THEPOWERGAME
Τα σχέδια επέκτασης, καθώς και στοιχεία για την πορεία της Bread Factory στον ένα χρόνο που λειτουργεί υπό νέα μετοχική σύνθεση και διοικητική ομάδα παρουσίασαν χθες σε δημοσιογραφική εκδήλωση ο Διευθύνων Σύμβουλος της κ. Πάνος Δημητρόπουλος και ο Γενικός Διευθυντής της κ. Θανάσης Κολοκυθάς. Η αλυσίδα food hall που ξεκίνησε το 2016 διαθέτει σήμερα 9 καταστήματα – το πιο πρόσφατο άνοιξε πριν από μερικές εβδομάδες στην Λ. Συγγρού στο ύψος του ΦΙΞ – και στόχος της διοίκησης είναι η δημιουργία 2 νέων καταστημάτων κάθε χρόνο.
Όπως αναφέρθηκε, το επόμενο σημείο θα είναι στα νότια προάστια, όπου αυτό το διάστημα εξετάζονται τέσσερα ακίνητα, και ενδιαφέρον υπάρχει στη συνέχεια για επέκταση στην επαρχία όπου σήμερα διαθέτει παρουσία μόνο στην Λάρισα. Προτεραιότητα δίνεται στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν άλλες μεγάλες πόλεις όπως η Πάτρα, η Καλαμάτα και τα Ιωάννινα.
Συνεργασία με τη Μονή Βατοπεδίου
Πέρα από την γεωγραφική ανάπτυξη, η Bread Factory εξετάζει και την προσθήκη νέων concept πέρα από αυτά που έχει αναπτύξει κατά καιρούς με πιο χαρακτηριστικό το τμήμα του mini market το οποίο όπως ανέφερε ο κ. Δημητρόπουλος διαθέτει περίπου 400 κωδικούς και εμπλουτίζεται συνεχώς. Στο συγκεκριμένο τμήμα, πέρα από ταχυκίνητους κωδικούς μεγάλων εταιρειών η αλυσίδα συνεργάζεται με μικρούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ενώ διαθέτει και συνεργασία με την Μονή Βατοπεδίου από όπου προμηθεύεται μέλι, ελαιόλαδο και κρασί.
Πρόσφατα, προστέθηκε και η κατηγορία του παγωτού κάτω από το σήμα Angolo Di Gelato ενώ στην φάση της τελειοποίησης τους είναι οι νέες σειρές των sugar free γλυκών και των vegan προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα μεγάλο μέρος των προϊόντων (συνολικά 1.000 κωδικοί) παρασκευάζονται εντός των καταστημάτων, στοιχείο που δικαιολογεί τον μεγάλο αριθμό εργαζομένων που φθάνουν τα 1.500 άτομα. Τα καταστήματα της Bread Factory λειτουργούν σε 24ωρη βάση και διαθέτουν μεταξύ των άλλων τμήματα αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, έτοιμων γευμάτων, καφέ και μίνι μάρκετ.
Από την έναρξη της πανδημίας, έχει αυξηθεί σημαντικά και η κίνηση του delivery όπου αναλόγως την περιοχή μπορεί να καταλάβει και το 25% των πωλήσεων στον τομέα του φαγητού. Η αλυσίδα δεν διαθέτει δικό της δίκτυο και συνεργάζεται στον τομέα του delivery με τις πλατφόρμες του e-food και της Wolt.
Νέοι μέτοχοι
Εδώ και περίπου έναν χρόνο, η Bread Factory και συγκεκριμένα η εταιρεία Π & Κ Υπηρεσίες Εστίασης Ε.Ε., που διαχειρίζεται το σήμα της από το 2019, άλλαξε μετόχους. Οι παλαιοί μέτοχοι (Ηλίας Πετρόπουλος και Stella Migley) μεταβίβασαν τις μετοχές τους στις 20 Νοεμβρίου του 2020 στον επιχειρηματία από τη Μύκονο Μανώλη Αναστασίου (30%) και στην κυπριακή Thunesia Enterprises Limited (70%), που σύμφωνα με την διοικητική ομάδα αντιπροσωπεύει Κύπριους επενδυτές.
Η Bread Factory, της οποίας σήμερα το κάθε κατάστημα της λειτουργεί σαν ξεχωριστή οικονομική οντότητα, αναμένεται εντός του 2022 να μετατραπεί σε Ανώνυμη Εταιρεία. Τέλος, σε οικονομικό επίπεδο το δίκτυο των καταστημάτων το 2020 πραγματοποίησε πωλήσεις της τάξης των 20 εκατ. ευρώ ενώ για την τρέχουσα χρήση αυτές εκτιμάται ότι θα κυμανθούν στα επίπεδα των 30 εκατ. ευρώ.