Γ.Δ.
1428.81 -1,26%
ACAG
-0,68%
5.86
BOCHGR
-0,86%
4.59
CENER
-2,00%
9.79
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,11%
9.49
NOVAL
-2,26%
2.6
OPTIMA
-0,31%
12.88
TITC
-1,27%
34.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.36
ΑΒΑΞ
-3,27%
1.48
ΑΒΕ
+1,28%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
2.98
ΑΛΦΑ
-3,03%
1.49
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.56
ΑΡΑΙΓ
-3,65%
10.57
ΑΣΚΟ
-1,81%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7.04
ΑΤΕΚ
+0,47%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.66
ΑΤΤ
-5,02%
4.54
ΑΤΤΙΚΑ
+1,32%
2.3
ΒΙΟ
-2,44%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,61%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-0,87%
2.28
ΓΕΒΚΑ
+2,94%
1.4
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,47%
17.44
ΔΑΑ
+0,11%
7.598
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-2,00%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-0,15%
3.26
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,29%
0.314
ΕΒΡΟΦ
-2,55%
1.53
ΕΕΕ
+1,38%
32.36
ΕΚΤΕΡ
-2,64%
1.698
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
-1,24%
1.995
ΕΛΛ
-1,12%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,07%
1.892
ΕΛΠΕ
-1,28%
6.95
ΕΛΣΤΡ
+0,49%
2.07
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.69
ΕΛΧΑ
-2,55%
1.832
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-3,25%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
7.65
ΕΥΑΠΣ
-1,54%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-2,32%
1.975
ΕΧΑΕ
-2,76%
4.41
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.49
ΙΚΤΙΝ
-4,86%
0.333
ΙΛΥΔΑ
-2,78%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,72%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-2,45%
1.116
ΙΝΤΕΚ
-0,83%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-0,41%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-2,57%
3.035
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
-2,45%
1.59
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.406
ΚΟΥΑΛ
-2,36%
1.16
ΚΟΥΕΣ
-1,92%
5.1
ΚΡΙ
-1,12%
13.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,43%
1.055
ΛΑΒΙ
-3,79%
0.786
ΛΑΜΔΑ
-0,53%
7.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
-3,23%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
-0,73%
1.36
ΛΟΥΛΗ
-2,26%
2.59
ΜΑΘΙΟ
+5,63%
0.75
ΜΕΒΑ
-1,29%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,44%
3.39
ΜΙΝ
-2,54%
0.575
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,51%
20.9
ΜΟΝΤΑ
+0,55%
3.67
ΜΟΤΟ
-1,85%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-1,91%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
+0,75%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-3,09%
33.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-2,53%
0.77
ΞΥΛΚ
-2,17%
0.27
ΞΥΛΠ
+4,35%
0.384
ΟΛΘ
-1,39%
21.3
ΟΛΠ
+0,18%
27.1
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.43
ΟΠΑΠ
-1,45%
15.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,59%
0.804
ΟΤΕ
-2,22%
15.39
ΟΤΟΕΛ
-1,45%
10.84
ΠΑΙΡ
-2,75%
0.992
ΠΑΠ
+3,04%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,85%
3.72
ΠΕΡΦ
-2,41%
6.49
ΠΕΤΡΟ
-1,23%
8
ΠΛΑΘ
-1,59%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-1,27%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,15%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
-1,14%
1.74
ΣΑΡ
-1,11%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,01%
0.342
ΣΙΔΜΑ
-3,29%
1.615
ΣΠΕΙΣ
-4,36%
6.14
ΣΠΙ
-3,54%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.25
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,61%
1.584
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.25
ΦΡΙΓΟ
-3,25%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,80%
3.82
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στο επίκεντρο σύσκεψης Πλακιωτάκη – Κικίλια

Με στόχο να υπάρξει καλύτερος προγραμματισμός στις αφίξεις και αναχωρήσεις κρουαζιερόπλοιων (berth allocation) στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών και στην ενίσχυση των τοπικών οικονομιών, πραγματοποιήθηκε σήμερα ευρεία σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με την συμμετοχή των υπουργών Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιάννη Πλακιωτάκη και Βασίλη Κικίλια, αντίστοιχα, αλλά και άλλων υπηρεσιακών παραγόντων των δύο Υπουργείων.

Μετά το πέρας της σύσκεψης, όπου εξετάστηκε η ιδιαίτερη σημασία του μηχανισμού διαχείρισης ροών και προγραμματισμού κίνησης, ο κ. Πλακιωτάκης υπογράμμισε την άριστη συνεργασία που έχουν αναπτύξει τα δύο υπουργεία στον κρίσιμο τομέα της τουριστικής βιομηχανίας τονίζοντας: «Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που ανέπτυξε αυτόν τον μηχανισμό, ο οποίος αναμένεται να αποτελέσει ένα ιδιαιτέρως χρήσιμο εργαλείο στην εξυπηρέτηση των πλοίων και των επισκεπτών, αλλά και να ενισχύσει τις τοπικές οικονομίες, συμβάλλοντας στον καλύτερο προγραμματισμό τροφοδοσίας των κρουαζιερόπλοιων και τη γενικότερη του τοπικού τουριστικού συστήματος σε κάθε προορισμό».

Ο κ. Κικίλιας από την πλευρά του αφού ευχαρίστησε τον κ. Πλακιωτάκη για την φιλοξενία, τόνισε ότι «μετά από απόφαση του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στο στρατηγικό μας πλάνο για τον βιώσιμο τουρισμό, ιδιαίτερα στα brands της χώρας όπως είναι για παράδειγμα η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Κρήτη, ξεκινάμε ένα πρόγραμμα υποστήριξης της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Ένα πρόγραμμα που θα ενισχύσει τους κατοίκους και τους επισκέπτες των περιοχών. Επεξεργαζόμαστε με το Υπουργείο Ναυτιλίας ένα σχέδιο για το berth allocation, τη διαχείριση της κρουαζιέρας, προσθέτοντας και ποιοτικά χαρακτηριστικά σε συνεργασία με φορείς και τους επαγγελματίες του χώρου, έτσι ώστε να μπορέσουμε αυξήσουμε τους προορισμούς κρουαζιέρας και να φέρουμε παραπάνω έσοδα στη χώρα. Ταυτόχρονα, ξεκινώντας από φέτος στη Σαντορίνη, θέλουμε να διαχειριστούμε τις ροές των κρουαζιεροπλοίων, έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερες υπηρεσίες για τους επιβάτες και τους επισκέπτες, αλλά και ποιότητα ζωής για τους κατοίκους των νησιών».

Κλείνοντας, ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι «το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με την ολιστική διαχείριση των προορισμών, μέσω της αξιοποίησης νέων τεχνολογιών, αλλά και με επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές, διασφαλίζει κανόνες ασφαλούς ναυσιπλοΐας και προσέγγισης σε θαλάσσιες περιοχές και λιμάνια με υψηλή κυκλοφορία, ενώ ταυτοχρόνως, αυτό είναι κάτι που συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της ποιότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στον τομέα της κρουαζιέρας, τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα».

«Είμαι βέβαιος», κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης, «ότι η άνοδος στην κρουαζιέρα θα είναι σημαντική το 2022, ενισχύοντας τις τοπικές κοινωνίες και συμβάλλοντας στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!