THEPOWERGAME
Έναν πρωτοποριακό και σύγχρονο τρόπο φόρτισης περιλαμβάνει το νέο Kia EV6, καθώς προσφέρει δυνατότητες φόρτισης 800V και 400V χωρίς να απαιτούνται πρόσθετα εξαρτήματα ή αντάπτορες.
Το μοντέλο υποστηρίζει υψηλές ταχύτητες φόρτισης της μπαταρίας από το 10% έως το 80% του περιεχομένου της σε μόλις 18 λεπτά, σε όλες τις εκδόσεις παραλλαγές ή φόρτιση 100 χιλιομέτρων αυτονομίας σε λιγότερο από 4,5 λεπτά στην έκδοση 2WD με την μπαταρία 77,4 kWh. Το σύστημα φόρτισης είναι αποδοτικό λόγω της μονάδας ελέγχου φόρτισης, το οποίο επιτρέπει μια νέα λειτουργία φόρτισης V2L ισχύος έως και 3,6 kW ισχύος. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει από εξωτερικές οικιακές συσκευές έως και άλλα ηλεκτρικά οχήματα.
Για παράδειγμα, η λειτουργία V2L μπορεί να τροφοδοτήσει ταυτόχρονα με ενέργεια μια τηλεόραση 55 ιντσών και ένα κλιματιστικό για περισσότερο από 24 ώρες. Στο εσωτερικό της καμπίνας, μια εύχρηστη θύρα φόρτισης που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα επιτρέπει στους επιβάτες να φορτίζουν συσκευές από την μπαταρία του οχήματος χωρίς να χρειάζονται επιπλέον προσαρμογείς. Επιπλέον, το EV6 έχει σχεδιαστεί για να ρυμουλκεί έως και 1.600 κιλά όταν είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 77,4 kWh, σε εκδόσεις RWD και AWD. Για όσους επιλέξουν την έκδοση μπαταρίας 58 kWh, το EV6 προσφέρει έως και 750 κιλά δυνατότητα έλξης ρυμούλκησης.
Το EV6 είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, ενώ περιλαμβάνει προαιρετικά μία αποδοτική αντλία θερμότητας της πιο πρόσφατης γενιάς, η οποία εκμεταλλεύεται τις απώλειες θερμότητας από το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου. Αυτό εξασφαλίζει ότι ακόμη και στους -7 βαθμούς Κελσίου, το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει το 80% της αυτονομίας του, όπως σε συνθήκες με 25 βαθμούς Κελσίου. Παράλληλα οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ έξι επιπέδων ανάκτησης (0, από το 1 έως το 3, i- PEDAL ή auto mode). Η λειτουργία i-PEDAL επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ανακτά τη μέγιστη ποσότητα ενέργειας από τα φρένα του και ταυτόχρονα επιτρέπει στον οδηγό να επιβραδύνει ήπια το αυτοκίνητο δίχως να χρειάζεται να πατήσει το πεντάλ φρένου.