Γ.Δ.
1430.04 +0,46%
ACAG
-0,51%
5.87
CENER
-0,61%
9.84
CNLCAP
-0,68%
7.35
DIMAND
+0,59%
8.55
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,18%
11.7
TITC
0,00%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,70%
1.436
ΑΒΕ
-2,43%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
+10,23%
0.97
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.67
ΑΛΦΑ
+0,37%
1.616
ΑΝΔΡΟ
-2,48%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+2,26%
11.78
ΑΣΚΟ
+1,01%
3.01
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,18%
6
ΒΙΟΚΑ
+0,82%
2.47
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.295
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+1,02%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.6
ΔΑΑ
+0,05%
7.764
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,62%
11.39
ΔΟΜΙΚ
+1,05%
3.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.324
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
32
ΕΚΤΕΡ
+1,55%
4.27
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,30%
2.33
ΕΛΛ
-0,37%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,97%
2.59
ΕΛΠΕ
+0,83%
7.915
ΕΛΣΤΡ
+3,23%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.704
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.878
ΕΝΤΕΡ
+0,64%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+3,15%
1.31
ΕΤΕ
+1,36%
7.886
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+1,29%
5.49
ΕΥΡΩΒ
+1,56%
2.087
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.78
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
-2,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-0,99%
5.01
ΙΝΛΙΦ
-1,69%
4.65
ΙΝΛΟΤ
+3,33%
1.24
ΙΝΤΕΚ
+1,62%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,31%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-0,80%
1.245
ΙΝΤΚΑ
+3,76%
3.45
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
+2,22%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-0,64%
1.56
ΚΟΡΔΕ
+0,21%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,32%
1.198
ΚΟΥΕΣ
-0,95%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,19%
1.165
ΛΑΒΙ
+1,16%
0.869
ΛΑΜΔΑ
+2,03%
7.04
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-10,14%
0.266
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+1,54%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-1,12%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-1,10%
3.59
ΜΙΝ
-9,84%
0.55
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,43%
23.1
ΜΟΝΤΑ
+4,91%
3.42
ΜΟΤΟ
+0,73%
2.745
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-1,60%
1.845
ΜΠΤΚ
-9,48%
0.525
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
+6,06%
2.8
ΝΑΥΠ
-0,21%
0.938
ΞΥΛΚ
+2,67%
0.269
ΞΥΛΠ
+2,82%
0.51
ΟΛΘ
-0,96%
20.7
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
+0,81%
2.48
ΟΠΑΠ
+0,68%
14.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,01%
0.885
ΟΤΕ
-2,75%
13.42
ΟΤΟΕΛ
+1,57%
11.66
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
-1,21%
2.45
ΠΕΙΡ
+1,06%
3.63
ΠΕΤΡΟ
+3,58%
8.68
ΠΛΑΘ
-0,39%
3.81
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+2,82%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,73%
6.9
ΠΡΟΦ
+4,20%
4.84
ΡΕΒΟΙΛ
+4,00%
2.08
ΣΑΡ
+0,73%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+0,89%
0.342
ΣΙΔΜΑ
+3,85%
1.62
ΣΠΕΙΣ
+0,92%
6.6
ΣΠΙ
+2,47%
0.664
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,41%
19.62
ΤΖΚΑ
+3,69%
1.545
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,86%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+3,48%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.88
ΧΑΙΔΕ
+3,88%
0.67

Καραγιάννης: Έργα 13 δισ. ευρώ και 200.000 θέσεις εργασίας το 2022

Τη διαβεβαίωση ότι η Ελλάδα το 2022 θα γίνει ένα απέραντο εργοτάξιο, έδωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα RealNews, από το μεγάλο πλάνο έργων που έχει δρομολογηθεί, ύψους 13 δισεκατομμυρίων ευρώ, θα δημιουργηθούν περίπου 200.000 νέες θέσεις εργασίας, άμεσες και έμμεσες, ενώ τα οφέλη θα είναι απτά οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά.

«Δώσαμε μία μάχη με το χρόνο για να υπερβούμε χρόνιες παθογένειες και το 2021 ξεκίνησαν πολλά έργα που ήταν κολλημένα είτε σε διαγωνιστικές διαδικασίες, είτε παρέμεναν για χρόνια στα συρτάρια με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος στην Πελοπόννησο και τον ΒΟΑΚ στην Κρήτη» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Ποια έργα θα δημοπρατηθούν άμεσα

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στα έργα που θα δημοπρατηθούν άμεσα και αφορούν, την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, το Μπράλος – Άμφισσα και το Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ, συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ.

