Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Καραγιάννης: Τα έργα για το μετρό Θεσσαλονίκης θα τελειώσουν το 2023

Στο ολοκληρωμένο και συνεκτικό σχέδιο σημαντικών έργων υποδομών που έχουν δρομολογηθεί στη Θεσσαλονίκη από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ράδιο Θεσσαλονίκη» και στον δημοσιογράφο Στέφανο Διαμαντόπουλο.

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στον μεγάλο αυτοκινητόδρομο FlyOver που θα αντιμετωπίζει το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και για τον οποίο αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές έως τις 20 Δεκεμβρίου.

Ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρχουν διόδια στο FlyOver, ενώ ενδιαφέρον έχουν δείξει μεγάλοι όμιλοι στον κλάδο των κατασκευών. Ο νέος υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος, μήκους 13 χλμ. με 4 χλμ. συνεχόμενης γέφυρας, και η αναβάθμιση στην υπάρχουσα περιφερειακή οδό θα κατασκευαστούν χωρίς να ταλαιπωρηθούν οι πολίτες, καθώς η κυκλοφορία θα διεξάγεται απρόσκοπτα.

Flyover – χωρίς διόδια

Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι ο διαγωνισμός «τρέχει» και αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές εντός του τρέχοντος μήνα – πριν τα Χριστούγεννα, ενώ θα υπάρχει και ανάδοχος εντός του Ιανουαρίου.

«Το έργο αυτό είναι ιδανικά σχεδιασμένο για τη Θεσσαλονίκη», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υποδομών, επισημαίνοντας ότι θα είναι «ένας υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, καλοσυντηρημένος, χωρίς διόδια που θα αλλάξει θετικά το κυκλοφοριακό γίγνεσθαι της Θεσσαλονίκης. Το δικαιούται αυτό η Θεσσαλονίκη και θα το έχει τα επόμενα χρόνια».

Ερωτηθείς για το κόστος του έργου ο κ. Καραγιάννης είπε ότι είναι προϋπολογισμού 373 εκατ. ευρώ , χωρίς το ελληνικό Δημόσιο να βάλει ένα ευρώ κατά τη διάρκεια της κατασκευής, αλλά ο ιδιώτης, ο οποίος αναλαμβάνει τη συντήρηση και τη λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.

«Μετά το ελληνικό Δημόσιο θα αποπληρώνει τον ιδιώτη, σε βάθος 30ετίας, ενώ καταφέραμε και πείσαμε τους ευρωπαίους να μην υπάρχουν καθόλου διόδια σε όλο το μήκος της Περιφερειακής της Θεσσαλονίκης».

Στην κυκλοφορία τα πρώτα 5 χλμ. του δρόμου Θέρμη – Γαλάτιστα

Επιπροσθέτως ο υφυπουργός, ειδικά για τον οδικό άξονα Θέρμη – Γαλάτιστα είπε ότι «το μεγάλο κομμάτι του δρόμου από τα 13 χιλιόμετρα που θα κατασκευάσουμε, το δημοπρατήσαμε και το συμβασιοποιήσαμε. Μάλιστα τα πρώτα 5 χιλιόμετρα θα τα παραδώσουμε στην κυκλοφορία την Τρίτη, μαζί με τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή».

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Τέλος, όσον αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε: «τα έργα υποδομών στη Θεσσαλονίκη πρέπει επιτέλους να βγουν από το πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης».

«Οι Θεσσαλονικείς βλέπουν ένα έργο από το 2006 και το 2021 ακόμη δεν έχει τελειώσει. Είναι λογικό να είναι δύσπιστοι. Στην πόλη βρισκόμουν όταν ξεκίνησε το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όμως τώρα λέω ότι το 2023 θα έχει τελειώσει!», ανέφερε ο υφυπουργός.

Επιπλέον τόνισε ότι παρά την εύλογη δυσπιστία που υπάρχει πρέπει να ειπωθούν κάποιες αλήθειες.

«Και το λέω αυτό γιατί πολλές φορές η πόλη πλανάται.  Μας αρέσει – και το λέω ως Θεσσαλονικιός και μου επιτρέπετε να το λέω αυτό – γιατί μεγάλωσα σε αυτή την πόλη και αντιλαμβάνομαι τη νοοτροπία της. Θυμάστε τις διαμαρτυρίες για το λιμάνι;  Θυμάστε τι έγινε για την υποθαλάσσια αρτηρία;  Θυμάστε τι έγινε για τη νέα παραλία;  Θυμάστε τι έγινε για το δημαρχείο της Θεσσαλονίκης; Δυστυχώς, στη Θεσσαλονίκη έχουμε μια τάση να πολιτικοποιούμε τα έργα υποδομής. Τα έργα υποδομής πρέπει να μείνουν εκτός πολιτικής αντιπαράθεσης. Δεν έχει καμία σημασία αν φταίει ο ένας ή ο άλλος.  Σημασία έχει να υπάρχει ένα οργανωμένο σχέδιο, να δουλεύουμε, να τρέχουμε και να παράγουμε αποτέλεσμα. Και αυτό κάνουμε», σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Ολοκληρωμένο σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Καραγιάννης  επεσήμανε ότι ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και είναι ορατές οι παρεμβάσεις που έχει κάνει Υπουργείο Υποδομών σε όλα τα ζητήματα, όπως:

– Λύθηκε το θέμα της οδικής σύνδεσης με το λιμάνι, με τον 6ο προβλήτα, και έχει στηθεί εργοτάξιο, κατασκευάζεται.

– Προκηρύχθηκε η σιδηροδρομική σύνδεση για το λιμάνι και ο Προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης.

– Τις επόμενες μέρες, περνάει από τη διυπουργική επιτροπή ΣΔΙΤ  ο δρόμος Θεσσαλονίκη – Έδεσσα.

– Το καλοκαίρι τελειώνει η  Ποτίδαια, το λεγόμενο «ορφανό» χιλιόμετρο. «Όταν ήρθαμε εδώ στο υπουργείο δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε γιατί δεν προχωράει. Όμως λύσαμε όλα τα προβλήματα και αυτά των απαλλοτριώσεων και εκτιμούμε ότι φέτος το καλοκαίρι θα έχει τελειώσει το έργο και κανείς δεν θα ταλαιπωρείται».

– Στις αρχές του έτους ο ανάδοχος για το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης.

– «Τρέχει» ο διαγωνισμός για τις 17 σχολικές μονάδες που αφορούν κυρίως τη δυτική Θεσσαλονίκη.

– Τις επόμενες μέρες θα βγει και ο διαγωνισμός για την οδική σύνδεση του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Φιλύρου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!