Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+1,12%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.58
NOVAL
-0,92%
2.691
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,35%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,56%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,69%
2.705
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.633
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
+2,37%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-0,89%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,92%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,48%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
-0,15%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-1,14%
11.27
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
+0,06%
32.1
ΕΚΤΕΡ
-1,17%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,95%
8.085
ΕΛΣΤΡ
-1,31%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
1.72
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,46%
8.064
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,81%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+0,66%
2.132
ΕΧΑΕ
-0,74%
4.715
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.52
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.02
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-1,16%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,08%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,22%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,31%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-3,45%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
-1,27%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+3,19%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,17%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+6,58%
0.81
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+21,30%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,95%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+1,08%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,42%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
+1,23%
0.986
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,78%
25.95
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,59%
13.56
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.8
ΠΑΙΡ
+0,87%
1.16
ΠΑΠ
+0,41%
2.46
ΠΕΙΡ
+0,33%
3.66
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,79%
3.83
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,54%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-5,26%
1.98
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,43%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις της Όμικρον στις αεροπορικές εταιρείες

Με τη διασπορά της νέας μετάλλαξης Όμικρον, η οποία είναι τρεις φορές πιο μολυσματική σε σύγκριση με προηγούμενα στελέχη, ορισμένες αεροπορικές εταιρείες αρχίζουν να «υποφέρουν». Τα μέλη των πληρωμάτων τους βγαίνουν εκτός υπηρεσίας και υποχρεώνονται στην ακύρωση εκατοντάδων ή και χιλιάδων πτήσεων. Τα έσοδα μειώνονται και οι επενδυτές παραμένουν αβέβαιοι. Η ProfitLevel προχώρησε στην ανάλυση μεγάλων αεροπορικών εταιρειών.

Delta Air Lines

H Covid κατέβαλε μεγάλο μέρος του πληρώματος της Delta Air Lines με αποτέλεσμα η αεροπορική εταιρεία να αρχίσει να ακυρώνει πολλές πτήσεις από την περίοδο των Χριστουγέννων. Η αύξηση των κρουσμάτων της COVID-19 επέφερε στην εταιρεία ζημιά κατά το πρώτο τρίμηνο, ωστόσο η ζήτηση για ταξίδια αναμένεται να αυξηθεί σταδιακά το 2022, οπότε και οι αεροπορικές εταιρείες θα σημειώσουν τελικά κέρδος. Το τέταρτο τρίμηνο ήταν προσοδοφόρο για τη Delta, καθώς σημείωσε τα υψηλότερα έσοδά της από το τέλος του 2019. Αυτό οφειλόταν κυρίως στις κρατήσεις πτήσεων για διακοπές καθώς και στο αυξημένο ενδιαφέρον για επαγγελματικά ταξίδια. Τα έσοδα ανέβηκαν στα 9,47 δισ. δολάρια ξεπερνώντας τις προσδοκίες. Ωστόσο, σε σύγκριση με την προ πανδημίας εποχή, τα έσοδα εξακολουθούν να κινούνται σε χαμηλότερο επίπεδο. Η μετοχή έκανε άλμα άνω του 2% μετά την ανακοίνωση των θετικών αποτελεσμάτων.

Η απόδοση της Delta Air Lines Inc τα τελευταία πέντε χρόνια. (Πηγή: www.investing.com)

United Airlines

Ο τουρισμός καθώς και η αεροπορική βιομηχανία βρίσκονται στην απόλυτη ανάγκη διακοπής της εξάπλωσης του κορoνοϊού. Ωστόσο, προς το παρόν κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να συμβαίνει. Ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών έχει υποστεί εκτός αυτού και το πλήγμα των κακών χειμερινών καιρικών συνθηκών, των συνολικών χαμηλών επιπέδων στελέχωσης και τελευταίο αλλά καθόλου ασήμαντο, τη μετάλλαξη Όμικρον που διασπείρεται ταχύτατα. Η αμερικανική αεροπορική εταιρεία United Airlines αναμένει ήδη απώλεια – 2,12 USD ανά μετοχή. Η εταιρεία, εκτός από το πλήγμα της μετάλλαξη Όμικρον, βρίσκεται αντιμέτωπη και με τους συνεχείς ταξιδιωτικούς περιορισμούς, οι οποίοι επιδεινώνουν το πρόβλημα.

Πτήσεις χωρίς επιβάτες στην Ευρώπη

Σύμφωνα με τους κανoνισμούς της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες οφείλουν να χρησιμοποιούν τους διαδρόμους προσγείωσής τους στα αεροδρόμια ακόμη και αν δεν διαθέτουν αρκετούς επιβάτες. Αποτέλεσμα αυτού είναι συχνά να πραγματοποιούνται πτήσεις με σχεδόν άδεια αεροπλάνα. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες, ειδικά η Lufthansa και η Brussels Airlines, αναγκάστηκαν να ακυρώσουν χιλιάδες πτήσεις λόγω χαμηλών κρατήσεων. Το πλήγμα από τους κανονισμούς της ΕΕ που απαιτούν από τις αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν τα slots τους είναι ισχυρό και προκύπτει υπό την απειλή αντικατάστασής τους από ανταγωνιστικές αεροπορικές εταιρείες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!