Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Ξιφαράς: Δεν τηρήθηκαν οι εντολές που είχαν δοθεί για την κακοκαιρία

«Προς το παρόν δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ακριβώς το λόγο, αυτό το οποίο μπορούμε να πούμε είναι ότι πρόκειται για ολιγωρία από τη μεριά του παραχωρησιούχου η οποία δημιούργησε και ένα φαινόμενο ντόμινο». Το παραπάνω δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Secret» με τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Τζένο, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς ερωτηθείς για ποιο λόγο έγινε όλη αυτή η ταλαιπωρία στην Αττική Οδό.

«Αυτό το οποίο έγινε στην Αττική οδό δημιούργησε ζητήματα που έχουν να κάνουνε και με το πως κινήθηκε ο κρατικός μηχανισμός για να μπορέσει να διαφυλάξει και να προστατεύει τον κόσμο. Εχθές κάναμε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσουμε τις απογευματινές ώρες, όταν διαπιστώθηκε ότι πλέον ο παραχωρησιούχος δεν μπορεί να κάνει αυτό που πρέπει και έπρεπε να επέμβει η πολιτεία», διευκρίνισε ο ίδιος.

Στην ερώτηση για το αν υπήρξε υποτίμηση του φαινομένου ή δεν υπήρξε σωστή προετοιμασία, ο κ. Ξιφαράς απάντησε: «Όσον αφορά την Αττική Οδό καταρχήν αυτό είναι ένα ζήτημα για το οποίο ευθύνεται η ανταπόκριση που υπήρξε από τον παραχωρησιούχο. Εμείς έχουμε ξεκινήσει να προετοιμαζόμαστε από την Παρασκευή για αυτό το οποίο αντιμετωπίσαμε χθες, αυτό το οποίο όμως κατανοώ είναι ότι εν τέλει το φαινόμενο δεν το περιμέναμε χθες την ώρα που έγινε αλλά το περιμέναμε αργότερα. Δεν είναι όμως ώρα για να πιθανολογούμε αυτό θα το κρίνουν οι αρμόδιοι που θα εξετάζουν ενδελεχώς τα δεδομένα».

«Η Πολιτική Προστασία έκανε μια σύσκεψη με τους περιφερειάρχες και τους παραχωρησιούχους την Κυριακή το βράδυ, δόθηκαν συγκεκριμένες εντολές οι οποίες από ότι φαίνεται δεν τηρήθηκαν οπότε από εδώ και πέρα μπαίνουμε στην επόμενη μέρα και πρέπει να εξετάσουμε ακριβώς το τι συνέβη, και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σε αυτό γιατί ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε και πρέπει για την ταλαιπωρία αυτή του κόσμου για την οποία εμείς απολογούμαστε και θεωρούμε ότι δεν πρέπει να ξαναγίνει πρέπει να βρούμε ακριβώς για ποιο λόγο έγινε. Όποιος είναι υπαίτιος να λογοδοτήσει για αυτό και να διασφαλίσουμε ότι δεν θα ξανασυμβεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ξιφαράς.

ΔΗΜ: Πότε διαπιστώθηκε αυτό; Γιατί από ότι έχω καταλάβει δεν πάρθηκε ένα τηλέφωνο από την Αττική οδό να πει στην πολιτική προστασία «δεν μπορούμε , παρακαλώ να παρέμβετε»

«Όχι αυτό δεν έγινε ποτέ απλά κάποια στιγμή γύρω στις 7 με 8 η ώρα το απόγευμα που ψάξαμε με ποιο τρόπο μπορεί να παρέμβει ο δικός μας μηχανισμός για να κάνει αυτό που δεν μπορούσε να κάνει ο παραχωρησιούχος. Εκεί μπήκαμε στη διαδικασία ακόμα και να ανοίξουμε με ιδιαίτερη δυσκολία το κομμάτι του προαστιακού για να μπορέσουμε να φέρουμε τρένο το οποίο κινούνταν παράλληλα με την Αττική οδό για να απεγκλωβίσει κόσμο. Αλλά και αυτό ήταν μια δύσκολη διαδικασία γιατί πολύς κόσμος δεν ήθελε να εγκαταλείψει το αυτοκίνητό του και να φύγει και δεν μπορούσε να τον αναγκάσεις», επισήμανε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών.

«Εμείς κάναμε ότι ήταν απαραίτητο έτσι ώστε να μπορέσουμε να μεταφέρουμε περισσότερα από 600 άτομα τα οποία πήγαν στο αεροδρόμιο βρήκαν εκεί ασφαλές κατάλυμα, θέρμανση, φαγητό και τους περιποιήθηκαν όπως έπρεπε και σήμερα αυτοί οι άνθρωποι φεύγουν από το αεροδρόμιο για να μπορέσουν να γυρίσουν προς τα σπίτια τους», διαμήνυσε κλείνοντας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!