη στάση της ως προς τη μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από υβριδικά αυτοκίνητα, δήλωσαν δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα στο Reuters, μετά την κριτική ότι οι τρέχοντες έλεγχοι αποδίδουν αποτελέσματα έως και τέσσερις φορές χαμηλότερα από τις πραγματικές παγκόσμιες εκπομπές.

Η νέα μεθοδολογία θα μπορούσε να σημαίνει ότι ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες το 2021 πούλησαν σχεδόν τόσα plug-in υβριδικά στην Ευρώπη, όσα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), θα πρέπει να πουλήσουν περισσότερα BEV προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές και να αποφύγουν σημαντικά πρόστιμα.

Οι αναθεωρημένοι έλεγχοι είναι πιθανό να εφαρμοστούν από το 2025 περίπου, ανέφεραν οι πηγές.

Δεδομένα από μετρητές κατανάλωσης καυσίμου – που σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ πρέπει να ενσωματωθούν σε νέα αυτοκίνητα από το 2021 – θα ενσωματωθούν στους ελέγχους, είπαν. Αυτό θα δείξει μια πιο ρεαλιστική εικόνα για το πόσο τα υβριδικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να βασίζονται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης έναντι της ηλεκτρικής μπαταρίας.

“Ο παράγοντας χρησιμότητας θα αλλάξει”, δήλωσε στο Reuters ο Petr Dolejsi, διευθυντής βιώσιμων μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), αναφερόμενος στη μέση εκτίμηση για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένα υβριδικό σε ηλεκτρική λειτουργία.

«Ξεκινάμε να συλλέγουμε τα δεδομένα από τα οχήματα… είναι μια συνεχής διαδικασία».

Αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δήλωσε ότι μια τροποποίηση στους κανόνες εφαρμογής της Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων που αναθεωρεί την προσέγγιση ελέγχων – που ονομάζεται Worldwide Light Vehicles Testing Procedure (WLTP) – για τον προσδιορισμό των παραγόντων χρησιμότητας με βάση τα δεδομένα της πραγματικής ζωής από τους μετρητές κατανάλωσης καυσίμου ήταν υπό συζήτηση, αλλά δεν ήταν σε θέση να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η τροπολογία θα συζητηθεί στη συνέχεια από την Ομάδα Εργασίας Μηχανοκίνητων Οχημάτων, αποτελούμενη από ενδιαφερόμενα μέρη από τη βιομηχανία, κυβερνητικούς και τις ενώσεις καταναλωτών, στις 9 Φεβρουαρίου, είπε ο αξιωματούχος, με απόφαση να αναμένεται φέτος.

Η αλλαγή της δοκιμής ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα τις εκπομπές του πραγματικού κόσμου υποστηρίζει την αυξανόμενη συναίνεση μεταξύ περιβαλλοντικών ομάδων και ρυθμιστικών αρχών ότι τα plug-in υβριδικά δεν είναι τόσο “πράσινα” όσο πιστεύαμε κάποτε και δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται εξίσου με τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία κατά τη χάραξη πολιτικής για την ενθάρρυνση της ηλεκτροκίνησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!