Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

CPLP: Αυξήθηκαν στα 40 εκατ. δολ. τα κέρδη δ’ τριμήνου

Ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners L.P. (CPLP), στο τελευταίο τρίμηνο του 2021. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα δ’ τριμήνου, η ναυτιλιακή, συμφερόντων του Βαγγ. Μαρινάκη, σημείωσε άνοδο σε όλους τους οικονομικούς δείκτες έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2020, καθώς και των προηγούμενων τριμήνων του 2021.

Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά το 4ο τρίμηνο του 2021 σημείωσαν αύξηση κατά 81%, φθάνοντας τα 63,6 εκατ. δολάρια έναντι 35,1 εκατ. δολάρια το 4ο τρίμηνο του 2020, ενώ τα καθαρά κέρδη για το εξεταζόμενο διάστημα αυξήθηκαν στα 40 εκατ. δολάρια, έναντι 7,3 εκατ. δολαρίων για την αντίστοιχη περίοδο του 2020, καταγράφοντας αύξηση 448%, επηρεαζόμενα θετικά από την επιτυχή πώληση του M/V «Adonis» τον Δεκέμβριο του 2021, καταγράφοντας κέρδος από την πώληση ύψους 21,4 εκατ. δολαρίων.

Αντίστοιχα, και σε επίπεδο έτους, τα οικονομικά μεγέθη της CPLP κατέγραψαν αναπτυξιακή πορεία. Συγκεκριμένα, η εταιρεία σημείωσε σημαντική αύξηση των συνολικών της εσόδων στα 184,7 εκατ. δολάρια έναντι 140,9 εκατ. δολάρια για το 2020 και πέτυχε ισχυρή άνοδο στα καθαρά κέρδη, τα οποία για το 2021 υπερ-τριπλασιάστηκαν στα 98,2 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με 30,4 εκατ. δολάρια το 2020. Ως αποτέλεσμα, τα καθαρά κέρδη ανά κοινό μερίδιο για το έτος 2021 εκτινάχτηκαν στα 5,14 δολάρια έναντι 1,60 δολαρίων το 2020.

Σχολιάζοντας τις επιδόσεις της εταιρείας για το κλείσιμο του έτους, ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε:

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ολοκληρώσαμε το επενδυτικό πρόγραμμα που παρουσιάσαμε νωρίτερα μέσα στο έτος για την απόκτηση έξι πλοίων μεταφοράς LNG τελευταίας γενιάς, αξίας άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η απόκτηση των έξι πλοίων LNG μαζί με τα τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου panamax που αποκτήσαμε στις αρχές του έτους, είχε ως αποτέλεσμα την προσθήκη πλοίων αξίας ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και περίπου 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε συμβολαιοποιημένα έσοδα».

«Με αυτές τις επενδύσεις, μειώσαμε τη μέση ηλικία του στόλου μας από 10,8 σε 7,8 έτη και αντίστοιχα μειώσαμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας εισάγοντας το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο για ορισμένα από τα πλοία μας. Παράλληλα, διαφοροποιούμε περαιτέρω τις πηγές εσόδων και την πελατειακή μας βάση, ενώ καθιερώνουμε την παρουσία μας στην αγορά LNG με σημαντικό στόλο και επενδύσεις. Πιστεύουμε ότι η αγορά LNG είναι ένας κλάδος υψηλής ανάπτυξης που υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το υγροποιημένο φυσικό αέριο αναμένεται να διαδραματίσουν καίριο ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στο net zero».

Επισκόπηση αποτελεσμάτων 4ου Τριμήνου 2021

Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στην καθαρή αύξηση του μέσου αριθμού πλοίων του στόλου της εταιρείας κατά 38%, μετά την απόκτηση τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 5.100 TEU τον Φεβρουάριο του 2021, τα οποία συνεισέφεραν συνολικά έσοδα ύψους 4,1 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021, και την απόκτηση συνολικά έξι πλοίων LNG κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, τα οποία συνεισέφεραν συνολικά έσοδα ύψους 22,1 εκατομμυρίων δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αντισταθμίζοντας εν μέρει την πώληση του M/V «CMA CGM Magdalena» τον Μάιο του 2021 και την πώληση του M/V «Adonis» τον Δεκέμβριο του 2021.

Οι συνολικές λειτουργικές δαπάνες για το τρίμηνο ανήλθαν σε 35,7 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 24,6 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2020 κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου μεγέθους του στόλου στα 19,3 πλοία κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με 14,0 πλοία κατά την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Αναφορικά με τυχόν επιπτώσεις του COVID-19 στην οικονομική κατάσταση και λειτουργία της εταιρείας, η CPLP εκτιμά ότι για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, το επιπλέον κόστος λειτουργίας ή/ και ταξιδιού που σχετίζεται με τον COVID-19 ήταν περίπου 0,3 εκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία αξιολογεί τις επιπτώσεις της πανδημίας στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και του LNG γενικότερα, ωστόσο επί του παρόντος η ναυλαγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων φαίνεται να επωφελείται από τις επιπτώσεις του COVID-19 στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα εμπορίου.

Ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος για την απόκτηση έξι πλοίων LNG

Στη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών του έτους, η εταιρεία παρέλαβε τέσσερα νεότευκτα (έτος κατασκευής 2020-2021) πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNGC), και συγκεκριμένα τα “Attalos”, “Asklipios”, ‘Adamastos” και “Aristidis Ι”, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το επενδυτικό πρόγραμμα απόκτησης 6 πλοίων LNG τύπου X-DF τελευταίας γενιάς, χωρητικότητας 174,000 κυβικών μέτρων.

Έκδοση Ομολογιών στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Τον Οκτώβριο του 2021, η εταιρεία, μέσω της κατά 100% θυγατρικής της, CPLP Shipping Holdings PLC, εξέδωσε ομόλογα ύψους 150 εκατ. ερυρώ, 5ετούς λήξης, με τοκομερίδιο 2,65%, πληρωτέο εξαμηνιαία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!