THEPOWERGAME
Δέκα νέες ψηφιακές υπηρεσίες έθεσε σε λειτουργία ο Δήμος Περιστερίου, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του και της άμεσης εξυπηρέτησης πολιτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα μετακίνησης ή έχουν ιδιαίτερες ανάγκες. Όλες αφορούν στο πεδίο της Κοινωνικής Μέριμνας, αλλά και σε αυτό της προστασίας αδέσποτων ζώων και αυξάνουν σε 39 πλέον το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών, που προσφέρει ο Δήμος των δυτικών προαστείων.
Συγκεκριμένα, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας (peristeri.gr), οι δημότες θα μπορούν να αιτηθούν ή να καταθέσουν δικαιολογητικά για προνοιακά επιδόματα αναπηρίας, για επίδομα ανασφάλιστων υπερηλίκων, για επίδομα Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος και για επιδόματα στέγασης, γέννησης, εξόδων κηδείας απόρων και ανασφάλιστων πολιτών.
Σχετικά με τα αδέσποτα ζώα, ψηφιακά μπορούν πλέον να γίνονται οι αιτήσεις περίθαλψης, στείρωσης αδέσποτων ζώων συντροφιάς (σκύλοι και γάτες), ένταξης στο μητρώο εθελοντών φροντίδας αδέσποτων του Δήμου και αποστολής ηλεκτρονικής σήμανσης.
«Για εμάς ο πιο αδύναμος συμπολίτης μας έχει προτεραιότητα. Και τώρα με την χρήση της τεχνολογίας ανοίγουμε υπηρεσίες που δίνουν δυνατότητες σε όλους για συμμετοχή, ενημέρωση και εξυπηρέτηση», τόνισε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης και πρόσθεσε: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Περιστερίου προχωρά και καθημερινά αποτελούμε πρότυπο έξυπνου και ψηφιακού Δήμου. Και κυρίως, βάζοντας στο επίκεντρο της δράσης μας εκείνον που το έχει περισσότερο ανάγκη».
Από τη δική του πλευρά, ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας Γιώργος Τσίνας, ανέφερε: «Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού και της διάθεσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους συμπολίτες μας, ανοίγουμε τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα στην Κοινωνική Μέριμνα του Δήμου Περιστερίου. Συνολικά οι ψηφιακές υπηρεσίες μας φθάνουν τις 39. Στις επόμενες ημέρες θα δοθεί η δυνατότητα για ακόμα περισσότερες αιτήσεις, που θα καλύψουν πλήρως τις υπηρεσίες της Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου μας και θα δώσουν ακόμη περισσότερες δυνατότητες στους δημότες μας για απομακρυσμένη εξυπηρέτηση, διοργανώνοντας ακόμη και τηλεσυνεδρίες με ψυχολόγους στα Κέντρα Κοινότητας». Και κατέληξε λέγοντας: «Το Περιστέρι γίνεται καθημερινά ακόμη πιο λειτουργικό και ακόμη πιο έξυπνο».