THEPOWERGAME
Η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων έφεραν αύξηση 9% στις online λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ που διαμορφώθηκαν στα 204,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έκθεση της Adobe που εξέτασε πάνω από 1 τρισ. επισκέψεις Αμερικανών καταναλωτών σε ιστοσελίδες του λιανεμπορίου.
Σύμφωνα με την έκθεση, πρόκειται για αύξηση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2020 και το μεγαλύτερο επίπεδο χρημάτων που καταναλωτών οι Αμερικανοί καταναλωτές από τότε που η Adobe ξεκίνησε να καταρτίζει τη σχετική λίστα.
Παράλληλα, οι τιμές των προϊόντων παρουσιάστηκαν αυξημένες άνω του 3% σε ετήσιο επίπεδο, ενδεικτικό των επιπτώσεων του αυξημένου πληθωρισμού που καταγράφεται στην αμερικανική οικονομία τους τελευταίους μήνες.
Ακόμα, το μέσο επίπεδο εκπτώσεων για προϊόντα την εορταστική περίοδο διαμορφώθηκε στο 8% έναντι μέσου επιπέδου έκπτωσης 21% το 2020.
Τέλος, η Adobe αναφέρει πως το 43% των συνολικών online αγορών στις ΗΠΑ πραγματοποιήθηκαν από smartphones, έναντι 40% το 2020.