THEPOWERGAME
Τα υψηλότερα έσοδα για ολόκληρο το έτος και το τέταρτο τρίμηνο στην ιστορία της κατέγραψε η LG Electronics, λόγω της έντονης ζήτησης σε premium οικιακές συσκευές και τηλεοράσεις.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της LG:
Η LG Electronics (LG) συνέχισε τις ισχυρές της επιδόσεις το 2021, επιτυγχάνοντας τα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία της, με τις πωλήσεις ολόκληρου του έτους να ανέρχονται σε 74,72 τρισεκατομμύρια KRW (63,16 δισεκατομμύρια USD). Αυτή η αύξηση κατά 28,7% σε σχέση με το 2020 αποδόθηκε κυρίως στις πωλήσεις των premium οικιακών συσκευών και των τηλεοράσεων OLED. Τα λειτουργικά κέρδη 3,86 τρισεκατομμύρια KRW (3,27 δισεκατομμύρια USD) παρέμειναν ουσιαστικά αμετάβλητα, σημειώνοντας μείωση 1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η LG σημείωσε, επίσης, πωλήσεις-ρεκόρ το τέταρτο τρίμηνο, με έσοδα 21,01 τρισεκατομμύρια KRW (17,76 δισεκατομμύρια USD), αύξηση 20,7% το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τα λειτουργικά κέρδη 677,7 δισ. KRW (572,87 εκατ. USD) του τριμήνου μειώθηκαν κατά 21,4% σε σχέση με αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε παράγοντες, όπως τα υψηλότερα κόστη στις πρώτες ύλες και σε διαδικασίες logistics παγκοσμίως. Καθώς οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες εξακολουθούν να υφίστανται και το 2022, η LG θα συνεχίσει να ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της βελτιώνοντας περαιτέρω τα εσωτερικά της κόστη και επεκτείνοντας την παρουσία των premium συσκευών και τηλεοράσεων της στην παγκόσμια αγορά.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company κατέγραψε άλλη μια χρονιά ρεκόρ επιδόσεων με έσοδα 27,11 τρισεκατομμύρια KRW (22,92 δισεκατομμύρια USD) το 2021, αύξηση 21,7% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, λόγω των ισχυρών επιδόσεων σε κατηγορίες νέων συσκευών, όπως τα προϊόντα υγιεινής. Τα ετήσια λειτουργικά κέρδη 2,22 τρισεκατομμυρίων KRW (1,88 δισεκατομμυρίων USD) ήταν 2,9% χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος λόγω του υψηλότερου κόστους στις πρώτες ύλες και τις διαδικασίες logistics παγκοσμίως. Τα έσοδα ρεκόρ τέταρτου τριμήνου ύψους 6,52 τρισεκατομμυρίων KRW (5,52 δισεκατομμυρίων USD) ήταν 17,7% υψηλότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Η LG Home Entertainment Company σημείωσε αύξηση εσόδων το 2021 κατά 30,6% στα 17,22 τρισεκατομμύρια KRW (14,56 δισεκατομμύρια USD). Η επιτυχία της LG να ανταποκριθεί στην υψηλότερη ζήτηση για premium τηλεοράσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οδήγησε τα λειτουργικά κέρδη σε αύξηση 18,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 1,1 τρισεκατομμύρια KRW (929,68 εκατομμύρια USD). Τα έσοδα ύψους 4,99 τρισεκατομμυρίων KRW (4,21 δισεκατομμύρια USD) του 4ου τριμήνου ήταν 16,4% υψηλότερα από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και αυξήθηκαν κατά 19,2% από το 3ο τρίμηνο του 2021, λόγω της αύξησης στη ζήτηση premium OLED και τηλεοράσεων μεγάλων ιντσών σε βασικές περιοχές της Ευρώπης και τη Βόρεια Αμερική.
Η LG Vehicle Component Solutions Company αύξησε τα έσοδα κατά 24% το 2021 σε σχέση με το 2020, σε 7,19 τρισεκατομμύρια KRW (6,08 δισεκατομμύρια USD), ξεπερνώντας τα 7 τρισεκατομμύρια KRW για πρώτη φορά. Τα έσοδα κατά το τέταρτο τρίμηνο, 1,68 τρισεκατομμύρια KRW (1,42 δισεκατομμύρια USD), μειώθηκαν κατά 12,3% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Η αβεβαιότητα που δημιουργήθηκε από τη νέα παραλλαγή του COVID-19, έφερε στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων μεγάλη αναστάτωση, εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών αυτοκινήτων.
Η LG Business Solutions Company πέτυχε έσοδα 6,96 τρισεκατομμυρίων KRW (5,89 δισεκατομμυρίων USD) το 2021, σημειώνοντας αύξηση 15,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ το υψηλότερο κόστος υλικών και οι προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας είχαν ως αποτέλεσμα το ετήσιο λειτουργικό κέρδος να φτάσει στα 144,3 δισεκατομμύρια KRW (121,98 εκατομμύρια USD). Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2020 σε 1,72 τρισεκατομμύρια KRW (1,46 δισεκατομμύρια USD), λόγω της έντονης ζήτησης για premium υπολογιστές και gaming monitors. Η αύξηση του κόστους των logistics παγκοσμίως και η «επιβράδυνση» στις πωλήσεις των solar modules, λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού, συνέβαλαν σε λειτουργική ζημία 35,1 δισεκατομμυρίων KRW (29,67 εκατομμύρια USD) το τέταρτο τρίμηνο.