Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

VW: Επιπλέον επενδύσεις 17 δισ. για να προσπεράσει την Tesla

Η διοίκηση της Volkswagen (VW) αυξάνει τις επενδύσεις της στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από τα 35 στα 52 δισ. ευρώ για να ανταγωνιστεί την αμερικανική Tesla αλλά και να καθησυχάσει τους εργαζομένους της που αντέδρασαν σε σχέδια για την περικοπή θέσεων εργασίας στη χώρα. «Ήμασταν προβληματισμένοι για το εάν η διοίκηση ήταν αρκετά αποφασισμένη για να κάνει αυτήν τη μετάβαση στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ, αλλά πιστεύω πως ξεπεράσαμε αυτό το πρόβλημα», δήλωσε η Ντανιέλα Καβάλο, εκπρόσωπος των εργαζομένων της Volkswagen σε κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσε τέλη της εβδομάδας με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Χέρμπερτ Ντις. 

Η διοίκηση της Volkswagen ανακοίνωσε πως η παραγωγή του ID.3, το οποίο πρωταγωνιστεί στα σχέδια της για την ηλεκτροκίνηση, θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ. Είχαν προηγηθεί ολόκληρες εβδομάδες με έντονες διαβουλεύσεις μεταξύ της διοίκησης και των συνδικαλιστικών εκπροσώπων της Volkswagen αφού ο Ντις άφησε να εννοηθεί πως θα πρέπει να καταργηθούν περίπου 30.000 θέσεις εργασίας από το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία. 

Αλλά η αντίδραση του συμβουλίου εργασίας, το οποίο εκπροσωπεί τους περισσότερους από τους 290.000 υπαλλήλους της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανίας, ήταν άμεση. Σε πρόσφατη συνάντηση, με τη διοίκηση, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων προειδοποίησαν τον Ντις πως «ένας προπονητής που δεν έχει πρόσβαση στην ομάδα του χάνει αυτόματα». 

Μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων, ο Ντες είπε πως η εταιρεία και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων μοιράζονται ένα «κοινό όραμα» για την επόμενη ημέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στο παρελθόν, όμως, έχει τονίσει την ανάγκη για να προωθηθούν αλλαγές. Όπως είχε δηλώσει ο Έλον Μασκ, επικεφαλής της Tesla, η VW καταναλώνει τριπλάσιο χρόνο για την κατασκευή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου συγκριτικά με την εταιρεία του. 

Ο Ντις αποχώρησε το 2015 από την BWN για να αναλάβει την Volkswagen σε μια ταραχώδη περίοδο για την τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία μετά το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει για την παραποίηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων στα οχήματα με κινητήρες ντίζελ. Λίγα χρόνια μετά και ειδικότερα πέρσι το φθινόπωρο η Volkswagen χάραξε επενδυτική στρατηγική 73 δισ ευρώ αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή έξι εργοστασίων που θα εξειδικεύονται στην παραγωγή μπαταριών λιθίου για αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Ο Ντις φαίνεται αποφασισμένος να κερδίσει αυτήν την μάχη. Προκειμένου να θέσει σε εγρήγορση όλους τους μηχανισμούς της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, κάλεσε τον Έλον Μασκ τον Οκτώβριο για να μιλήσει σε διευθυντικά στελέχη της VW. Απώτερος στόχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να επιτύχει λειτουργικά  περιθώρια 8% με 9% μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Μέχρι τότε θα πρέπει ένα στα τέσσερα μοντέλα να είναι ηλεκτροκίνητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!