Γ.Δ.
1408.05 +0,13%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
-1,13%
4.39
CENER
-1,86%
8.44
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-0,97%
8.2
NOVAL
-0,22%
2.27
OPTIMA
-2,15%
12.74
TITC
+1,05%
38.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+5,87%
1.48
ΑΒΕ
+2,87%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+1,05%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
+0,55%
3.665
ΑΛΦΑ
-0,49%
1.515
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,02%
9.66
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-5,00%
0.57
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,15%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-1,68%
1.76
ΒΙΟΣΚ
+1,45%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,88%
18.36
ΔΑΑ
+1,12%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-1,37%
11.55
ΔΟΜΙΚ
-0,93%
2.665
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+1,09%
1.385
ΕΕΕ
-0,35%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+1,48%
1.512
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,21%
1.734
ΕΛΠΕ
+0,82%
6.765
ΕΛΣΤΡ
-0,99%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,97%
1.87
ΕΛΧΑ
+0,33%
1.852
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
+1,57%
6.99
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+0,64%
2.058
ΕΧΑΕ
+2,09%
4.4
ΙΑΤΡ
-1,95%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-1,31%
0.301
ΙΛΥΔΑ
+2,15%
1.9
ΙΝΚΑΤ
+1,04%
4.88
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.31
ΙΝΛΟΤ
-0,11%
0.929
ΙΝΤΕΚ
+2,63%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+0,60%
0.998
ΙΝΤΚΑ
-1,63%
2.71
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.455
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+2,45%
1.088
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
-1,40%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-2,54%
0.922
ΛΑΒΙ
+1,10%
0.734
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+1,96%
2.08
ΜΕΡΚΟ
-9,50%
40
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-1,96%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,10%
19.37
ΜΟΝΤΑ
-1,60%
3.69
ΜΟΤΟ
-1,38%
2.51
ΜΟΥΖΚ
-2,31%
0.635
ΜΠΕΛΑ
+0,57%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
0,00%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,41%
21
ΟΛΠ
+0,81%
31.25
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,41%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
-0,99%
14.98
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,44%
3.599
ΠΕΡΦ
-1,10%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.88
ΠΛΑΘ
0,00%
3.935
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
+0,94%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,22%
0.333
ΣΙΔΜΑ
+2,67%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-2,13%
5.52
ΣΠΙ
+0,40%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
+1,77%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,62%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Toyota: Επενδύει 35 δισ. δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων

Επενδύσεις που θα φτάσουν τα 4 τρισ. γιεν (35 δισ. δολάρια) για την κατασκευή 30 ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) έως το 2030, ανακοίνωσε η Toyota. Η κίνηση αυτή γίνεται στην προσπάθεια της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο από άποψης πωλήσεων να αξιοποιήσει την αναπτυσσόμενη αγορά των οχημάτων με μηδενικούς ρύπους.

Η επένδυση αυτή που ανακοινώθηκε την Τρίτη και αποτελεί μέρος μια συνολικής επένδυσης ύψους 8 τρισ. γιεν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, όπως σημείωσε η εταιρεία.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ακίο Τογιόντα, στόχος είναι έως το 2030 οι ετήσιες πωλήσεις των BEV να φθάσουν στα 3,5 εκατ., αριθμός που ισοδυναμεί με περίπου το ένα τρίτο των σημερινών πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Η τελευταία δέσμευση για τα BEV ξεπερνά αυτή των 15 μοντέλων, μοντέλα τα οποία η Toyota έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι σχεδίαζε να είναι διαθέσιμα έως το 2025.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά βρίσκεται πίσω σε σχέση με τα πλήρως ηλεκτροκίνητα (EV), δήλωσε επίσης ότι σχεδιάζει να επενδύσει 2 τρισ. γιεν στην παραγωγή μπαταριών έως το 2030, από 1,5 τρισ. γιεν που είχε ανακοινώσει νωρίτερα.

Τα EV εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μικρό μέρος των πωλήσεών της, εντούτοις η αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με τις νέες ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 41% το 2020, ακόμη και όταν η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων συρρικνώθηκε κατά ένα έκτο εκείνο το έτος.

Τον Νοέμβριο, η Toyota αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια δέσμευση που υπέγραψαν έξι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ άλλων η General Motors και η Ford για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων έως το 2040. Για την απόφασή της αυτή υποστήριξε ότι δεν είναι όλες οι αγορές έτοιμες για να μεταβούν στα πράσινα οχήματα μέχρι τότε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!