Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Toyota: Επενδύει 35 δισ. δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων

Επενδύσεις που θα φτάσουν τα 4 τρισ. γιεν (35 δισ. δολάρια) για την κατασκευή 30 ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) έως το 2030, ανακοίνωσε η Toyota. Η κίνηση αυτή γίνεται στην προσπάθεια της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο από άποψης πωλήσεων να αξιοποιήσει την αναπτυσσόμενη αγορά των οχημάτων με μηδενικούς ρύπους.

Η επένδυση αυτή που ανακοινώθηκε την Τρίτη και αποτελεί μέρος μια συνολικής επένδυσης ύψους 8 τρισ. γιεν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, όπως σημείωσε η εταιρεία.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ακίο Τογιόντα, στόχος είναι έως το 2030 οι ετήσιες πωλήσεις των BEV να φθάσουν στα 3,5 εκατ., αριθμός που ισοδυναμεί με περίπου το ένα τρίτο των σημερινών πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Η τελευταία δέσμευση για τα BEV ξεπερνά αυτή των 15 μοντέλων, μοντέλα τα οποία η Toyota έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι σχεδίαζε να είναι διαθέσιμα έως το 2025.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά βρίσκεται πίσω σε σχέση με τα πλήρως ηλεκτροκίνητα (EV), δήλωσε επίσης ότι σχεδιάζει να επενδύσει 2 τρισ. γιεν στην παραγωγή μπαταριών έως το 2030, από 1,5 τρισ. γιεν που είχε ανακοινώσει νωρίτερα.

Τα EV εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μικρό μέρος των πωλήσεών της, εντούτοις η αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με τις νέες ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 41% το 2020, ακόμη και όταν η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων συρρικνώθηκε κατά ένα έκτο εκείνο το έτος.

Τον Νοέμβριο, η Toyota αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια δέσμευση που υπέγραψαν έξι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ άλλων η General Motors και η Ford για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων έως το 2040. Για την απόφασή της αυτή υποστήριξε ότι δεν είναι όλες οι αγορές έτοιμες για να μεταβούν στα πράσινα οχήματα μέχρι τότε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!