THEPOWERGAME
Μεγάλο αγκάθι αποτελούν οι νέοι συνδρομητές για τα έσοδα του Netflix, καθώς το δ’ τρίμηνο του 2021 αυτοί ήταν λιγότεροι από το αναμενόμενο, ενώ η πτώση αυτή θα συνεχιστεί και το 2022, καθώς πλέον τα περιοριστικά μέτρα έχουν χαλαρώσει και έχει αρχίσει σταδιακά η επιστροφή στην κανονικότητα.
Ειδικότερα, η μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming ανέφερε ότι πρόσθεσε 8,28 εκατομμύρια συνδρομητές στο δ’ τρίμηνο του 2021, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν 8,39 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv. Η ίδια η εταιρεία εκτιμούσε ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 8,5 εκατ. Συνολικά, στο τέλος του 2021 η πλατφόρμα αριθμεί 221,8 εκατ. συνδρομητές.
Το Netflix πρόσθεσε περισσότερους από 36 εκατομμύρια πελάτες το 2020 και 18,2 εκατομμύρια το 2021. Το 2022 εκτιμάται πως η αύξηση των συνδρομητών θα επιστρέψει στους προ πανδημίας ρυθμούς, ενώ τα στελέχη της εταιρείας αναμένουν μόλις 2,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές στο α’ τρίμηνο, δηλαδή λιγότερους από τους μισούς που προβλέπουν (5,8 εκατ.) οι αναλυτές, σύμφωνα με τη FactSet.
Η μεγάλη άνοδος στην προσθήκη συνδρομητών κατά την πανδημία εξασθένησε, καθώς οι άνθρωποι, κουρασμένοι από τα lockdown και τις καραντίνες, αναζητούν προσωπική ψυχαγωγία εκτός σπιτιού.
Τα στελέχη της Netflix δήλωσαν ότι η έλλειψη νέων πρωτότυπων προγραμμάτων, ειδικά στις αρχές του τριμήνου, ήταν ένας παράγοντας που επηρέασε τις προβλέψεις τους. Το επερχόμενο πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει νέους κύκλους των σειρών “Ozark”, “Bridgerton” και “Stranger Things” και ένα ντοκιμαντέρ τριών επεισοδίων για τον Kanye West.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα ύψους 7,71 δισ. δολαρίων στο δ’ τρίμηνο, που συνάδουν με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.