Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραμανλής: Τέλος στα προβλήματα του οδικού δικτύου της Λακωνίας

Στα οδικά έργα στη Λακωνία αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι: «Σημαντικές μελέτες μετά από πολλά χρόνια ολοκληρώνονται. Έτσι βάζουμε ένα τέλος στα προβλήματα, που ταλαιπωρούν την ευρύτερη περιοχή της Λακωνίας».

Ειδικότερα, αναφέρθηκε στη βελτίωση της υφιστάμενης Εθνικής Οδού «Σπάρτη – Γύθειο». Πρόκειται για ένα δρόμο μήκους 24,3 περίπου χλμ., εκ των οποίων τα 10,4 χλμ. περίπου αφορούν σε νέα χάραξη. Τα προβλεπόμενα έργα της μελέτης, όπως π.χ. αρτηρία, ισόπεδοι κόμβοι, κάθετο και παράπλευρο οδικό δίκτυο, σε συνδυασμό με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, που αξιοποιείται όπου είναι εφικτό, εξασφαλίζουν επαρκώς τη σύνδεση της Εθνικής με τους γειτονικούς οικισμούς.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό οι αναγκαίες μελέτες είχαν ολοκληρωθεί το 2014 και έθεσε το ρητορικό ερώτημα τι έγινε από το 2014 έως το 2019. «Η απάντηση είναι πολύ απλή: Όπως και στα περισσότερα μεγάλα δημόσια έργα, σχεδόν τίποτα», πρόσθεσε.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ακόμα ότι η Κυβέρνηση από την πλευρά της αντί να κάνει συμπληρωματικές συμβάσεις, οι οποίες θα δημιουργούσαν τεράστια προβλήματα και επιπλέον καθυστερήσεις, ενέκρινε στις 25 Οκτωβρίου τον 1ο Συγκριτικό Πίνακα και επομένως τακτοποιήθηκε το τεχνικό αντικείμενο της Σύμβασης.

Σημείωσε ότι στόχος είναι να ολοκληρωθεί μία μελέτη, που εκκρεμεί εδώ και 10 χρόνια, ώστε να παραδοθεί στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, που είναι και η αναθέτουσα αρχή, ώστε να δημοπρατήσει το έργο.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε επίσης ότι για να «τρέξουν» οι διαδικασίες, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έδωσε εντολή στον παραχωρησιούχο, τη ΜΩΡΕΑΣ Α.Ε., για την εκτέλεση κάποιων συμπληρωματικών αντιπλημμυρικών έργων. Ο παραχωρησιούχος είναι υποχρεωμένος να δώσει και κάποιες επιπλέον μελέτες για αντισταθμιστικά έργα, μέσα στις οποίες εντάσσεται και η εκπόνηση των υπολειπόμενων μελετών για το «Σπάρτη-Γύθειο».

Εκτίμησε δε, ότι θα χρειαστεί ακόμη ένα έτος προκειμένου να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να παραδοθούν στην Περιφέρεια.

Σχετικά με το έργο της Παράκαμψης της Σκάλας – Βλαχιώτη του Δήμου Ευρώτα, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι στις αρχές του 2019 ναυάγησε η προσπάθεια να εκπονηθούν από την Κοινοπραξία Μορέας οι προκαταρκτικές μελέτες της Παράκαμψης αυτής, χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο.

«Αυτό που δεν κατάφερε να κάνει η τότε κυβέρνηση, το κάνουμε εμείς τώρα. Και στο πλαίσιο των αντιπλημμυρικών έργων στην ευρύτερη περιοχή, ερχόμαστε και ευγενικά απαιτούμε από τον παραχωρησιούχο να κάνει όλες τις απαραίτητες μελέτες, έτσι ώστε να κερδίσουμε χρόνο, διότι και στις δύο παρακάμψεις είμαστε σε πολύ πρώιμο στάδιο», πρόσθεσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!