Σημείωσε ότι, έως το τέλος του έτους θα κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές για τρία μεγάλα έργα ΣΔΙΤ ύψους 1 δισ. ευρώ. Πρόκειται για τα έργα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, το Flyover στη Θεσσαλονίκη και το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

«Μιλάμε για συγκεκριμένα αποτελέσματα μιας πολιτικής που εφαρμόζεται με ευθύνη του Υπουργού Κώστα Καραμανλή εδώ και 2,5 χρόνια» πρόσθεσε.

Μεγάλα Έργα Υποδομών αλλάζουν την εικόνα της Αττικής

Ειδικά για την Αττική, όπου συγκεντρώνεται ο μισός πληθυσμός της χώρας, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «είναι η ώρα για νέα έργα», σημειώνοντας ότι «το τελευταίο μεγάλο συγκοινωνιακό έργο που υλοποιήθηκε, ήταν η Αττική Οδός πριν από 20 περίπου χρόνια».

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού είναι συγκεκριμένα έργα που δουλεύονται μεθοδικά εδώ και αρκετό καιρό. Ήδη τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, ένα έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ.

«Συνεχίζουμε το επόμενο διάστημα με τις επεκτάσεις προς Λαύριο, Ραφήνα και φυσικά το μεγάλο έργο της Περιφερειακής Υμηττού, με τη μεγάλη σήραγγα στην Ηλιούπολη που θα καταλήγει στη λεωφόρο Βουλιαγμένης» υπογράμμισε.

Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη νέα Γραμμή 4 του Μετρό με 15 νέους σταθμούς που συμβασιοποιήθηκε και ήδη ξεκίνησε με εργοτάξια να έχουν στηθεί σε αρκετούς σταθμούς.

Σημαντικά για το Λεκανοπέδιο θα είναι και τα σιδηροδρομικά έργα που ξεκίνησαν πρόσφατα και αφορούν τις σιδηροδρομικές συνδέσεις των λιμένων Λαυρίου και Ραφήνας που περιέχονται στο μεγάλο πρόγραμμα νέων έργων της ΕΡΓΟΣΕ, ύψους 4 δισ. ευρώ.

«Με τα μεγάλα έργα υποδομών, που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, η Αττική θα αλλάξει εικόνα τα επόμενα χρόνια» διαβεβαίωσε ο κ. Καραγιάννης.

Αναβαθμίζεται η Δυτική Αττική

Στη συνέχεια, εστίασε στα έργα που αφορούν στη Δυτική Αττική, τονίζοντας ότι: «Στις αρχές του επόμενου έτους δημοπρατείται ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής με προϋπολογισμό 100 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ένα έργο ιδιαίτερα σημαντικό, αφού θα εξασφαλίσει τη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, τον Πειραιά και το υπόλοιπο δίκτυο για τις περιοχές των Άνω Λιοσίων, των Μεγάρων, του Ασπροπύργου, της Ελευσίνας και πολλές μικρότερες που διαπερνά».

Επίσης, εντός του 2022 θα ολοκληρωθούν και οι μελέτες για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς. Ενώ, μίλησε και για τη Σύνδεση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό και την ολοκλήρωση του Κόμβου Σκαραμαγκά, ένα έργο που θα βελτιώσει την κυκλοφορία στην Εθνική Οδό και θα δώσει λύσεις στο πρόβλημα της κίνησης.

Με Μετρό και Τραμ Συγκοινωνιακός κόμβος ο Πειραιάς

Στον χάρτη των σημαντικών έργων υποδομών, ξεχωριστή θέση έχει και ο Πειραιάς.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «Ο Πειραιάς είχε μείνει πίσω για δεκαετίες σε επίπεδο υποδομών, με αποτέλεσμα να έχουμε φτάσει στο 2021 και το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να μη συνδέεται με το μετρό. Το καλοκαίρι του 2022 αυτό αλλάζει και με την παράδοση των σταθμών σε Μανιάτικα, Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο θα εξυπηρετούνται 132.000 επιβάτες ημερησίως και θα μειωθούν κατά 23.000 τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στου δρόμους».

Από την άλλη πλευρά, το Τραμ που έχει ήδη φτάσει στον Πειραιά θα διευκολύνει κυρίως τους πολίτες που έρχονται από το Νέο Φάληρο, το Μοσχάτο, τη Καλλιθέα και τα υπόλοιπα Νότια προάστια.

«Με το Τραμ και το Μετρό, ο Πειραιάς θα μετατραπεί σε σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο» σημείωσε.

Εξάλλου, προχωράει και η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος για την οποία αναμένεται η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων.

«Έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την υλοποίηση έργων που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα αλλάξει την εικόνα όλου του λεκανοπεδίου» κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!