THEPOWERGAME
Ένα νέο εγχείρημα ετοιμάζεται να κάνει η δημοφιλής πλατφόρμα TikTok που φέρεται να επιθυμεί να εισέλθει στον κλάδο της εστίασης, αφού σύμφωνα με το Business Insider ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα αλυσίδα ghost kitchen.
Ειδικότερα, πρόκειται για χώρους στους οποίους θα μαγειρεύεται φαγητό αποκλειστικά για διανομή, με συνταγές που θα βασίζονται στα πιο επιτυχημένα και viral βίντεο που έχουν «ανέβει» στην πλατφόρμα.
Η αρχή θα γίνει τον Μάρτιο του 2022 στις Ηνωμένες Πολιτείες με 300 τέτοια σημεία και σκοπός είναι να υπάρξουν πάνω από 1.000 TikTok Kitchens μέχρι το τέλος του χρόνου.
Η δημοφιλής πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι συνεργάζεται με την Virtual Dining Concepts για να ξεκινήσει μια αλυσίδα τέτοιων χώρων παρασκευής φαγητού από τον Μάρτιο του 2022. Το εγχείρημα που ονομάζεται «TikTok Kitchens», έχει σκοπό να προσφέρει τα διάσημα φαγητά του TikTok στους θαυμαστές του.
Το μενού και η φρενίτιδα με το #FoodTok
Το μενού του εστιατορίου θα περιλαμβάνει γεύματα που έγιναν δημοφιλή από τους χρήστες της πλατφόρμας, όπως pasta feta, μπιφτέκια, παϊδάκια καλαμποκιού και pasta chips. Το μενού αναμένεται να προσαρμοστεί ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες τάσεις στην διαδικτυακή εφαρμογή και θα ενημερώνεται σε τριμηνιαία βάση, σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας.
Το TikTok έχει κατά μέσο όρο πάνω από 130 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα στις ΗΠΑ και ξεπέρασε τα τρία δισεκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως τον Ιούλιο. Το #FoodTok — περιεχόμενο που σχετίζεται με το φαγητό στο TikTok, συμπεριλαμβανομένων πειραματισμών σε συνταγές μαγειρικής — είναι από τις πιο δημοφιλείς «γωνιές» της πλατφόρμας, με τα βίντεό του να συγκεντρώνουν πάνω από 11,5 δισεκατομμύρια προβολές έως τον Δεκέμβριο του 2021. Εύλογα λοιπόν το TikTok στοχεύει να αξιοποιήσει αυτή την πλεονεκτική του θέση στο χώρο του φαγητού.
Η αναζήτηση ενδιαφερομένων και τα έσοδα
Το ΤikTok δίνει τη δυνατότητα σε εστιατόρια σε όλη τη χώρα να μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να γίνουν «εταίροι» στο εγχείρημα, σύμφωνα με το δελτίο τύπου, επιτρέποντάς τους να φιλοξενούν την προετοιμασία φαγητού για παραγγελίες του TikTok Kitchen. Η Virtual Dining Concepts είπε ότι σκοπεύει να ανοίξει 1.000 τέτοιους χώρους παρασκευής φαγητού μέχρι το τέλος του 2022.
«Έσοδα από τις πωλήσεις του TikTok Kitchen θα διατίθενται τόσο για την υποστήριξη των δημιουργών που ενέπνευσαν το μενού όσο και για την ενθάρρυνση και την παροχή βοήθειας σε άλλους δημιουργούς να εκφραστούν στην πλατφόρμα», σημειώνει το ίδιο το TikTok.