Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Το swap των 20 δισ. του ΟΔΔΗΧ, ο κατασκευαστής στο εκλογικό κέντρο του ΚΙΝΑΛ και ένα κρουαζιερόπλοιο για σκραπ

Ανοικτός ο δρόμος για πρόσθετες ελαφρύνσεις

-Με ρυθμούς 9,4% στο 9μηνο, γίνεται όλο και απτό το σενάριο για ρυθμούς ανάπτυξης πολύ πάνω από 7% στη φετινή χρονιά. Το επόμενο κρίσιμο στάδιο είναι να «μετρήσει» το υπουργείο Οικονομικών ποιο μέρος αυτής της υπερανάπτυξης έχει μόνιμα χαρακτηριστικά, άρα θα επηρεάσει και το 2022. Και κάπως έτσι ανοίγει ο δρόμος για πρόσθετες ελαφρύνσεις, κατ’ αρχάς προσωρινού χαρακτήρα και στη συνέχεια με μόνιμο δημοσιονομικό αποτύπωμα…

Το swap των 20 δισ. του ΟΔΔΗΧ

-Για να ευλογούμε τα γένια μας, η στήλη το είχε γράψει εδώ και καιρό, όταν κάποιοι άλλοι έβλεπαν ότι ο ΟΔΔΗΧ θα… λουφάξει λόγω αναταράξεων στις αγορές. Ο ΟΔΔΗΧ, λοιπόν, επιβεβαίωσε τις πληροφορίες μας, που ήθελαν να κάνει μία ακόμα κίνηση-ματ, λίγο πριν κλείσει η χρονιά. Δεν προχώρησε σε νέα έκδοση ούτε σε reopening, αλλά επέλεξε ένα swap. Όχι, όμως, ένα οποιοδήποτε, τυπικό swap, αλλά σε μία προσφορά ανταλλαγής ομολόγων που είναι win- win ήτοι κερδίζει και το Δημόσιο και οι επενδυτές.

-Το Δημόσιο ανταλλάσσοντας χαρτιά 20 δισ. ευρώ που λήγουν άμεσα, μεταφέρει τις λήξεις και επιτυγχάνει την καλύτερη κατανομή των δανειακών του αναγκών. Από την άλλη, οι μακροπρόθεσμοι επενδυτές, κυρίως οι τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία, έχουν τη δυνατότητα να εγγράψουν στη φετινή χρήση τα κέρδη από τα ομόλογα που θα ανταλλάξουν και είναι προφανές το όφελος σε αυτήν τη συγκυρία…

Οι προς εξαίρεση δαπάνες

-Τα νέα που έρχονται από τον ευρωπαϊκό Βορρά και ειδικότερα από τη Γερμανία, συγκλίνουν στο ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερη διάθεση για «χαλάρωση» των κανόνων του Συμφώνου Σταθερότητας από το 2023. Ελληνικές πηγές σημειώνουν, όμως, ότι η Αθήνα δεν πρέπει να «κολλήσει» σε αυτήν την παγίδα, καθώς το ζητούμενο είναι η Ελλάδα να κλειδώσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε ορίζοντα πολλών ετών. Όσοι είναι, άλλωστε, πιο υποψιασμένοι και «διαβάζουν»  πίσω από τα όσα λένε οι Γερμανοί, αντιλαμβάνονται ότι μπορεί οι δημοσιονομικοί κανόνες να αντιμετωπίζονται ως ιερό τοτέμ, ωστόσο έχει ξεκινήσει η συζήτηση για το ποιες δαπάνες θα μπορούσαν να εξαιρούνται από το δημοσιονομικό αποτέλεσμα…

!!Γνωστός επιχειρηματίας των κατασκευών (για την ακρίβεια, εσχάτως βρίσκεται αναγκαστικά στην αποστρατεία) εμφανίστηκε την Κυριακή σε εκλογικό κέντρο του ΚΙΝΑΛ στην Κηφισιά, οικογενειακώς, μαζί με το σκυλάκι του. Ποιον λέτε να ψήφισε; Άγνωστο! Οι γνώστες υπενθυμίζουν τις στενότατες σχέσεις που διαθέτει με τον Ανδρέα Λοβέρδο.

Η Μεσόγειος φλέγεται

-Θυμάστε που πριν από λίγες ημέρες γράφαμε από εδώ για την σύνδεση Κύπρου με Πειραιά ακτοπλοϊκώς μετά από δεκαετίες. Αυτό που εμείς έχουμε στα σκαριά το έβαλαν ήδη μπροστά οι Τούρκοι με την Λιβύη ενώνοντας από προχθές και σε εβδομαδιαία βάση το λιμάνι της Σμύρνης με αυτό της Μισράτα, της τρίτης μεγαλύτερης σε μέγεθος πόλης της Λιβύης. Και εδώ η επανασύνδεση ήρθε μετά από δεκαετίες. Αν νομίζετε ότι τους γείτονες τους έπιασε κάποια μορφής νοσταλγία και αντί να πάρουν το αεροπλάνο, θέλουν να ταξιδεύουν τρεις μέρες στα νερά της Μεσογείου γελιέστε. Απλώς είναι τα απόνερα της Τουρκολιβυκής συμφωνίας για οριοθέτηση των θαλασσίων συνόρων που έλαβε χώρα πριν από δύο χρόνια. Στον ελλιμενισμό στη Σμύρνη οι Τούρκοι σημείωναν ότι η συμφωνία ήρθε να επιβεβαιώσει ότι Τουρκία και Λιβύη είναι θαλάσσιοι γείτονες και ότι με την κίνηση αυτή αποτρέπονται τα σχέδια της Ελλάδας.

Από τον Πειραιά για σκραπ στο Πακιστάν

-Η συμφωνία έκλεισε τον Ιούλιο του 2020, το Costa neoRomantica της Costa Cruises που οι πληροφορίες ήθελαν να πηγαίνει για απόσυρση, έγινε ξαφνικά εν μέσω καραντίνας Celestyal Experience, το φιλόδοξο flagship της Celestyal. Τελικά το κρουαζιερόπλοιο δεν έκανε ούτε ένα δρομολόγιο στο Αιγαίο και τον περασμένο Σεπτέμβριο, πουλήθηκε με την προοπτική να γίνει πλωτό ξενοδοχείο από μία εταιρεία ονόματι Beacon & Bay Shipping Services. Τελικά ούτε τα νέα σχέδια προχώρησαν και εδώ και λίγες ημέρες βρίσκεται στο Γκαντάνι στο Πακιστάν, το τρίτο μεγαλύτερο σημείο καταστροφής πλοίων στον πλανήτη, για σκραπ. Με τις τιμές σκραπ να είναι σε ιστορικά υψηλά οποιαδήποτε άλλη επιλογή θα ήταν πιο ζημιογόνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!