Γ.Δ.
1480.23 -0,15%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,83%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
+4,16%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+0,67%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,60%
11.7
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+1,76%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+2,53%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,88%
17.94
ΔΑΑ
-0,98%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,74%
11.7
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.085
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
1.76
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,43%
8.45
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.229
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.78
ΙΑΤΡ
-0,86%
1.725
ΙΚΤΙΝ
-1,19%
0.414
ΙΛΥΔΑ
+5,78%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
3.39
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-3,32%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-1,21%
0.491
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.196
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+3,48%
1.19
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.42
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,07%
3.69
ΜΙΝ
+2,54%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,51%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,90%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,81%
0.281
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,07%
14.54
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,73%
3.92
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,65%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+5,91%
2.06
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+2,10%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραγιάννης: Η Θεσσαλονίκη θα γίνει μία μητρόπολη υποδομών

Στο ευρύ, συνεκτικό και εξασφαλισμένο πλάνο έργων που εξελίσσεται στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι «TV 100» της Θεσσαλονίκης.

«Η Θεσσαλονίκη πρέπει και θα γίνει η Μητρόπολη των Βαλκανίων και αυτή τη στιγμή γίνεται η “μητρόπολη των υποδομών”», όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης, με αφορμή και την παράδοση ενός κυρίου τμήματος του οδικού άξονα «Θέρμη – Γαλάτιστα», υπογράμμισε ότι το καλοκαίρι του 2022, ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να δοθεί σε λειτουργία ολόκληρο το έργο, κάτι που όπως τόνισε «σπάνια συναντάμε στα μεγάλα, δημόσια έργα».

«Πλέον, κάτοικοι και επισκέπτες θα έχουν στη διάθεσή τους έναν ασφαλή δρόμο, ο οποίος θα τους οδηγεί συντομότερα στη Χαλκιδική», τόνισε ο κ. Καραγιάννης. Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, τα οποία αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση  του Κυριάκου Μητσοτάκη. Όπως έκανε γνωστό, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το επόμενο διάστημα θα δημοπρατηθούν έργα ύψους 64 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας.

Στη συνέχεια υπογράμμισε το πλέγμα μεγάλων έργων που περιλαμβάνει ο προγραμματισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πόλη τονίζοντας ότι: «Ουσιαστικά, η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι μία άλλη πόλη. Μία πόλη βιώσιμη και ποιοτική για τους πολίτες της».

«Δουλεύουμε μεθοδικά και στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Κώστα Καραμανλή έχουμε πρώτη προτεραιότητα τη Θεσσαλονίκη. Σκοπός μας είναι να γίνει μία Μητρόπολη των υποδομών που θα έλκει επενδύσεις» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Flyover: Εντός του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες

Ο Υφυπουργός Υποδομών αναφερόμενος στο FlyOver τόνισε ότι «έως το τέλος του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες, καθώς τον Ιανουάριο θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος για το έργο».

Όπως σημείωσε, το έργο θα απελευθερώσει όλες τις διελεύσεις και θα ανακατασκευαστούν σχεδόν όλοι οι κόμβοι, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι: «πρόκειται για ένα έργο που θα έχει να ζηλέψει όλη η Ευρώπη».

Σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023

Σε ό,τι αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι: «Το έργο πραγματικά “τρέχει” και στόχος μας είναι να παραδώσουμε, στο τέλος του 2023, ένα λειτουργικό μετρό, όπου ο πολίτης θα μπαίνει και θα κάνει όλες τις στάσεις. Δεν θα παραδώσουμε ένα κουτσουρεμένο μετρό» και τόνισε ότι το 40% της επιδομής του έργου κατασκευάστηκε στα δύο χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Έστειλε σαφές μήνυμα ότι: «Τα έργα υποδομών δεν πρέπει να μπαίνουν στο πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Μας ενοχλεί ότι κάποιοι επιδιώκουν να διχάσουν την πόλη, όταν, για πρώτη φορά, είναι όλοι συντεταγμένοι με τη λύση που προτείναμε».

Υλοποιούμε ένα ευρύ πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Καραγιάννης έκανε εκτενή αναφορά σε όλο το πλάνο των υποδομών που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ που προκηρύχθηκαν, εκ των οποίων τα δύο αφορούν τη Θεσσαλονίκη.

«Προκηρύξαμε τη σιδηροδρομική σύνδεση για το λιμάνι και τον Προαστιακό της Δυτικής Θεσσαλονίκης, ενώ σε 30 μήνες θα τελειώσει η οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Τρία πολύ σημαντικά έργα που θα αλλάξουν συνολικά την πόλη», τόνισε.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «Τις επόμενες ημέρες θα περάσει από την Διυπουργική Επιτροπή για τα ΣΔΙΤ ο άξονας Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και μέχρι το καλοκαίρι τελειώνει η Ποτίδαια».

Στη συνέχεια τόνισε ότι: «Εντός του 2022 θα έχουμε ανάδοχο για το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ σε εξέλιξη είναι ο διαγωνισμός για  το ΣΔΙΤ των 17 σχολείων και η κατασκευή θα αρχίσει το 2022».

«Είμαστε επιμελείς, συστηματικοί και τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα. Η παρέμβασή μας δεν είναι μονοδιάστατη» σημείωσε.

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι: «Οι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες, αλλά και συνολικά τα έργα υποδομών είναι πάρα πολύ χρήσιμα έργα. Σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας, καλύτερες δουλειές και καλύτερη ποιότητα ζωής για τους πολίτες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!