THEPOWERGAME
Σημάδια ανάκαμψης σε σχέση με το 2020 παρουσίασαν οι 4 αγορές που δραστηριοποιείται η Goldair Handling, ωστόσο η συνολική κίνηση υστερεί σημαντικά σε σχέση με το 2019. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την διοίκηση του Ομίλου Goldair εξαιτίας των πρωτόγνωρων καταστάσεων λόγω της πανδημίας, στην ελληνική αγορά το 2021 χαρακτηρίστηκε από τη μεικτή εικόνα των 2 εξαμήνων.
Στο πρώτο εξάμηνο, ο αριθμός των πτήσεων κυμάνθηκε στο 35% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ως αποτέλεσμα των ταξιδιωτικών περιορισμών, αλλά και της καθυστερημένης έναρξης της τουριστικής περιόδου. Αντίθετα, στις αρχές Ιουλίου σημειώθηκε σημαντική αύξηση των πτήσεων, απότοκος της βελτιωμένης τουριστικής κίνησης που παρατηρήθηκε στη χώρα, σε ποσοστό ανάκτησης 75% – 80% του αριθμού πτήσεων σε σχέση πάντα με το 2019. Μεσοσταθμικά, το 2021, πραγματοποιήθηκαν το 67% των πτήσεων σε σχέση με το 2019, ενώ σε σχέση με το 2020, η κίνηση αυξήθηκε κατά 41%.
Όσον αφορά τις αγορές της Βουλγαρίας και της Κύπρου, το αντίστοιχο πτητικό έργο υστέρησε αυτού της ελληνικής αγοράς, με αποτέλεσμα και οι 2 αγορές αθροιστικά να εξυπηρετήσουν λίγο περισσότερο από το 50% των πτήσεων σε σχέση με το 2019.
Ωστόσο, η κίνηση παρουσιάστηκε αυξημένη σε σχέση με το 2020, κατά 24%. Κατά τον δεύτερο χρόνο εξυπηρέτησης των ΑμεΑ στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης, παρατηρήθηκε αργή ανάκτηση της επιβατικής κίνησης, η οποία ήταν θετική (+28%) σε σχέση με το 2020, αλλά αρκετά χαμηλά (-66%) σε σχέση με το 2019.
Στα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας, παραμένει έντονο το ενδιαφέρον για περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό και βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών στις αγορές της Κροατίας και της Σερβίας, με σκοπό την είσοδό της σ’ αυτές.
Παράλληλα, η εταιρεία θα πραγματοποιήσει σημαντική επένδυση στην αγορά επίγειου εξοπλισμού, νεότερης γενιάς και πράσινης τεχνολογίας, στο πλαίσιο του πρόσφατου διαγωνισμού για την ανανέωση της άδειας δραστηριοποίησης στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».
Τέλος, το 2021 βρίσκει την Goldair Handling στην Ινδία και συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο της Bagdogra, πραγματοποιώντας το πρώτο της βήμα σ’ αυτήν την σημαντική και ανερχόμενη αγορά, αναμένοντας την είσοδό της, εντός του 1ου τριμήνου του 2022, στα αεροδρόμια Udaipur και Goa, μέσω του κοινοπρακτικού σχήματος LAS – Goldair Handling.
Σε ό,τι αφορά τον έτερο πυλώνα του Ομίλου, την Goldair Cargo, όπως αναφέρει η διοίκηση, συνεχίζει στην δεύτερη φάση των διαγωνισμών για την αποκρατικοποίηση των Λιμένων Αλεξανδρούπολης και Καβάλας.
Παράλληλα, προχώρησε στον διπλασιασμό της μετοχικής της παρουσίας από το 20 στο 40% στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο.
Η ολοκλήρωση του «Θριάσιο Ι» θα το καταστήσει το μεγαλύτερο κέντρο Logistics όλων των Βαλκανίων με σύγχρονες και «πράσινες» υποδομές, παρέχοντας τον κατάλληλο αποθηκευτικό χώρο εμπορευμάτων σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή Μητρόπολη.