THEPOWERGAME
«Μέσα σε μια διετία επιτύχαμε 23 νέες εντάξεις στρατηγικών επενδύσεων, συνολικού προϋπολογισμού 5 δισεκατομμυρίων, και 4.000 θέσεων εργασίας», τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης, στην καταληκτική τοποθέτησή του επί του νομοσχεδίου για τις στρατηγικές επενδύσεις και τις εταιρείες-τεχνοβλαστούς, το οποίο ψηφίστηκε από την πλειοψηφία της Βουλής.
Τόσο το παρόν νομοσχέδιο, όσο και τα επόμενα που θα έρθουν σύντομα στη Βουλή, υπηρετούν το στόχο της προσέλκυσης επενδύσεων είπε ο κ. Παπαθανάσης. Αυτό που κάνουμε, είναι αυτό που είπε ο πρωθυπουργός από την πρώτη στιγμή της διακυβέρνησης της ΝΔ, το 2019. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα φιλοεπενδυτικό περιβάλλον, γι’ αυτό, όλα μας τα νομοθετήματα βρίσκονται σε μία απολύτως συχνότητα, στη συχνότητα της ανάπτυξης, και προς αυτή την κατεύθυνση, κάθε άρθρο αυτού του νομοσχέδιου και αυτών που έρχονται, θα προσθέτουν στο ΑΕΠ, θα προσθέτουν θέσεις εργασίας για τους νέους, θα φέρνουν πίσω αυτούς που είναι στο εξωτερικό, και κάθε προστιθέμενη αξία στο ΑΕΠ θα δημιουργεί ένα μερίδιο ανάπτυξης που θα το διαθέτουμε σε αυτούς που το έχουν ανάγκη, είπε ο κ. Παπαθανάσης.
Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ, ενώ οι βουλευτές της αντιπολίτευσης τάχθηκαν κατά. Σημειώνεται επίσης, ότι ορισμένα άρθρα για την ίδρυση εταιρειών-τεχνοβλαστών έγιναν δεκτά με ευρύτερες πλειοψηφίες.
Ψηφίστηκαν επίσης κατά πλειοψηφία, (1) η τροπολογία για τη δημιουργία στο χώρο της ΠΥΡΚΑΛ (που απομακρύνεται άμεσα) του χώρου πρασίνου με την ονομασία “Ανδρέας Λεντάκης”, (2) η τροπολογία που περιλαμβάνει – μεταξύ άλλων – τη χορήγηση τιμητικής παροχής, ύψους 200 ευρώ μηνιαίως, στους αξιωματικούς των ΕΔ και της Εθνοφρουράς της Κύπρου (που έλαβαν ελληνική υπηκοότητα), λόγω της συμμετοχής του στα γεγονότα της Μεγαλονήσου, (3) η τροπολογία με την οποία προβλέπει – μεταξύ άλλων – την παράταση κατά ένα έτος (έως 31/12/2022) της προθεσμίας ολοκλήρωσης των επενδυτικών σχεδίων των ν. 3299/2004 και 3908/2011 και (4) η τροπολογία που δίδει τη δυνατότητα στα υπουργεία να πληρώνουν απευθείας τα ΜΜΕ για την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων.